siyah saç rengi açmak fiyatı yardımm

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve melekkk__ tarafından 8 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    8 Ekim 2009
    Konu Sahibi : melekkk__
  1. melekkk__

    melekkk__ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.034
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar eskiden şu gordugunuz resmim gibi olan fakat şu an siyah olan saçlarım var
    amaaa
    siyahtan eski haline döndürmek istıyorum ya da
    karamel rengi...
    :eek:
    yarın kuafore fiyatını soracagım yalnız benım kuafor guzel yapıyor fakat cok pahalıııı

    sizden bilgi almak istıyorum...

    siyah saç rengını açacak
    üstune boya fln sürecek işte mesela örneğin karamel yapacak...

    sizce normali ne kadar fiyat istemeLi?
    ben boyamiştım ama tutmamıştı hatta etkı bile etmedı açık renk :S
    eğer söylediğiniz fiyatla onun istediği fiyat tutmazsa yaptırmayacağım...


    ama normali nedir? TL olarak vereliniortak
     
  2. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : melekkk__
  3. xyz89

    xyz89 Guest

    ben 80 e actırıp boyattım tatlım
     
  4. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : melekkk__
  5. oznur_52

    oznur_52 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    27 Nisan 2009
    Mesajlar:
    210
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben 6 ay önce 110 verdim silici ile açtırdım üstüne de karamel yaptırdım.bu civarda olması lazım ama oriyalle açtırma sakın.
     
  6. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : melekkk__
  7. WaMpiRceSs

    WaMpiRceSs Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Pahalı değil diye biliyorum 50 lira filan.
     
  8. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : melekkk__
  9. xyz89

    xyz89 Guest

    ben oryelle actırdım saclarım odun gıbı oldu yaglarla duzeltmeye calısıyorum su an
     
  10. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : melekkk__
  11. adatuna

    adatuna Guest

    oryalle açtırmadım 120 lirada patladı :)
     
  12. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : melekkk__
  13. plasticwoman

    plasticwoman Popüler Üye Üye

    Katılım:
    7 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.880
    Beğenildi:
    500
    Ödül Puanları:
    153
    ben orayelle actırdım 3 kez ama bısey olmadı kalın tellı saclarım sanırım ondan yanı 3 kere aynı anda actırdım cunku canım acıdı yıkadım yaptık yıkadım yaptık :) ben sadece acıcı aldım arkadasım yaptı kuafor
     
  14. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : melekkk__
  15. melekkk__

    melekkk__ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.034
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canlarım cok sağolun kuafore de sordum 120 lira dedi
    dedimm çooookk ooo akannehir
    en son 100 liraya yaparıs dedi

    yıne de cok geldı zaten saçım az,ince telli korkuyorum iyice yıpranacak diye :KK43:

    sarıya boyasam nolur acaba rengı açmak için :S
     
  16. 9 Ekim 2009
    Konu Sahibi : melekkk__
  17. adatuna

    adatuna Guest

    boya boyayı açmaz canım
     
  18. 10 Ekim 2009
    Konu Sahibi : melekkk__
  19. melekkk__

    melekkk__ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.034
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    şişştt canlar

    bugunn başka kuafore gittim yarına söz aldık :S

    çikolata gbii bişi istıyorum tam da karar veremedım ya kaydirigubbakcemile2


    100 ü gecmeyecek fiyatı öyle anlaştık :)

    inş dökülmez yaparken cok korkuyorum zaten saçım az :KK43:

    inş düzgün olur dua edın nolurr dökülmesin yanmasın cok korkuorum :KK43: