Sırtım ağrıyor, neye işaret acaba?

Konusu 'Kardiyoloji - Kalp ve Dolaşım Sistemi Hastalıkları' forumundadır ve similla tarafından 10 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : similla
  1. similla

    similla Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    3.833
    Beğenildi:
    5
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    38
    mrblar,ben 23 yaşındayım,10 gündür fln sırtım acayip agrıyo,annem kalp hastası o yüzden bende korktum,paylaşmak istedim,sırtımın üst sağ tarafı sürekli ağrıyo,ne yapmalıyım
     
  2. 10 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : similla
  3. yesilim

    yesilim <img src="http://www.kadinlarkulubu.com/arcade/ima Pro Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    9.033
    Beğenildi:
    8
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Önce DR'a görünün ...Derim

    Burada hiç kimse siz DR 'a görünmeden bir şey diyemez. Çok sakıncalı
     
  4. 22 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : similla
  5. rabissh

    rabissh Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nefes almanı engeller şekildemi oluyo canım?yani nefes alınca sırtına bişey batıyormu?