sinir oldum sürmee'ye..

Konusu 'Göz Makyajı (rimel, kapatıcı, far, göz kalemleri)' forumundadır ve pLnLp tarafından 15 Mart 2009 başlatılmıştır.

    15 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  1. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    [​IMG]

    kızlar bu ne sürmesi bilmiyorum arap mı hint mi her neysee kaydirigubbakcemile3

    çok sinir oldum süremiyorummmsenağlama mavi yesil lacivert göz kalemi kullanırım siyah hiç sürmem hiç te almadım:1no2:

    siyah olanını çeyizimden çıkarıdım sandıktan kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3

    maviyi sürmeye calısıyorum ama gözüme giren çıkan gözümn beyazı mavi oldu valla :roflol: ayrıca kaşıntı ve yanma yapıyo çok sinir oldm bunun sürmenın bi tekniği yokmu? beceremedim gitti çok mu gerymm:))
     
  2. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  3. Libyana

    Libyana Allah var, Allah yâr... Pro Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    6.009
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    Merhaba PlnLp.
    Sürme kullanmak zor zanaat:) Eye liner gibi..Fakat güzel sürüldü mü enfes duruyor.
    Kalitesine ve cinsine de bağlı..Toz şeklinde olanları ben kesinlikle kullanamıyorum dediğiniz gibi kızarıklık ve allerji de yapabiliyor,iyi olmadığı için..
    Çok hassas bir kozmetik ürünü,başlarda zorlanırsınız sonrasında eliniz alışır ,çok hoş durur..
    Fazla kaçtığı ve yamuk gittiği zaman pandaya dönebilir göz görüntüsü mazallah:) zaman zaman başıma geliyor tecrübe ile sabittir.
    Ruj formatında olanlar var,sizinki nasıl tam anlayamadım ama..Mutlaka kalitesine dikkat edin göz sağlığınız için.
    Bakışları inanılmaz değiştiriyor ve anlam kazandırıyor bence..
    Kıvamını iyi tutturmalı..
    Deneme yanılma yöntemi ile ustalaşırsınız..
     
    Son düzenleme: 15 Mart 2009
  4. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  5. CokPisSevdi

    CokPisSevdi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mart 2008
    Mesajlar:
    262
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    aaaa tatlisim ya yanma yapiosa birak surme derim..ben arabistanda yasiorum hic bu markayi gormedim belki hint surmesi olabilir ama bilmiorum cok marka var cunku bu likit surme aslinda likitler dayanikli oluo kaleme nazaran ama surmesini bileceksin.. yanma ve kasinti yapmamis olsa denemelere dvm et elin alisir dicem ama bence surme sen bunu a.s.
     
  6. 15 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  7. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    tesekkürederimm yorumlarınız için.
    toz sürme bu.. komsumuzun bi akrabası üretiyo.. kozmetikçiler depoları vs var.. onlar getirmisti.. görünüş itibariyle güzel beni sür sür diye bagrıyolar resmen :1closedeyes: de gözümn içine kaçırınca kaşıntı yanma hersey oldu .. markası da Sheida

    [​IMG]
    toz böyle bbiişii kaydirigubbakcemile3
    bir senedir duruyoo 3 kez sürdmm.. bide az önce dneiym dedim yok anam yok.. beceremedimkaydirigubbakcemile3
     
  8. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  9. EU2

    EU2 Guest

    ay ben bundna aldımm çok güzel bişey 5 aydır kullanıyorumm bu gerçek sürme bence çünkü ben 5 aydan beri kullanıom özelikle yatmadan önce sürüom hiç bişey olmadı yoksa benim kör olmam lazımdısırnaşık şey
     
  10. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  11. Womanizer

    Womanizer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.739
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    canım bende de aynından var sheida nın ben turkuaz rengini almıştım aksine bana diğer hacı sürmelerinden daha kolay sürülüyor gibi geldi

    canım sürmenin çubuğunu hafif ıslatıp sonra sürmeye batırıp sürmeyi bir dene istersen daha kolay olur ben renkli olduğu için gözümün içine çekmiyorum dış kısmına çekiyorum eğer kaşıntı yapıyorsa da iç kısma çekme cnm kirpik diplerine sürmeye çalış çubuğunu ıslatarak
     
  12. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  13. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kız gece yatarken niye sürüyosun ki?benneyaptımki merak ettim ayrı bi özelliği mi oluyo kaydirigubbakcemile3



    yarın ıslatıp denicem benneyaptımki

    hemen uçuyomu sizdeki? yada benm gözlerimden mi kaynaklanıyo bi kere sürdüm pek sürdümde sayılmam snaki çabucak gözümden uçtu gibime geldi:sm_confused:

    bide suyla deniym :roflol: denek oldum :jeyyar:
     
  14. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  15. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    [ı][ben de uzun sÜredır kullanıyorum
    toz sÜrmelerın ıÇınde en kalıtelısıdır zaten
    kolay kjolay bulaŞmaz
    arap malı deĞıl zaten yabancı bu ÜrÜn
    rımelı ruju falan da var
    ama Çok kullanıŞlı aslında
    elınle gÖzÜnÜn altını bıraz ındır sora kalem Çekılen yere yatay bı Şekılde ÇubuĞu koy ve gÖzlerını kapat yavaŞÇa Çek
    sakın ÇubuĞu dıkleŞtırme gÖzÜnÜn ıÇıne kaÇar
    hacı sÜrmesını aldım tozunu beceremedımzaten ama bu kolayıma geldı
    [/b][/ı]
     
  16. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  17. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    benim yazım niye böyle büyüklü küçüklü çıktı ya
     
  18. 16 Mart 2009
    Konu Sahibi : pLnLp
  19. pLnLp

    pLnLp hıh.. Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2008
    Mesajlar:
    549
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ama bu da toz sürme ..:1no2:

    yabancı marka değil ayrıca sheida markası komsumuz akrabaları uretiyo yani en aızndan bana öyle dediler..:eek:

    gözümü kapattığımda çekince alt ve üst kapağımda olur sürme o zmn daha güzel durur galiba:jeyyar: