Siz olsanız ne düşünürsünüz bilemiyorum

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve SweetiSh tarafından 10 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SweetiSh
  1. SweetiSh

    SweetiSh Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Günaydınlar;

    Kızlar aslında sorun değil bendeki ama hiç hoşlanmadığım birşey oluyor.

    Eşimin abisinin oğlu var, ufaklık 7/24 demeden bizde kalıyor.
    Ben eşimin ailesi ile birlikte oturuyorum.

    1 senedir evliyiz. Eltim okadar sinsi ve içten pazarlıklıdır.
    Çocuğunu bile bana karşı kışkırtırdı. Oğluna sıkı sıkı tembih ederdi
    Sakın ona yenge deme diye.. Çocuktan al haberi derler ya..
    Çocuk karşıma geçmiş sen benım anneme abla demiyorsun,
    bende sana yenge demicem diyip duruyor..

    Eşimin abisi ve eltim, çalışıyorlar.
    Neymiş; sabah bırakıp akşam alamazlarmışş çocuklarını zor oluyormuşş..
    Neyse ben yarın öbürgün nasıl olsa eltim işten çıkar alır yanına diye düşünmüştüm.
    İşten çıktı fakat çocuk hala bizde.
    Okula başlayacaktı nasıl olsa alırlar dedim, yine öyle olmadı.

    Yani nasıl bir anne baba duygusudur bu bilemiyorum???

    Yani benim karşı olduğum çocuğun kalması değil, hem bana karşı kışkırtması
    hemde insan hiçmi çocuğunu yanında istemez, fesatlığına çocuğunu karıştırır mı?
    Yani bütün hafta kalmak ne oluyor bunun mantığı ne bunu anlamıyorum? Uzakta da değiller yürümeyle 10 dk..

    Bide çocuk çocuk değil sanki kaynanam, herşeyime karışıyor.. konuşma üslubundan
    belli zaten nasıl doldurulduğu.. Geçenlerde ayıptır söylemesi balık yapiyoruz
    sen ne biçim balık yapiyorsun öyle balık mı yapilır .. bunu yengem yaptı ıyyy ne biçim olmuş ben yemicem ..

    Laflara bakarmısınız?

    Mesela eşimden ve kayınpederimden oyuncaklar giysiler vs vs.. ister
    eee çocuktur tamam da eşim babana söyle o alsın dediğinde
    neden babam alıyormuş,neden annem alıyormuş gibi cevaplar veriyor.

    Herşeyin içinde herşeye karışıyor bu yaştaki bi çocuk gerçekten aklım almıyor.
    benimde kardeşim oldu bizde çocuk olduk ama bu kadarı bana cok fazla geliyor.
    ve aileden kimsenin gık ı çıkmıyor yengenle o tarz konuşma diye. Eşimde kızıyor tabi
    ama nereye kadar..

    Sizden ricam nasıl olsa beraber oturuyorsun bunu kabullenmişsin
    sesini çıkarmaya hakkın yok gibi laflar etmeyin lütfen. Bunun beraber
    oturmakla bi ilgisi oldugunu hiç sanmıyorum. Beraber oturuyorum diye
    bunları duymak zorunda oldugumuda düşünmüyorum :eek:lmaz:
     
  2. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SweetiSh
  3. AzRASILAM

    AzRASILAM Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19.137
    Beğenildi:
    4.258
    Ödül Puanları:
    238
    tabii cnm beraber oturuyorsun diye çekmek zorunda değilsin ki
    mümkün mertebe elinden geldiğince çocuktan da anasında da uzak dur derim
    çocuğa yazık günah ya bu yaşta neler ile dolduruluyor
    konuyu eşinize yada çok samimiysenz kaynananıza açmaya denedinmi hiç?
    sonuçta eltiniz işten de çıkmış alsın artık çocuğunu yanına
     
  4. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SweetiSh
  5. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.347
    Beğenildi:
    21.531
    Ödül Puanları:
    363
    Bu lafları duymak zorunda değilsiniz de sizden başka herkes halinden memnun görünüyor anlattığınız kadarıyla..
    Eşinizin,eşinizin anne babasının bir şikayeti yok sanırım sizin bu kadar üzülmenizdenden..
    Sorunu çözecek olan onlardır,siz değil..
     
  6. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SweetiSh
  7. SweetiSh

    SweetiSh Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Eşim kızıyor tabii de.. kızmasının çok yararı yok gibi..
    Çünkü dedesi torununa çok düşkün aşırı hemde.. Düşünün 7/24 beraber
    kalacak kadar..

    Hani görmemişlerin bi torunu olmuş ya o hesap onların ki..
    Düşünün yani; eltim telefon açıp gelin alın dediklerinde
    kayınvalidem uçarak gidiyor almaya..

    Kızıyorlar bi yandan oğluna gelinine ama torunu yanlarına aldıklarında gıkları çıkmıyor.
    hatta geçen dövmüş babası dedesine söylediğinde gitmiceksin daha oraya bizimle kalacaksın diyorlar.

    Eşimden çok fena korkuyor ama dedesinin verdiği bi şımarıklıkla istediği gibi konusabiliyor
     
  8. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SweetiSh
  9. ay_dolu

    ay_dolu egenin kardeşini taşıyor Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    333
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    61
    bir anne çocuğunu nasıl böyle zehirler aklım almıyor. kaldıki doldurduğu insanların eline bırakıyor birde. çocuk bütün gün sizin yanınızda. azcık aklı çalışsa daha iyi geçinmeniz için çaba harcardı ki sizzde onunla daha iyi ilgilenin diye. çocuğu arsız alıştırmaya devam etsin bırakın. yakında ev halkıda sıkılacak ve eltinizin planı ters tepecek. emin olun böyle olur yakında. ben asıl kayınvalidenizin fikrini merak ediyorum. gelini evde boş boş otururken çocuğun sizde duruşuna onun düşüncesi ne?
     
  10. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SweetiSh
  11. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.347
    Beğenildi:
    21.531
    Ödül Puanları:
    363

    Çocuğa kızmak problemi çözmez ki..
    Çocuğun anne babasıyla konuşulmalı ki sizin eşiniz de eşinizin ailesi de işlerinde geldiği gibi yaşıyor bence..
    Eşiniz gerçekten size yardım etmek isteseydi zaten sorun yaşayacağınızı bile bile sizi kendi ailesiyle oturtmazdı..
    Gelin-kaynana oturanlardan kim memnun ki halinden?
    Sorunlar farklı farklı bile olsa huzursuzluk hep var! Yanlış mıyım?
     
  12. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SweetiSh
  13. ay_dolu

    ay_dolu egenin kardeşini taşıyor Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    333
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    61
    asıl doğru cevap bu aslında. çünkü ne olursa olsun, dağ dağ üstünde oluyorda, ev ev üstünde olmuyor. ayrı oturuyor olsanız istiyorlarsa çocuğu nüfuslarına alsınlar hiç umurunuzda olmazdı.
     
  14. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SweetiSh
  15. SweetiSh

    SweetiSh Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Eylül 2009
    Mesajlar:
    69
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Onlar için problem yok, gayet memnunlar torunları ya işte yanlarında nede olsa seviyorlar. Eltimle
    kaynım zaten parazit gibiler kayınvalidem ve kayınpederim, biz olmazsak ne olur halleri bilemiyorum
    çocuklarının iyi kötü bir sürü ihtiyacı karşılanıyor tek kuruş harcamadan. Kaynım denize gidecek mesela gelir şortuna terliğine havlusuna kadar eşimden alır; düşünün artık.
     
  16. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SweetiSh
  17. xxDerinxx

    xxDerinxx ♥♥ Aşkım ♥♥ Üye

    Katılım:
    23 Ocak 2010
    Mesajlar:
    9.052
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    Beraber oturuyorsun derken aynı evde mi altlı üstlü mü oturuyorsunuz?
    Gerçi bunun bir önemi yok aynı evde de olsanız çekmek zorunda değilsin...
    Buna bence eşinin bir dur demesi lazım...
    Dediğin gibi sürekli insan neden çocuğundan ayrı kalır ki...
     
  18. 10 Ekim 2010
    Konu Sahibi : SweetiSh
  19. mirka

    mirka hayattan tek dileğim var Üye

    Katılım:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    948
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    zor bir durum.

    evde k.valide kayınpeder karşı çıkar evet siz çocuğu istemiyorum diyemezsiniz.

    eşinizle konuştunuzmu