siz veya çevrenizde hiç kimse böyle bir durumla karşılaştımı ??

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve kuzeyyy tarafından 6 Temmuz 2007 başlatılmıştır.

    6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : kuzeyyy
  1. kuzeyyy

    kuzeyyy kaan'ım diğer yarımsın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    640
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar bu olaya benzer bir durumu yaşamış olan arkadaşlarım varsa lütfen bilgi versinler rahatlamaya çok ihtiyacım var

    dün aylık kontrolüm için doktora gitmiştim bu arada 20 haftalık hamileyim dr. rutin incelemlerini yaptıktan sonra 3 boyutlu ultrasona gönderdi beni bugünde ona girdim ölçülen bir çok değerin normal çıkmasının yanı sıra bu haftalarda bebeğin beyin gelişimi tam olarak tamamlanmadığı için sağ ve sol taraflarda boşluklar varmış ve benim bebeğimde de sağ tarafta ki boşluk 9 mm yani sınır değerdeymiş dr. şu an için endişelenecek bir durum yok sınırda çıkmış sadece büyürse o zaman tekrar konuşuruz dedi çok korktum inşallah olumsuz bir durum yaşamayız annenin üzüntüsü bebeğe yansıdığı için elimden geldiğince pozitif düşünmeye çalışıyorum ama lütfen bu veya benzeri bir durumla karşılaşmış arkadaşlarım varsa neler yaşadılar neler yapıldı lütfen bilgi versinler
     
  2. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : kuzeyyy
  3. gxuxzeljoe

    gxuxzeljoe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Aralık 2006
    Mesajlar:
    156
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    ben boyle bişeyle karsılaşmadım duymadımda saadce sana dıyebılecegım korkma ve sakın ol allah korur bebişini endişe edip sterslenme arkadasım bak ben 7 aydır hamıle kaldıgımdan berı oyle sterslıyımkı canımı yakanlar oldu ama bebişim benımle bereber mucadele ettı sende korkma olur oyle seyle dr un suan korkulacak bışey yok demış :1hug:
     
  4. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : kuzeyyy
  5. EU1

    EU1 Guest

    ben anlamadım cnm nerede boşluk varmış.dr.un zaten seni bilgilendirecektir ama için rahat etmediyse başka bi dr.a da görün derim.
     
  6. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : kuzeyyy
  7. kuzeyyy

    kuzeyyy kaan'ım diğer yarımsın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    640
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    teşekkür ederim tavsiyelerin için bebeğim için güçlü olmaya çalışıyorum onun bana benimde ona çok ihtiyacım var Rabbim hepimize bebeklerimizi sağlıklıca kucaklarımıza almayı nasip eder inşallah
     
  8. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : kuzeyyy
  9. kuzeyyy

    kuzeyyy kaan'ım diğer yarımsın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    640
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    bebeğin beyninde var olan sağ ve sol boşluklardan sağ daki sınır değerde imiş tatlım dr. zaman içinde durum netleşecek dedi iki hafta kadar bekleyeceğiz sonrasında dr. tekrar bakacak
     
  10. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : kuzeyyy
  11. EU1

    EU1 Guest

    cnm başka bi drada gitsen yaaa.geçmiş olsun.bişey olmaz merak etme...
     
  12. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : kuzeyyy
  13. kuzeyyy

    kuzeyyy kaan'ım diğer yarımsın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    640
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    inşallah canım Allah'ın izni ile
     
  14. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : kuzeyyy
  15. EU1

    EU1 Guest

    herşey güzel olur inşallajhhhhh.pozitif düşünnnnnnnnn
     
  16. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : kuzeyyy
  17. Suko

    Suko Guru Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.717
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    348
    Canım bence sen Eyüp Ekinciye git hem için de rahat etmiş olur bu doktor Türkiyenin bir numaralı radyoloğu ultrason konusunda çok usta imiş riskli hamileliklere bakıyormuş kesin sonucu söylüyormuş benim çevremdeki tanıdığım arkadaşlarımın bir kısmı ona gittiler bence sen de içinin rahat etmesi için bir randevu al ve git bu doktora eminim ki hiçbir şey yokyur zaten doktorun da sınırda demiş ama için rahat etsin
     
  18. 6 Temmuz 2007
    Konu Sahibi : kuzeyyy
  19. kuzeyyy

    kuzeyyy kaan'ım diğer yarımsın Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    640
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    86
    bir iki dr. daha sordum bu tarz şeyler görülebiliyormuş hamilelikte düzelir üzülmeyin dediler