sivilceden yana moralim çok kötü,lütfen yardım edin kızlarr =(

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve kkontess tarafından 30 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : kkontess
  1. kkontess

    kkontess Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    21.731
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    moralim çok bozuk
    şimdi doktordan geldim ve ağlıycam zor duruyorum
    kan tahlili istedi,Roaccutane tedavisi için
    pazartesi kan vericem ama doktor o hapla bile iz kalabilir cildin çok kötü dedi
    çok moralim bozuldu yaa :gitme:
    halbuki o kadar kötü ciltliler görüyorum irinli kıpkırmızı
    benim öyle değil
    sadece kırmızı bencikler var
    şok oldum kadın öyle diyince
    zaten bu ilaçtan da korkuyorum,yan etkileri çok diye
    kaldı ki ben ağır bi sarılık geçirmiştim ve tahminimce bu ilaç bana uymuycak
    şimdilik tetradox antibiyotik ve benzamycin krem verdi ama inanmayarak verdi bilmiyorumkismile
    hadi bi deneyelim gibisinden...
    temizleyici bi losyon vermiycek misiniz dedim
    krem öncesi cildimi nasıl temizliycem dedim
    suyla yıka,çok önemli değil o kısım dedi

    tanı koyması da öylece bakarak oldu,hani başka ne yapabilir ki zaten diye düşünüyorum ama ne bileyim 5dk bile sürmedi tanı koyma işlemi...

    ha bi de dedim ki 'ben burda yaşamıyorum,kısa bir süre sonra şehir dışına gidicem ve ekimde gelicem ama söylediğiniz hap her ay kontrol gerektiriyor,sizin kontrolünüzde kullanmış olmuycam'
    'sorun değil,gittiğin yerde herhangi bi dr la da görüşebilirsin,bu tedavi her yerde aynıdır' dedi
    hiç içime sinmedi bu sallamasyon hali :1ninca:

    güneş kremi önermesini istedim.'güneşin sivilce ile bi alakası yok,önereyim ama bi şe farketmicek yani...' dedi yine...eyvahedigeldismile

    of hiç tatmin olmadım ,ya da moralimi bozdu diye mi böyle düşünüyorum sizce?
    aramızda cilt sorunu yaşayanlar vardır mutlaka ,bana yardım edin lütfenn
     
    Son düzenleme: 30 Nisan 2010
  2. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : kkontess
  3. sheqerim

    sheqerim Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    canım ben roaccutanela cildimi düzelttim . 2sene boyunca biton ilaç kullandım ama banamısın demedi . sonra doktor hapı verdi . tam 1sene kullandım ve sonuç çok şükür mükemmel . okadarda korkulcak bir ilaç değil . bozma moralini . doktorun pek iyi değilmiş sanırım . güneş sivilcelere çok zararlı helede bu hapı kllanırken bi krem veriyor doktorlar güneşe çıkarken sürmen için . sorcak birşeyin varsa sorabilirsin . bende çok çektim seni anlıyabiliyorum ...
     
  4. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : kkontess
  5. kkontess

    kkontess Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    21.731
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    eed doktor benim de içime sinmedi...
    bi kere ; sürekli kontrol altında olucaksam aynı doktora görünmek isterim şahsen...

    sonra yine geldi mi sivilcelerin peki?
    benim cildim şu şekilde bak
    kırmızı benciklerim var
    [​IMG]
    neden bana 'roaccutane kullansan da iz kalır' dedi anlayamıyorum
    çok daha kötü ciltler var,bu ilaçla düzelmiş
     
  6. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : kkontess
  7. kkontess

    kkontess Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    21.731
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yan etkilerinden çok korkuyorum bi de
    nette bir sürü şey okudum :tomato:
     
  8. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : kkontess
  9. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    ayy canım benimm bence korkma sağdan soldan duyup ben gibi pişman olucağına bırak ta doktorun karar versin ne kullanıcağına
    ben ARAP KIZI die bi kremi kullanıp maf oldum burda yorumları okudum salak gibi aktardan alıp yüzüme sürdüm üç gün boyunca şuan yüzümün halini anlatmama imkan yok çok gergin ve çok fazla sivilceli hale geldi
    belkide hayatımda hiç çıkarmadığım kadar sivilce çıkardım kuşum üzme kendini kurtalcaz inş emin ellere teslim etmek lazım
    yarın ablam gelicek ve cildiyeye gidicez başka bi çözüm yolu göremiyorum çünkü
    sakın bilmedğim kremleri yada vs işte neolursa olsun kullanma
    ben bunu tasdiklemiş oldum kendimde
     
  10. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : kkontess
  11. kkontess

    kkontess Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    21.731
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0

    yok kuşum kullanmam,
    bu doktorun verdiği kremi ve antibiyotiği kullancam işte bi süre
    kaldı ki antibiyotik de çok kullanmam
    memlekete döndüğümde de bi prof a gidicem
    berbat dedi yüzüme yaa
    geç kalmışsın gelmekte dedi
    düzelmez dedi
    of çok moralim bozuldu mafoldumben
     
  12. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : kkontess
  13. SUTASAYRAN

    SUTASAYRAN Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.973
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    alla alla yaaa izler varmı peki canım yüzünde yoksa sivilcemi sadece bende panik oldum şimdi
     
  14. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : kkontess
  15. P.N.R..

    P.N.R.. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşım bozma moralini o kadar morall bozacak gibi değil bence cildin. o kırmızılıklar zaten geçicek ömür boyu kalsa herkesin cildi kötü olurdu. Sen bu ilaçları kullan bisüre. Kendini olumlu motive et. .
     
  16. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : kkontess
  17. kkontess

    kkontess Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    21.731
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    saol kuzum :kedi:mafoldumben
     
  18. 30 Nisan 2010
    Konu Sahibi : kkontess
  19. kkontess

    kkontess Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2009
    Mesajlar:
    21.731
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    resim koydum kuşum yukarda
    kırmızı benciklerim var öölebilmiyorumkismile