siyah beyaz mutfak fayans ve dolapların temizlik durumu nasıl?

Konusu 'Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler' forumundadır ve rengarenkmavi tarafından 1 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

    1 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : rengarenkmavi
  1. rengarenkmavi

    rengarenkmavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşlar siyah beyaz desenli dolap ve fayansların kullanımı nasıl?eminim leke parmak izi toz her şeyi gösterdiğinden ama kullananlardan da öğrenmek istiyorum?olumlu ve olumsuz yanların yazarmısınız zahmet olmazsa?
  2. 1 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : rengarenkmavi
  3. tutkumavi

    tutkumavi 0 km bir ruh istiyorum Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2011
    Mesajlar:
    958
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    arkadaşım ben kullanıyorum benimkide krem ve gümüş gri melamin kapak...sende ondan bahsediyorsun sanırım.olumlu tek yanı bence görsel açıdan çok zengin durması...olumsuz yönlerini söylüyorum mesela tırnagında oje var diyelim degdigi anda hemen oje dolabın üstüne çıkıyor...sonra parmak izleri,aşırı buhar,su lekeleri üzerinde ben burdayım diyor...yağ çöz,cif falan falan kullanamıyorsun bu dolaplarda.ayrıca ne kadar özen göstersende çiziliyor...ben bunları göze alarak yaptırdım.camları nasıl temizliyorsan öyle.Ben arap sabununu keşfedene kadar çok zorluk çektim.Her kapagını tek tek Arap sabunuyla perde tülünü köpürtüp siliyorum.Emici bir Havluyla duruluyorum ve cam beziyle kuruluyorum.temizlerken bayagı bir sinirleniyorum bazen ama temizledikten sonra bir bakıyorum harika :D bütün yorgunlugum geçiyor...
  4. 2 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : rengarenkmavi
  5. rengarenkmavi

    rengarenkmavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    neticede temizleme yöntemini bulmuşun o süper tutkumavi.görsl açıdan ağır muhteşem bi renkte kullanım açısından çok zor olur siyah renk.fayansların ne renk nasıl?
  6. 2 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : rengarenkmavi
  7. tutkumavi

    tutkumavi 0 km bir ruh istiyorum Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2011
    Mesajlar:
    958
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    o temizleme yöntemini bulana kadar ne çektim 2 sene boyunca :D aslında bende yaptırmadan önce aklımda ya siyah beyaz yada koyu kırmızı bir renk vardı...içinde beyazda olacaktı ama ben siyah agırlıklı yaptırmak istiyordum.siyah çok toz gösterir diye yani açık renk okadar belli etmez ve zamanla içimi sıkar mı acaba diye ben krem yaptırdım.ama siyah gördümmü hala gözüm takılır :D mutfagın iyi ışık alıyorsa siyah beyaz yaptır derim....tabi çalışmıyorsan yani vakit ayırabileceksen.Ama bu mutfaklardaki işçilik çok önemli en ufak bir işçilik hatası ben burdayım diyor bunuda söyliyim...küçük dikdörtgenler şeklinde cam fayanslar çıktı.cam ama renkli belki bilirsin.muhteşem duruyor tavsiye edrim.bu mutfaklarda sıradan fayanslar olmuyor yani tüm görselligi öldürüyor...
  8. 2 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : rengarenkmavi
  9. akasya22

    akasya22 Geçici Olarak Hesap Pasiftir !

    Katılım:
    28 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.902
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    siyahın mutfak dolabı açısından mutfağın genişse problem olacağını düşünmüyorum. ama yer fayansları siyah biri olarak sana tavsiye asla ama asla siyah yaptırma. banyom sanki aylarca silinmemiş gibi oluyor. siliyorum arkamı dönüyorum leke. kimseye tavsiye etmem
  10. 3 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : rengarenkmavi
  11. rengarenkmavi

    rengarenkmavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    çok tşkler yaaa bende öyle düşünüyodum siyahı.yer fayansı olarak siyah beyaz ıslak yerlerde hiç olmaz kesin.yo mutfakta çok geniş değil ama duvar fayansı olarak güzel tek siyah var o yüzden siyaha uygun olması için dolaplarıda siyah beyaz düşünüyorum ama yağdan buhardan nasıl olur onu bilmiyorum.kırmızıdamı banyoda siyah gibi olur acaba?fayanscıda hiç moderne bi fayans yokki.hep eski model bi kaç renk.
  12. 3 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : rengarenkmavi
  13. rengarenkmavi

    rengarenkmavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    çalışmıyorum ama temizliktende çok anlamıyorum sildiğim dolapta dalgalanmalar izler oluyo bu yüzdende siyah ve beyazı merak ediyodum.siyah renk çok şık harika amaa kullanımı feci zor sürekli dolap silemezki insan dimi.cam küçük fayanslar dediğin tezgah arası mozaikler galiba dimi?onlardan yaptırcam arayıda öyle düşünüyorum zaten.bi küçük kare modeli var bide taş modeli var.o hangi renk tonları olabilir acaba kırmızı siyahlımı ,siyah beyazlımı ?
  14. 4 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : rengarenkmavi
  15. tutkumavi

    tutkumavi 0 km bir ruh istiyorum Üye

    Katılım:
    23 Nisan 2011
    Mesajlar:
    958
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    evet cnm tezgah arası mozaikler ama fayans deil cam olanlar.bulundugun ilde yapı market yok mu şimdi çok moda oldugundan bulmak zor olmuyor.temizlikten bende anlamıyordum ama deneye deneye sana söyledigim temizlik yöntemini buldum bende.dalgalanma falan olmuyor yani. siyah beyaz yaptırcaksan mutfagını kırmızı siyah mozaik riskli bir seçim olur bence.internetten mutfak örneklerine de bir bak derim.bu arada ben yerleri parke yaptırdım.herkes deli misin mutfaga parkemi olur dedi ama diyenler arkamdan tek tek kendileride yaptırdı.siyah beyaz mutfaga çok açık renkte parke yaptırmanıda tavsiye ederim.çünkü mutfak siyah beyaz olunca zeminede siyah beyaz uymaz diye düşünüyorum.en ufak bir falso tüm görselligi öldürüyor...ben mutfagımı kendim çizdim.az çok anlıyorum.sana da artısı eksisi anlatmaya çalıştım.umarım faydalı olur...:KK54:
  16. 4 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : rengarenkmavi
  17. rengarenkmavi

    rengarenkmavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    bütün ev parke sadece mutfak yerleri fayans olcak .mutfakta parke kullanışlı olmaz die düşünüyoruz çünkü yanlış düşünüyor olabilirz blki ama?fayanscı duvar ve yer fayanslarını aynı yapıyoruz dedi.yerleri beyaz düşünüyorum.mesela ahşap desenli fayanslarda var açıklı koyulu oda olabilir güzel oluyosa eğer.banyoyla mutfak fayansı kırmızılı nasıl olur?evin parkesinide en açık renk düşünüyorum kapılarıda en beyaz sence?ferah olması açısından?kırık beyaz kapı nasıl olur bilmiyorum.kapıda kare kare tümü camlı?az çok anlarım diince doldurdum soruları bende.bana söyle en kullunışlı neler olur mutfakta banyoda wc de noolur.
  18. 4 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : rengarenkmavi
  19. rengarenkmavi

    rengarenkmavi Yeni Üye Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    187
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Özel Mesaj At
    internetten okadaaaar araştırdımki alt üst ettim herşeyi ama yinede kafamda bişey olmuyo kararsız kalıyorum.nasıl olur die.dolap kapağı seçeneği çoook fazla ,ama fayans seçeneği bi tek siyahlı var güzel.ara mozaikler çok hoş zaten.buarada ilgin için çok tşkler canım.
Benzer Konular: siyah beyaz
Forum Başlık Tarih
Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler siyah beyaz yatak odasi dekorasyonu 24 Mart 2014
Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler Siyah Beyaz ve ? 16 Şubat 2012
Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler siyah beyaz mutfak için halı önerisi 8 Temmuz 2011
Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler Siyah beyaz banyoya kırmızı dolap olur mu ? 25 Nisan 2011
Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler bütün odayı siyah beyaz yapmak istemiyorum 20 Nisan 2011