sizce ben kızımı kıskanıyormuyum

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve gxoxnxuxl xoxzçelik tarafından 26 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gxoxnxuxl xoxzçelik
  1. gxoxnxuxl xoxzçelik

    gxoxnxuxl xoxzçelik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    slm arkadaşlar size bişey danışcam ya gözüme uyku girmiyo valla doğru karar vereyim diye kaç gündür akla karayı seçiyorum bir ay önce kaynım evlendi kaynım yurtdışında yaşıyor akrabalardan bir kız aldı fakat eşini götüremedi bizim apartmanda kayınvalidemlerle kalıyor şimdilik kızım 4 yaşında gelin geldiğinden beri gözü beni görmez oldu sürekli eltimin yanında dün sabah kalkmıs benden habersizce mutfaktan poşeti alıp dolabındaki bütün kıyafetleri doldurup onlara götürmüş sonra bana geldi anne ben artık yengemle yaşıycam bayramda size gelirim dedi beynimden vurulmuşa döndüm ya gitmesine kalmasına karşı değilim fakat artık sözümüde dinlemez oldu en ufacık bişeyde yengeeee diye ağlamaya başlıyo hatta o kadar ileri gittiki geceleride orda kalmaya başladı yaaa kalkta evlat büyüt 4 yıldır gözümden sakındığım çocuğum ki yanımdan hiç ayırmamıştım kardesiyle arasında bir yaş var doğumda dahi gece yanımda kalmıştı ama şimdi beni istemiyo ya şaka bi yana huyu değiştiya o yüzden kreşe vermek istiyorum doğrumu yapıyorum sizce?:eek:klava:
     
  2. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gxoxnxuxl xoxzçelik
  3. 17Ocak

    17Ocak Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :roflol: aksam aksam cok güldüm bence takma kafana daha kücük 4 yasindaymis olur böle seyler bizim komsudada ayni sey olmusdu kizi bizden ayrilmak istemiyordu annesi zorla götürüyordu babasina cok düskündür babasi gel kizim ben ise gidiyorum seni bi öpim dedi kiz orali bile olmadi ama artik düzeldi daha cocuk ne yapdigni bilmiyor bence zamanla gecer
     
  4. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gxoxnxuxl xoxzçelik
  5. gxoxnxuxl xoxzçelik

    gxoxnxuxl xoxzçelik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    umarım geçer çünkü hayatımda bir eşimi bide kızlarımı çok kıskanıyormuşum onu yeni farkettim..kötükedihüso
     
  6. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gxoxnxuxl xoxzçelik
  7. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.843
    Beğenildi:
    1.682
    Ödül Puanları:
    163
    Eeee işte annelik bu, buradan kaynanalarına veryansın eden gelinlere örnek olacak senin bu yazdıkların. Sen 4 yaşındaki kızın yengesine gidiyor diye delirmişsin birde doğurup büyüttüğün evladının evden uçması sonucunda ne hale geliyor insan artık düşünün.
    Bu arada benim çocuklarımda eltimi çok severler. Eltimin çocuklarla elektriği çok iyi. Önceleri bende kıskanıyordum ama sonradan bunun saçma olduğunu anladım. Bırak çocuk nerede mutluysa kalsın. Ömür boyu orada kalacak değil ya, bir iki gün sonra hevesi geçer.
     
  8. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gxoxnxuxl xoxzçelik
  9. yexsxil erik

    yexsxil erik Kamille Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    292
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bence eltinizle konusun.
    kiziniza annende seni özler diye uygun bir dille aksamlari eve gitmesi gerektigini anlatsin.
    eminim yengesinin sözünü dinleyecektir.
    4 yasindaki bir cocugun geceleri baska yerde kalmasi bencede uygun degil.
     
  10. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gxoxnxuxl xoxzçelik
  11. pasmanika_1

    pasmanika_1 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    66
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kesınlıkle katılıyorum evlenecegım zamana kadar asla annem bana baska bır yerde kalmam ıcın ızın vermedı
    halam teyzem yalvarırdı ama annem asla bırakmazdı
     
  12. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gxoxnxuxl xoxzçelik
  13. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Benim eltimin kizida öyle sayilir 2.5 yasinda annesi saclarini yapmak istiyor yengem yapsin diyormus::1rolleyes:

    Annesi soruyormus niye kizim yengen yapsin ben yapiyim iste kizda ama o daha güzel senden anne diyormus.:roflol:

    Eltim hic makyaj yapmaz süsüne önem vermez eh bende onun tam tersiyim biraz kokosum galiba o yüzden yavrucak yengem daha güzel diyor! Bana heves ediyor yani.

    Takma güzelim ya cocuk iste eltin ilgileniyordur onunla cocuk falanda yok hosuna gidiyordur senin cadinin o yüzden merkali oraya....sırnaşık şey

    Kizma annesi gecer gecera.s.
     
  14. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gxoxnxuxl xoxzçelik
  15. kaydirigubbakcemile3kaydirigubbakcemile3yerim ben senin kızını..zamane kızı evi erkenden terk etmiş işte....mutfaktan poşet alıp eşyalarını doldurması olayı hele gözümde canlandıda:roflol::roflol:poşet tutan ellerini ısırayım onun...:roflol:insaflı kız ama Allah için bayramlarda ziyaret edecekmiş işte sizi:roflol:....annesi lütfen kızma ona...bu çocuklarda zaman zaman olabilen birşey...bende 2 yaşlarında iken babamın teyze kızına takmışım kafayı...hatta ona anne bile demişim asla peşinden ayrılmıyormuşum...üstelikte onun peşinden anne gitme diye ağlayıp onunla gidiyormuşum....onunda bebeği olmadığı için bana çok yakınmış...bu arada annem 2. bebeğini de doğurmuş...yani bana olan ilgi ister istemez ikiye bölünmüş...ben o durumda,baabmın teyze kızı bebek özlemi olan bir hanım ikimizde birbirimizde bir eksiği kapattık demekkigamyoncuiremsuannem de o dönemler çok ağlamış benim yüzümden çocuğumu kaybediyorum diye...ama tabiiki öyle birşey olamaz....teyzemin büyük kızıda anneme çok düşkünmüş ve teyzem annemle kavga bile etmiş çocuğumu benden soğuttun diye:roflol:annem o zamanlar ona çok kırılmış ama kendi başına gelince anlamış onun hislerini....sonuçta herkes annesi ile kalmış neticede korkacak birşey yok yani.....annem gerek benim,gerek kızkardeşimin çocuklarına çok emek verdi...bizim oğlanlar annanneye deli olurlar...ama annem hep şöyle der....biraz amiyane olacak afedersiniz ama"sen istediğin kadar emek ver sonuçta herkes düştüğü yeride,çıktığı yeride bilir":roflol:aynende öyle oluyor canım....eltin yeni evlenmiş bir şey anlamadan kocası gitmiş bu geçici bir durumda olsa can sıkıcı bir şey...ailesi ile değil...o boşluğa kızını koymuş...kızın seni muhakkakki ondan çok seviyor ama evde kardeş yüzünden ilgi ikiye bölünmüş...oysa eltinin başka bir meşgalesi yok onunla oyalanıp oynuyor,kızında bu ilgiden hoşnut kalmış durum bu...üzme canını kızın senin eltinde birgün kocasının yanına gidecek...:sm_confused:yinede çok rahatsızsan ve birgün eltinin gitmesinin kızını etkileyebileceğinden çekiniyorsan kızınla daah fazla vakit geçirip,birlikte oyun aynadığınız zaman dilimleri yarat....ama sakın ona kızıp,sert tepkiler verme,oda daah bebek sayılır....sevgiler.............
     
  16. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gxoxnxuxl xoxzçelik
  17. yorgun savaxsxçxix

    yorgun savaxsxçxix Popüler Üye Üye

    Katılım:
    14 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    7.562
    Beğenildi:
    18
    Ödül Puanları:
    148
    o yaşlardaki çocuklarda olabilir diye düşünüyorum. Eltiniz yeni biri ailede ve onu kendine arkadaş seçti belli ki, tabii ki büyük bir arkadaş. Bir de bir yaş küçük kardeşi var sanırım. Bu şekilde kendini özel hissediyor belki de, yengesiyle sadece o yakın olarak. Gittiği, gece kalmak istediği evde tek çocuk o mu oluyor? Bir de eltinizin çocuklarla arası iyiyse, siz tabii ki annesiniz ama yetişkin olup da çocuğun seviyesine inebilmek onunla ortak bir şeyler yakalayabilmek, anne-baba haricinde çocuğun doğrudan kalbine gidiyordur. Kreş aslında 4 yaşında bir çocuk ideal diye düşünüyorum.

    Benim de çocuklarla aram çok iyidir. Ufaklıklar cin gibi sevildiklerini biliyorlar ve bazen arkadaşlarım trip yapıyor şakadan yüzümüze bakmıyor seni görünce diye.
     
  18. 26 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : gxoxnxuxl xoxzçelik
  19. gxoxnxuxl xoxzçelik

    gxoxnxuxl xoxzçelik Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    ya valla ben öyle biri değilim kızım çok kokoş tamam ama herkes söyler bunu aynı annesi diye takılar alırım süslerim hele makyajı hiç sorma üfffffff ikimiz aynanın karşısına bir geçtikmi kimse dokunmasın bize ya benim korkum fazla alışması yarın birgün gitcek eşinin yanına o zaman sürekli sorcak bana yengem nerde diye enazından kreşe giderse fazla tutulmaz diyorum ya bide şey çok şaşırtıyo beni şimdiye kadar babannesi dedesi teyzeleri çok düşerlerdi üstüne çok yüz verirlerdi ama kimseye böyle tutulmamıştı yaaaa bananeee ben kızımı istiyoruummm arkadaşlar lütfen daha çok yazın çözüm bulmam lazım:eek:klava:
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.