Siyaha yakın göze yeşil lens şu tecrübesiz kıza Nolur yardım!

Konusu 'Kontakt Lens, Gözlük' forumundadır ve angel32 tarafından 17 Eylül 2010 başlatılmıştır.

    17 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel32
  1. angel32

    angel32 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    acil yardımınıza ihtiyacım var optikçime gittim lens sipariş ettim dün solotica nc mel istemiştim.Hmen yarına getiririz dedi adam şaşırdım burda okuduğuma göre solotica tek istanbulda satılıyormuş nasıl 1 günde getircek anlayamadım :bbo: Bugun gittim istersen solotica getiririz ama iyi bi marka değil bu dedi vazgeçirmek icin mi dedi acaba :uhm:
    bi de bu optikci yanar döner bi herif annemin gözlüğünü de farklı bi model getirmişti annemin istediğinin çok benzerini ayrıca mafyadan kız kaçırmış vukuatları büyük yani sırnaşık şey
    Napcam bilmiyorum gözüm siyaha yakın koyu kahve isterseniz fotograf falan da paylaşabilirm yeşil tonlarını yakalamak istiyorum çok açık ve zeytinyağı tonuna çalan ton da istemiyorum yemyeşil olsun istiyorum.. hihoyyyt
    Lütfen optikçi arkadaşlarımız falan varsa yardımcı olsunlar daha once şeff numaralı lens kullandım hiç bi deneyiyim yok renkli lens konusunda
     
  2. 17 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel32
  3. brownii

    brownii Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    789
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    canım keşke önce buraya sorsaydın nerden sipariş edilebilceğini inşallah doğrusunu getirir sen lenslerin gelince buraya yaz son kullanma tarihini şişesini filan açılmış mı önceden diye de kontrol et bence :)) öyle bir yazmışsınki adam direk kazık atmış sana gibi hissettim :)) benim de gözlerim siyaha yakın kopkoyu kahvedir ben hidrocharm mel kullanıyorum çok çok memnunum nc mel kullanan arkadaşlar da var burda koyu gözde onlar da çok memnun cnm ztn renk koyuluğu olarak öyle aşırı ayırt edici bir fark yok sadece nc nin çerçevesi charm a göre daha ince charm ın ki kalın renk olarak ben 2sini de aynı anda denedim öyle bir fark göremedim
     
  4. 17 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel32
  5. angel32

    angel32 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    adam getirtmedim kötü olunca sen kararını yarına ver dedi bunu yazmayı unutmuşum :kedi:
     
  6. 17 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel32
  7. angel32

    angel32 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Bi de gözlerim küçük hangisi büyük gösterir ben pek anlamıyorum da çerçeve olayından
     
  8. 17 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel32
  9. brownii

    brownii Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    789
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    cnm vala güvenilmez biriyse bence başka bilinen bir yerden getirt derim yoksa snra başına iş açma pek tekin değilmiş dediğin adam :) buradaki başlıklara bakarsan eğer var ztn solotica lensleri nerden alabilceğine dair adresler.. ayrıca adam iyi lens değil derken neye göre bunu dedi anlayamadım açıkçası sophisticten snra kullandığım en rahat lens diyebilirim ben rahatlık açısından da doğallık açısından da hidrocharm mellerden çok memnunum canım için o konuda rahat olsun..
     
  10. 17 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel32
  11. brownii

    brownii Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    789
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    büyük göstermesini istiyorsan hidrocharm serisinden bak ztn renkler hep aynı sadece çerçevesi kalın olduğu için gözleri iri iri gösterir. solotica lensli resimlerimiz başlığında da görebilirsin cnm bir çok resim var orada..
     
