Sırttaki yağlar nasıl erir..?

Konusu 'Soru-Cevap Bölümü' forumundadır ve BeyazLilyum tarafından 15 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : BeyazLilyum
  1. BeyazLilyum

    BeyazLilyum diplomalı uzman ev hanımı Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    2.347
    Beğenildi:
    1
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim sırtım geniş ve etli..yoksa yağlımı desem..şimdi bide doğum sonrası kilolarım var ama hamilelikte sanki sadece sırtıma kilo almışım..göbek mide gitti ama orası avuçları dolduracak cinsten....kendimce yaptığım birkaç şey var..orayı sıkıştıran eze hareketleri yapmaya çalışıyorum.çok kötü görünüyor..bildiğiniz güzel egzersizleri paylaşırmısınız
     
  2. 15 Nisan 2009
    Konu Sahibi : BeyazLilyum
  3. TiAmo

    TiAmo Yeni Üye Üye

    Katılım:
    4 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.267
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bendede var orda biseyler. Ama yagmi etmi bilemicem. Boyum 1.67 kilom 58.
    Ama eger yapabilcemiz bisey varsa hay hay
     
  4. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : BeyazLilyum
  5. adabaran

    adabaran Yeni Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    45
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evett yaa lütfenn yardımcı olunn ne yapmakk lazımmm benneyaptımki
     
  6. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : BeyazLilyum
  7. zeysb

    zeysb çalışkan uykusuz:) Üye

    Katılım:
    30 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.535
    Beğenildi:
    0
    Beğendikleri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    fitness ta sırt için güzel hareketler var...pilateste bölgesel çalıştırma yapar...herkezin kilo aldığı bölge farklıdır,vücut şekli farklıdır....kilonuz arttığı zaman ilk önce;en çabuk kilo alan bölgeniz dolar..verirkende en zor oralar gider...spor+dietle yapılan programlarda vücudun her yerinden kilo kaybedebilirsiniz.ama bölgesel alan kısımlar gene dierlerine göre yağlı kalabilir...zayıflasanız dahi vücut şekliniz değişme(armut,elma,kum saati )programınıza sadık kalmanız en doğrusu.geç giderler...fitness a gidemiyorsanız cd lerini alıp dambıllarla çalışabilirsiniz...pilatessi de cd lerden takip ederseniz kısa sürede yağlar gider..a.s.