sizce bi kadının güzel olmasında saç rengi önemlimidir?

Konusu 'Beni Baştan Yaratın' forumundadır ve babykuzum tarafından 11 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : babykuzum
  1. babykuzum

    babykuzum Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2008
    Mesajlar:
    458
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    ben karar veremdim sorunun yanıtına arkadaşlar sizce.
    [​IMG]
     
  2. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : babykuzum
  3. zhr79

    zhr79 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2007
    Mesajlar:
    7.858
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    bence onemli yakısan rengi yapmaları gerekiyor bence scarlette koyu sac cok gusel durmus sarıyı sevmiyorum
     
  4. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : babykuzum
  5. LatEtiCin

    LatEtiCin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2010
    Mesajlar:
    6.542
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Kesinlikle çoook önemlii.arzum onan çok güzel bir kadın mesela ama sarı yapınca olmuyo işte..
     
  6. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : babykuzum
  7. minik06

    minik06 A Lot Like LOVE... Üye

    Katılım:
    1 Haziran 2009
    Mesajlar:
    8.598
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    bencede çok önemli boshayallersmile
     
  8. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : babykuzum
  9. tencere_tava

    tencere_tava __ hersey senin icin __ Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2009
    Mesajlar:
    300
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet kadini sac gösterir ..
     
  10. 11 Ekim 2010
    Konu Sahibi : babykuzum
  11. brunettee

    brunettee Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2009
    Mesajlar:
    2.280
    Beğenildi:
    205
    Ödül Puanları:
    153
  12. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : babykuzum
  13. Lullaby

    Lullaby Yeni Üye Üye

    Katılım:
    20 Haziran 2009
    Mesajlar:
    3.067
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    waaaoow hem de nası farketmiş şu fotolara bak
    ama sanırım kumral renkler daha çok yakışıyor çoğunluk olarak
     
  14. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : babykuzum
  15. LatEtiCin

    LatEtiCin Yeni Üye Üye

    Katılım:
    24 Mart 2010
    Mesajlar:
    6.542
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    koyu renkler daha asil duruyo genel olarak..ama istisnalar da yadsınamaz tabi :KK66: çok yakışan insanlar da var.. ve insanı gerçekten çok değiştiriyo saç baş olayları
     
  16. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : babykuzum
  17. Mermaid26

    Mermaid26 evrekkaaaa Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    3.860
    Beğenildi:
    350
    Ödül Puanları:
    188
    tabi canim sac hatta en onemli unsurlardan biri ..
     
  18. 12 Ekim 2010
    Konu Sahibi : babykuzum
  19. Monica

    Monica Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    5.887
    Beğenildi:
    240
    Ödül Puanları:
    163
    saç rengi önemli olmaz mı hiç..
    zenci bi kadında portakal gibi turuncu kafa düşünün:dilcikar:
    ve yine bi zencide siyah-kahve tonlarını düşünün
    sorunun cevabı çok açıkyerimseniben