Siz olsanız ne yapardınız?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve Cicek86 tarafından 1 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Cicek86
  1. Cicek86

    Cicek86 Varlığın öle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    627
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Derdim eltim.
    Yalakanin teki kendisi esime yapmadigi yalakalik kalmiyor konusma tarzi 2 yasindakai cocuk gibi halbuku esimden iki yas kucuk sadece.. neyse olayimiz su
    gecenlerde esimin kardesi hastalandi yurt disindan esim ona para gondermek istedi onlari paralari oldugu halde hastaliktirdedim aldirmadim miktar cokta buyuk degildi ama onemli olan kullanilmak! esim eltime soruyor kizim para durumunuz ne alemde varmi
    yok abi diyor! utanma simgesi yolluyor .... esim tamam yolluyorum yarin ertesi gunu alirsin diyo ben kardesidir diye sesimi cikarmadim
    bunlarin durumu kotu degil bizden kat ve kat daha iiyi yani paralari var dugunleri icin bilezik yaptiriyorlar oyle altin biriktiriyorlar ve bunu kendi agizlari ile soylediler sukadar bilezik oldu diye ben ise dugunumdeki butun takilarimi ev esyasi alabilmek ugruna sattim ve yetmedi bile!

    neyse dun gorumcem aradi .. abi neden para yolladin onlarin vardi ayrica butun eksiklerini almistim ben diye senin yolladigini carcur etmisler abi bidaha sakin yollama dedi !

    siz olsaniz bu eltiye neyapardiniz ben sahsen ilk gordugum yerde kafasini gozunu kirmak istiyorum dunya borc icindeyiz bunlar daha dogrusu eltim bizi aptal yerine koymaya calisiyor birde biz yurtdisindayiz bizim yanimiza gelmeye calisiyorlar burda calisip yasayacaklarmis!!! benimde aptalim ya saf saf islerni halletmeye calisiyordum dune kadar!

    benim insanlarin arkasindan konusmak tarzim degil yuzune demek istiyorum ehrseyi ama karsimdaki cirkef bi inssanin tek neyapacagimi sasirdm dun sinirden saatlerce agladim
     
  2. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Cicek86
  3. akar

    akar Bekliyrz Seni Sabırsızca Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    458
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım madem sende biliyordun paraları olduğunu eşine güzel bi dille söyleyip yollatmasaydın.

    Bu insanlar hep böyle, benimde görümcem yok yok diye ağlar durur ama kenarında parası olduğunuda biliyoruz yani.
     
  4. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Cicek86
  5. Cicek86

    Cicek86 Varlığın öle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    627
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canim hasta idi kardesi domuz gribine yakalanmisti yani bisey olsa vicdan azabi cekerim diye annemde bosver birkerelik yollasinb hastalik bu dedi neyapim canim ya
     
  6. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Cicek86
  7. nora2010

    nora2010 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2009
    Mesajlar:
    6.682
    Beğenildi:
    808
    Ödül Puanları:
    153
    can arkadasım bırdaha yollamazsın olur bıter.yuzsuz bellı zaten.eşını de ıkna edersın bıdaha yollamazsın
     
  8. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Cicek86
  9. akar

    akar Bekliyrz Seni Sabırsızca Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    458
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sende haklısın zaten şu vicdanlarımız yokmu... Dayanamıyoruz hiç. Ama bundan sonra para yardımı etme bence, nasıl engellersin bilemiyorum ama, bak eşinin kız kardeşi bile yollama bidaha demiş...

    Benim eşimin aileside öyle isterler, ama eşim yok der, bizim bi amacımız var ev almak için uğraşıyoruz, kimse biz düştüğümüzde bize el uzatmıyor. O yüzden önce can sonra canan... Sende kafana çok takma artık eşinle dertleş bak güzel konuşunca herşey hallediliyor canım.
    üzme artık kendini
     
  10. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Cicek86
  11. Cicek86

    Cicek86 Varlığın öle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    627
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    dun gorumcem telefonu kapattiktan sonra soylemistim ben sana canim dedim ve bagirmaya basladi bana karsilik vermeye kalkinca sesini dahada yukseltti sustum aglayarak kalkip gittim mutfagi topladim dusa girdim yattigimi soyledim ve gelip ne ozur nede bi konusma biara tv izlerken biseylr soyledi karsilik vermdim evet hayir bilmiyorum bu ucunden baska bisey demedim :KK43: yattigimda yanima gelmedi bile:KK43:( aptal bir kiz yuzunden tartistik ilk gordugumde azima geleni saymak istiyorum
     
  12. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Cicek86
  13. sahrud72

    sahrud72 Baskılar bizi yıldıramaz Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2009
    Mesajlar:
    8.331
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    Bir musibet bin nasihattan iyidir
    Bi kere yolladı ablasından aldı dersini sen söylesen belki kötü olurdun
    Şimdi gönderdi gördü sonucunu artık akıllanmıştır
    Akıllanmadıysa bile geçende yolladın çar çur ettiler diye söz hakkın olur
     
  14. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Cicek86
  15. Cicek86

    Cicek86 Varlığın öle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    627
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ben yorum yapmaya kalktigim anda esim bana bagirmaya basladi canim bakalim aksam eve gidince nasil davranacak belkide ben ustune fazla gittim ama o aptal kizi korumasi sinir ediyor beni
     
  16. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Cicek86
  17. akar

    akar Bekliyrz Seni Sabırsızca Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    458
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ne diyip koruyor ki!
    Benimde bi tane eltim var eşimden ve benden 5 yaş felan büyük, sanki başka kaynım yokmuş gibi eşime yalakalık yapar eşim her sefinde uzak durur ama kadın bi tuhaf yüz versen astar bırakmayacak... Tabi ki eşinde de bitiyor iş bir yerde, ama sen gönlünü ferah tut üstüne çok gittiğini düşünüyosan akşam bişey olmamış gibi davran sen, oda öyle davranacaktır büyük ihtimalle, muhabbet ederken bir gün açarsın konuyu, zaten eşinde anlıyacaktır zamanla biz söylesekte yaşamadan anlamıyolar çünkü
     
  18. 1 Aralık 2009
    Konu Sahibi : Cicek86
  19. Cicek86

    Cicek86 Varlığın öle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2009
    Mesajlar:
    627
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    dun okadar cok agladimki bas agrisindan suan duramiyorum :KK43:(( kafamida ise veremiyorum off ya