siviLceLer için çinkos kremi kuLLanan varMı ?

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve qNr tarafından 24 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : qNr
  1. qNr

    qNr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    siviLceLer için çinko kreminin iyi geLdiğini duydum ve eczaneden çinkos kreMi aLdım . ama bunu yüze sürdükden snra yıkıcakmıyız yada bşka bişi yapckmıyız kullanm şeklinde sadece sürün yazıyo yıkayın feln yazmıyo kuLLanan vrsa sormak isteDim.a.s.
     
  2. 24 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : qNr
  3. havingzl

    havingzl mutlu yarınlar... Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.356
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    61
    çinkosu bilmiyorum sivilce için nasıl oluyor. ama normal krem şeklideyse yada jel. akşamları sürüp sabah kaltığında yıkayablirsin:lepi: başka bişey yazmamışlar sonuçta. benim kuzenim differin kullanmıştı sivilce için çok memnun kaldı. ışıl ışıl yüzü şuan zemuszemus
     
  4. 25 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : qNr
  5. qNr

    qNr Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    ewt krem şeklinde cnm en iyisii dediğin gbi yapıym . tşk. eDerimkaydirigubbakcemile5