sivilceli ve problemli ciltlere fondoten tavsiyesi

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve meybie tarafından 5 Nisan 2010 başlatılmıştır.

    5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : meybie
  1. meybie

    meybie ikiz anne adayı Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar herkese merhaba..
    şuan 2,5 aylık hamileyim..daha öncedende cildimde sivilce izleri vardı..hamileliğimle beraber yüzüm iyice kötü oldu..insanların yüzüne bakmaya utanır oldum...sivilce yapmayan sürdüğümde varlığı bile belli olmayan bir fontoten arıyorum..benim gibi olan arkadaşlar muhakkak vardır..tecrübelerinizi bekliyorum..şimdiden çok tşk ederim..
     
  2. 5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : meybie
  3. ecce_

    ecce_ Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Mart 2010
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Loreal infallible föndoten sorunlu olan cıldıme iyi geldı ; cok nazık ve alerjı yapan bır cıldım vardı suan bu urunu kullanıyorum sorun yasamadım..
     
  4. 5 Nisan 2010
    Konu Sahibi : meybie
  5. BSariPapatya

    BSariPapatya Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.042
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    benimde sivilcem çok makiyöz bi arkadasim bana Mac'ın fondoteninin sivilceleri kapatıcı özelliiği oldugunu söylemisti ve kullanmami tavsiye etmisti ben kullanmadim ama bi arastir derim
     
  6. 6 Nisan 2010
    Konu Sahibi : meybie
  7. meybie

    meybie ikiz anne adayı Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet benim cildimde çok hassas en azından bi denemek isterim.çok tşk ederim canım...

    peki isterken mac mı dicem sadece...
     
  8. 6 Nisan 2010
    Konu Sahibi : meybie
  9. P.N.R..

    P.N.R.. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Canım sakın ama sakın kozmetik olan fondatenleri kullanma..Mutlaka dermokozmetik ürünler kullan eczanelerde çok iyi markaların fondatenleri var...Birde minerallli fondatenler var sivilceli çiltler için özel . ınternetten bir araştır istersen...
     
  10. 7 Nisan 2010
    Konu Sahibi : meybie
  11. meybie

    meybie ikiz anne adayı Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım yaa harikasın..çok tşk ederim..
     
  12. 7 Nisan 2010
    Konu Sahibi : meybie
  13. P.N.R..

    P.N.R.. Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2009
    Mesajlar:
    111
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Rica ederim cnm...
     
  14. 8 Nisan 2010
    Konu Sahibi : meybie
  15. prensesi

    prensesi tocasının pamuk prensesii Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    cnm kesinlikle mineral kullan derim hem sivilceleride kurutuyor hem de zararı yok
     
  16. 9 Nisan 2010
    Konu Sahibi : meybie
  17. plasure

    plasure Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.019
    Beğenildi:
    764
    Ödül Puanları:
    198
    bende uzun zamandır böyle bi ürün arıyorum..şuan sadece lekelerim var ama sivilce çıkma olasılığıda yüksek ve cildim hassas olduğu için çok önem veriyorum iyi bir ürün olmasına..ilk önce shiseido pureness powder foundation aldım kapatıcı özelliği çok ii değil ama yüzümde bi sorun yaratmadı..ayrıca her sabah yüzüme ilk önce güneş kremi sonra sadece lekelerin üstüne lekelere özel kapatıcı ardından da bu pudrayı kullanmak baya bi zahmetli olunca bende hem güneş kremi hem fondoten özelliği olan bi ürün aradım ve buldumda..dermokozmetik bi marka olan avene nin 50 faktörlü kapatıcısını aldım..kapatıcılığı shiseido dan daha iyi hatta başka bi ürünle kapatmaya ihtiyaç bile duymuyorum ama 2renk seçeneği var ve buğday tenli olmama rağmen en açık rengi bile bana koyu geldi..yeni beyaz tenlilere tavsiye etmiyorum..bu ürün bittiğinde yine dermokozmetik olan biodemanın 50faktörlü kapatıcısını alcam o daha açık bi renk ve sivilceli ciltlere daha çok tavsiye ediliyor..bu arada eczacıların söylediğine göre bu kapatıcıların hiçbir zararı yokmuş ve gözenekleri tıkamıyorlarmış..
     
  18. 13 Nisan 2010
    Konu Sahibi : meybie
  19. meybie

    meybie ikiz anne adayı Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    anladım canım...aay keşke cildimiz düzelsede bunlara hiç gerek kalmasa..ama yağlı cilt yapacak bişey yok çok fazla..çok tşk ederim canım..hepinizin engin tecrübelerini birleştirip sonunda güzel bişey bulucam inş..