Sir makinesi alsam kendim kullanabilir miyim?

Konusu 'İstenmeyen Tüyler' forumundadır ve çamaxsxxixrsuyu tarafından 15 Ocak 2009 başlatılmıştır.

    15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : çamaxsxxixrsuyu
  1. çamaxsxxixrsuyu

    çamaxsxxixrsuyu ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar, konuyu nereye açmam gerektiğini bir türlü bulamadım...ben de buraya yazıyorum.şimdi benim sorum şu: hani kuaförlerde küçük bir alet var ya elektirikli, içine sir atıyorlar eriyor, sonra da spatula ile kullanıyorlar. ben çene ve dudak üstü tüyleri onla aldırıyorum...düşündüm de ben eve alsam o aletten, kendim yapsam becerebilir miyim ne dersiniz, hiç kendi uğraşan var mı?
     
  2. 15 Ocak 2009
    Konu Sahibi : çamaxsxxixrsuyu
  3. OLACAKLARDANSORUMLUOLMAM

    OLACAKLARDANSORUMLUOLMAM Yeni Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.042
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    ben evde kendim yapıyorum makinede almadım üstelik
    küçük tenekelerin içinde sir ağda satılıyor o tenekeyi öylece ocakta ısıtıyorum kullanıyorum ,memnunumda.
     
  4. 16 Ocak 2009
    Konu Sahibi : çamaxsxxixrsuyu
  5. çamaxsxxixrsuyu

    çamaxsxxixrsuyu ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106

    peki alırken zorlanıyor musun? benim pek el becerilerim yoktur...
     
  6. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : çamaxsxxixrsuyu
  7. çamaxsxxixrsuyu

    çamaxsxxixrsuyu ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106

    küçük tenekelerin içinde satılandan bulmadım sence başka türlü eritsem olur mu? neyi önerirsin, bir de tahta spatulan mı var sürmek için, yoksa neyle sürüyorsun....
     
  8. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : çamaxsxxixrsuyu
  9. biopelin

    biopelin Hayat akan bir sudur.. Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.405
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    sadece dudak üstü için öyle bi şey almana gerek yok bence canım..ben dudak üstü işini evde kendim hallederim..kuaförümden 1 ltlik sir yağı aldım..hazır sirli bantlarla hemen oluyo..ama başka bölgelerin için istiyosan onu bilemem..
     
  10. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : çamaxsxxixrsuyu
  11. katrem

    katrem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    148
    bak canım ben şunan aldım ve de çok rahat
    benim canım çok yanıyordu ama bu acıtmıyor
    heryeri bununla yapıyorum valla ama ben bu siteden almadım canım gencallardan aldıma.s.
    Epilla Sir Ağda Makinesi Ve Seti
     
  12. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : çamaxsxxixrsuyu
  13. katrem

    katrem Popüler Üye Üye

    Katılım:
    19 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.239
    Beğenildi:
    53
    Ödül Puanları:
    148
    ayrıca canım hassas bölgeler için başlığı var benimkinin ince başlık
    içindeki de hassas ciltler içinmiş
    bana ısıtma makinesini içine iki tane ağda dolu kartuşu çantası yağı bi de ağdayı çekmek için kağıtları verdiler hepsi 136 lira kartuşlar da bitince zaten for you da falan 3 liraya satılıyor:1shok:
    ama daha sonra netten baktım ki çok daha ucuza satan yerler var birazcıktan biraz daha fazla kazık yedim yani fisfisfis
     
  14. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : çamaxsxxixrsuyu
  15. çamaxsxxixrsuyu

    çamaxsxxixrsuyu ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım, ben hazır bantları denedim olmadı hiç....

    inceleyim canım bir tşk...
     
  16. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : çamaxsxxixrsuyu
  17. EvCadisi

    EvCadisi Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    10 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.557
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    106
    çamaşır suyu ben kendime alıcam onlardan funnyda'nın topiğinde var ben ondan alıcam sir makinesi...onla çok pratik oluyor...kuaförden de sir alıp içine oturtursun..sıcaklığını ayarlar tüm ağda işlerini evde yaparsın şekerim...öptüm sevgiler...
     
  18. 25 Ocak 2009
    Konu Sahibi : çamaxsxxixrsuyu
  19. çamaxsxxixrsuyu

    çamaxsxxixrsuyu ♥etmiyorum eyvallah♥ Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.520
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106

    teşekkür ederim....dediğin makineye bir bakayım...

    bugün kendime paketlerde satılan sirden aldım, tenek küçük bir kapta ısıttım, tahta spatula da aldım, aynen kuaförümün yaptığı gibi aldım yüzümdeki tüyleri gayet temiz oldu......ama bacağa falan uygun olmaz, çünkü kabı ocaktan alınca hemen donuyor, ocakta kalınca da çok sıvı oluyor, yüz basit kısa sürüyor ama bacakta falan ısıt soğut uzun iş...