  12. 17 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel32
  13. angel32

    angel32 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2010
    Mesajlar:
    151
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sanırım rahatlık açısından dedi.ya da işgüzarlığndan benneyaptımki Babamın ahbabı diye alıyoruz fiyatta da bişeyler yapıyor yoksa eyvallah etmem bu adama alsanaalsanasmile
    Türkiye'de çoğu yerde satılabilen aynı zamanda kaliteli olarak neyi önerebilirsiniz peki?
    Solotica meli çok istiyorum ama ola ki olmazsa elimde kolay bulunabilecek bi markanın rahat bi lensini sipariş ettireyim diyorum hem de rengi iyi olsun istiyorum.bu adama güven olmaz kafasına göre getirir çiyan gibi olurum.
    size de çok zahmet veriyorum ksura bakmayın :eek: Çok teşekkür ederim bu arada tavsiyeleriniz için..
     
  14. 17 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel32
  15. morrison

    morrison Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    563
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Angel siparişini vermediysen eğer burada vetman var solotica satıyor. Charm serisi 165 TL Natural Colors 175 TL Hidrocor da 145 TL idi yanlış hatırlamıyorsam. Senin sipariş ettiğin kişi kaç liraya getirtecek bilmiyorum ama bu fiyatlarla bir karşılaştır eğer pahalı fiyat verdiyse boşu boşuna daha fazla para ödeme. Soloticalar gerçekten çok doğal piyasada daha doğal duran bir lens markası yok bana göre. Konfor olarak da iyiler. Ben topazio ve charm mel kullandım,topazio biraz rahatsız ediyordu boyaması çok yoğun olduğu için ama charm mel inanılmaz rahat. Günde en az on saat kullanmama rağmen gözümde olduğunu unutuyorum çoğu zaman. Yeni seri üretimlerin eski seriler kadar konforlu olmadığından ve solotica'nın materyallerinin çok kaliteli olmadığından bahsediliyor yabancı forumlarda belki bu yüzden iyi değil demiştir adam sana ama benim hiçbir şikayetim olmadı şimdiye kadar. Solotica dışında bildiğim en konforlu lens markası "Sophictic" Doğallık açısından da fena değiller ama biraz damarlı gözüküyorlar. Yeşili de çok güzel solotica olmazsa onu deneyebilirsin. Soloticaları da vetman dışında yurtdışı sitelerinden sipariş edebilirsin. wrlens,oticabelluci,paranalentes vs. gibi...
     
  16. 18 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel32
  17. brownii

    brownii Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    789
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    rica ederm cnm burda amacımız paylaşmak kime sorsan cvp verir ztn bu forum bunun için =)) açıkçası ben solotica yı öneririm türkiye de satılan bilinen bütün markaları kullandım içlerinde en rahatı sophisticti ama soloticadan 2 lens alırsın sophistic parasıyla soloticayla geç tanıştım diyorum cidden çok memnunum hisrocharm mel kullanıyorum yeşil bir ton istiyorsan da çok doğal ve göz rengiyle çok gzl bütünleşiyor ben çok memnunum canım 1yıllık lens üstelik verdiğin paraya göre normal yıllık olduğundan.. solotica dışında fiyat olarak uygun olan ve de rahat olan freshlook var bence çok rhat lensler ama doğal diyemem..solotica mel istiyorsan bence bu forumdaki başlıklarda bir çok resim var iyice bak resimlere belki fikrini de değiştirebilirsin başka gzl renkleri de var çnkü iyice araştır derim ben öyle yapmıştım baya bir kararsızlıktan snra mel aldım en doğalı diye şimdi hidrocor grafite düşünüyorum cnm sen resimlere bak öyle kararını ver bence kesinlikle solotica yı dene derim pişman olmicaksan bi alan bırakamıyor vallahi burda:teytey: =))
     
  18. 18 Eylül 2010
    Konu Sahibi : angel32
  19. brownii

    brownii Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Mart 2010
    Mesajlar:
    789
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    108
    he bu arada diğer lenslerini de siparişle getirtcekmişsin ztn öyle yazmışsın ya ttlım soloticalarda siparişle 1 -2güne elinde oluyor yani o konuda da endişen olmasın sen resimleri iyice ara tara vala ben 1000küsür sayfa okudum snra karar verdim mel e =))