Siz olsaydnz emzirir miydiniz?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve ttthxuxlya tarafından 18 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ttthxuxlya
  1. ttthxuxlya

    ttthxuxlya Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    361
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    arkadaşlar benim bi görümcem var benden 10 yaş büyük...aramız pek iyi değildir yani kavga falan yok ama benim hakkımda ufak tefek şeyler konuşmuş duydum ama pek önemsemedim... ama sevmem kendisini ...
    .bir gece telefon geldi görümcem hastalanmış acil hastaneye gidecekmiş eşim hemen gitti...bende 1.5 ay önce doğum yapmıştım..görümcemde 20 gün önce doğum yapmıştı...bi baktım eşim kucağında çocukla geldi ablasının bebeği ...
    buna dedi sabaha kadar bakarmısın??ablam hastanede kalp spazmı geçirdi...dedi
    hayır diyemedim sabaha kadar baktım emzirmek zorunda kaldım altını değiştirdim...sevmediğim birinin çocuğuna bakmak hatta emzirmek hiç hoşuma gitmedi ama eşimin hatırına yaptım. daha sonra bi teşekkür bile duymadım görümcemden...
    ama pişmanım keşke bakmasaydım diyorum kendi kendime
     
    Son düzenleme: 17 Haziran 2009
  2. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ttthxuxlya
  3. nisan annesi

    nisan annesi bebegım Üye

    Katılım:
    7 Ocak 2008
    Mesajlar:
    762
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ben bakardımmm senin tercihin ama ben bakardım çünkü masum çaresiz bi bebek o.onun ne suçu varki.
     
  4. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ttthxuxlya
  5. deniz_gunes

    deniz_gunes Hayat devam ediyor... Pro Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    10.204
    Beğenildi:
    27
    Ödül Puanları:
    198
    Çok iyi bir şey yapmışsın.. Kutlarım seni..
    Ben olsam ben de yapardım,....

    Gerisini düşünme..
     
  6. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ttthxuxlya
  7. kedijik

    kedijik CüMLe_-_MüHeNDiSi Pro Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2008
    Mesajlar:
    3.244
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    Bence sız onu allah rızası ıcın yapmıssınız!Annesını sevmıyo olabılırsınız ama ıyıkı sırf bu yuzden o cocuga bakmamazlık etmemıssınız.Bence hareketınız bı tebrık hakedıyo arkadasım.Her ne kadar annesı bı tesekkur bıle etmedıyse de o bebekcıgı caresız bırakmadıgınızdan dolayı ben tesekkur edıyorum.Emınım daha da cok tesekkur edenınız olacakdır.

    Lutfen bu durumdan pısmanlık duymayın...
     
  8. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ttthxuxlya
  9. leylek82

    leylek82 çok zor bazen.... Pro Üye

    Katılım:
    6 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    5.664
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    148
    canım niye öyle diyosun sen masum ve aç bi bebişi doyurmuşsun.annesi ne derse desin.onun bi günahı yokki.ben de bi görümceyim ve abimin eşi çok istedi süt kardeş yapmayı yaptık da.sonra bi gün ben çok hastaladım ve sütümü veremedim bizim gelin doyurdu yavrumu.bir kere de o sıkıştı böyle ben doyurmuştum yeğenimi.aradan yıllar geçti ve şu an biz de küsüz ama gene olsa gene yaparım annesi beni ırgalamaz ben bebişe bakarım canım.sen büyük bi sevap işlemişsin kalbini bozma tamam mı canım
     
  10. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ttthxuxlya
  11. gulshenidil

    gulshenidil düş hekimi !!! Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    4.485
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    148
    Allah kabul etsin canım hayrını......çok güzel birşey yapmışsın......günahsız bir sabi o......
     
  12. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ttthxuxlya
  13. Brave Capricorn

    Brave Capricorn Şöyle yapsaydım böyle olmayacaktı diye bir şey yok Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    3.783
    Beğenildi:
    1.962
    Ödül Puanları:
    238
    Canım pişman olacak ne var.. O bir bebek daha gözlerini dünyaya yeni açmış bir masum.. görümceni sevmiyor olabilirsin. Bak süt annesi olmuşsun o henüz çok minik ve muhtaç.... :ecrin_bebek:Benim düşmanımın çocuçuğu olsa bile emzirirdim . En doğrusunu yapmışsın annesin sen aksini düşünemiyorum yani emzirmemeni... Canım sağlıkla büyüt çocuğunu allah analı babalı büyütsün:KK46:
     
  14. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ttthxuxlya
  15. gece

    gece Aktif Üye Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2007
    Mesajlar:
    136
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    o kadar buyuk bır sevap ıslemıssınkı Allah bunu bılıyor...sakın pısman olma buyukluk yapmıssın ne olursa olsun artık kımse ınkar edemez sen onun sut annesı olmussun.. aferın sana bende aynısını yapardım
     
  16. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ttthxuxlya
  17. EU1

    EU1 Guest

    Canim iyilikler her zaman karsiliksiz yapilmali cunku bazen insanliktan nasip almamis insanlar birak karsiligini vermeyi bir tesekkuru bile cok gorurler o zaman hem uzulur hemde yaptigin iyiligi helal etmicek duruma gelirsinki o zaman yapmanin bir anlami kalmiyo.

    Sen insanligina yakisir birsey yapmissin sonucta ortada gunahsiz bir sabi var bosver Allaha havale et kul gormezse Allah gorur..
     
  18. 18 Eylül 2008
    Konu Sahibi : ttthxuxlya
  19. ilgin0707

    ilgin0707 seviyor seviliyor:) Pro Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2007
    Mesajlar:
    7.538
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canım asla pişman olacak birşey yokki bunda bebeğin ne suçu var ki boşver en iyisini yapmışsın görümceni sevmeyebilirsin ama o minik melekle gece boyu ilgilenerek sen insanlığın kralını yapmışsın
    boşver iyiliğin değerini bilmeyenler utansın canım