Şıpsevdinin teki oldum :S

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve Minuscule tarafından 30 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Minuscule
  1. Minuscule

    Minuscule Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenildi:
    501
    Ödül Puanları:
    163
    Yaklaşık bi sene önce ciddi bi ilişkm oldu ve iki sene sürdü çok yıprandım üzüldm etkisinden blki hala kurtulamadım bilemiyorum ama Şıpsevdinin teki oldum bu olaydan dolayımı oldu diye düşünüyorum ama bu bnde hep vardı sanırım konuştuğum beğendiğim birinden hemen etkileniyoorum yanlış anlaşılmasın tbiki kmsenn sevglşisine fln gözümü dkmiorum ama yeni tanıştığım birine veya hoş birine hemen farklı gözle bakıyorum aşık olduğumda geçer diyorum bide şöyle düşnüyorum gerçekten hoşlanıyo olablirim gçlü biri olduğum içinde bi ilgi görmediğimde vazgeçebliorum ama hemen herşeye çok çabuk alışıyorum ben Çabuk bağlanıyorum snrasnda çok üzülüyorum off çok karmaşık oldu ama umarım anlayan biri olur :KK43:
     
  2. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Minuscule
  3. ceku

    ceku Yeni açmış bir çiçek Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.271
    Beğenildi:
    111
    Ödül Puanları:
    163
    Gerçekten karşık olmuş
    Peki bu hissetiklerin nasıl bir duygu hoşlanma mı daha öte bişey mi? Karşılık alsan daha da ilerler mi yoksa öyle takılıyo musun ciddi değil misin yani. :bbo:
     
  4. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Minuscule
  5. VivaLaJuicy

    VivaLaJuicy :) Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    32.347
    Beğenildi:
    2.264
    Ödül Puanları:
    238
    Bana da oluyor bu dediğin olay da ben buna şıpsevdilik demiyorum.
    Çabuk bağlanma durumu bende olmasa da hoş bulduğum bir erkeğe tabi ki farklı gözle bakabilirim.
    Ayrıca herkes beğendiği birinden etkilenir, ya da etkilendiği için beğenir.
    Bunda bir tuhaflık yok. =D
     
  6. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Minuscule
  7. Minuscule

    Minuscule Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenildi:
    501
    Ödül Puanları:
    163
    İçlernden bazılarının belki devamı geleblir ama ben o duyguları o anda yaşıyorum bi kaç gün sürüyo yaşadığım andada devamı gelicek dye hissediyorum hayallar kurmaya başlıyorum bağlılığa gelincede o bnde he konuda var çok çabk bağlanıyorum olaylara durumlara yaşananlara takılma mevzusuna glince hani öle dalga geçmek değil hepsine hayatımın erkeği gözyle bakıyorum yaşım kçük ama yaşıma göre olgunum bu hissiyat çok kötü bişi ama
     
  8. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Minuscule
  9. Minuscule

    Minuscule Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenildi:
    501
    Ödül Puanları:
    163
    Beğenip etkilenme tabi ama bnmki o an için dha farklı bi hal alıyo alışıveriyorum birlkte oturuyruz mesela kalkıp gitmek istemioorum eve geldiğimde darlmaya başlıorum içim sıkılıyo onu düşünüyorum fln psikopatça yani her defasndan acı çektiriorum kndime
     
  10. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Minuscule
  11. VivaLaJuicy

    VivaLaJuicy :) Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2010
    Mesajlar:
    32.347
    Beğenildi:
    2.264
    Ödül Puanları:
    238
    Ben de birini beğenince eve gelip onu düşünürüm. En fazla 3 gün ya da 5 gün sürer.
    Belki de şu sıralar bir boşluktasın ve birine ihtiyaç duyduğun için, karşına çıkan her hoş erkeğe
    o gözle bakıyorsun. Bence kafana takma bunu. Rahat ol biraz.
     
  12. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Minuscule
  13. Minuscule

    Minuscule Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenildi:
    501
    Ödül Puanları:
    163
    Eski sevgilimi unuttum artık rahatlamam gerekirken böyle saçma şeyler yaşıyorum kmseyi istemiyorum hem bidaha aşık olamıycamı düşünüyorum aşkın karşılığı bnde acı çnkü hemde delicesine aşık olmak istiyorum ama bu şekilde saçmalayarak yapmak istemiorum bunu
     
  14. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Minuscule
  15. Amandaa

    Amandaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2010
    Mesajlar:
    172
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Takma kafana kesin boşlukdasın ya da ilgiye ihtiyaç duyduğun için çabuk etkileniyorsun. Rahat ol bir az. Sen aşkı değil aşk seni bulcak hemde hiç duşünmediğin anda opuyorumnanaktan
     
  16. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Minuscule
  17. Minuscule

    Minuscule Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2010
    Mesajlar:
    2.934
    Beğenildi:
    501
    Ödül Puanları:
    163
    Çok teşekkür ediyorum canım farkındayım ama uygulyamıorum boşluktayım sanki aşık olabilcemi fln kanıtlmaya çalışıyorum kendime ama beceremiyorum geçmişteki aşk beni çok etkiledi çok dğiştirdi hepsi onun yüzünden:mymeka:
     
  18. 30 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : Minuscule
  19. KiymiziAba

    KiymiziAba Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    5.831
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    ilgini başka şeylere yöneltmen gerek...:KK3: