Sizce bir psikolağa gitmeliyim? Yalvarırım yardım edin bi fikir verin aklmı kaçırıcam

Konusu 'Aşk Hikayelerimiz/Dertlerimiz' forumundadır ve bitkin tarafından 20 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : bitkin
  1. bitkin

    bitkin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Yaşadıklarım biraz uzun okumak umarım sizi sıkmaz çok bunalımdayım biran önce kurtulmam gerekiyor.​


    Bir ilişkim vardı ilişkide sayılmaz 1 hafta fln sürmüştü farklı beklentiler içersinde olduğu için bitmişti. Sonra özel bir sitede çalıştığım yerdeki bir abinin ortak arkadaşları arasında biri bana msj atmıştı abiside eklemişti. Bende tınlamadım. Çünkü iş yerinde çalıştığım abinin biri eniştesiydi diğeri mesaj atanda eniştesinin kardeşiydi. 10 gün fln baya bi sardı ankaradaydı. Şirkete geleceğini söyledi bende gelmemesi için gelmene gerek yok buradan konuşuoruz fln dedim. Bu çocuk kıbrısta okuyor. Ama benim yaşadığım şehirde yaşıyor. Zaman geçtiklçe hoşuma gitmeye başladı. Görüştük. Çok yakışıklı biri değildi. 1.85 boylarında çok fazla zayıf güzel giyinen birazda sivilce problemi olan benimle aynı yaşta 87li yani öle biri. Bense 1.67 boyunda 51 kilo platin sarı saçları olan kumral biriyim. Beni gördüğünde şok oldu çok güzelsin fln dedi. Yolda gidioruz nereye gidelim fln dedi bi yer belirledik oaya doğru gidiyoruz. Konuşmaya birbirimize bakmaya öyle bir dalmışızki kaza yaptı önde duran araca çarptı şok olduk ikimizde. Ocak ayındaydı acaip soğuktu. Üzeride gömlek vardı adamla konuşup halletmeye fln çalışıo bi taraftan yanıma gelio iisin dimi korkma fln yapıodu. Onu halletmiştik. Ogün öyle ilginç geçmiştiki o hali yani o durumdayken bile benimle ilgilenio olması beni çok mutlu etmişti. Aşık olmuştum ona olmam saçma derken. Artık hergün buluşur olmuştuk. Ayrılık kelimesini duymak istemediğini sölüordu hep. Ama biz şirketteki x'den gizli yaşıyorduk bişileri kimse bilmiyordu. 13 şubat arkadaşımın doğumgünüydü oda geldi. Bizi x'abi görmüştü. 14 şubat şirkete gittiğimde x abi bana bizi gördüğünü söledi. Bende sana söliyecektik ama söyliyemedik bir türlü fln dedim. Gerçektende öyleydi. ogün içim cızz ediyordu sanki kötü bişiler olucak gibi. akşam oldu beni almaya geldi. Ben hediye elimde bindim. Ama arabada hiçbi hediye yoktu bozulmuştum. Aldığım güllere sayabilirsin dedi sorun değil dedim. Güldü. Bi yere gittik kahve fln içtik. Sonra gözlerimi kapadı bi yere götürdü şidmi aç gözlerini dedi. Bir açtım gözlerimi yerler gül yapraklarıyla dolu mum ışığı kırmızı şarap masanın üzerinde bir kutu içinde gül ve hediye. Bu heyecanı bu mutluluğu tarif edemem. şarapları koyduk. Şarkı açtı çalan şarkı deli diyorlar bana desinler değişememdi. Tel çaldı arayan abisiydi sessiz bir ortam olduğu için sanki telefonda konuşan ben gibiydim duyuyordum herşeyi. Abisi öyle bir bağırıyorduki sen o kızlasın demi onu s.et bak z abin y ablan ii ayak değil diyorlar ikidebir yanlarına gidip ne kadar paran olduğunu ne işimizin olduığunu fln soruyormuş die bağırdı. SEvgilim kıpkırmızı kötü oldu saçmalıosun abi deip kapadı teli. Gözlerim doldu içimden buraya kadarmış dedim. şarabı 2-3 içtim. Cesareti topladım dedim olmicak artık belli ayrılmalıyız dedim. hayır asla dedi bırakmam seni dedi ilk defa aşık oluyorum dedi. Ben başladım ağlamaya oda ağlamaya başladı. Ama nasıl ağlıyoruz görmeniz lazımdı. Beni eve bıraktı bana seni asla bırakamam ben yalvarırım bi delilik yapma beni sakın bırakma deip durdu. Ertesi gün oldu abisi eve gelmiş başlamış estirmeye biticek devam etmicek olmicak fln parana bakıo sana bakmıo. MAl varlığını öğrenince seninle ilgilenmeye başlamış. vs. gibi saçmalıklar tüm herkez ayağa kalkmış komşular fln sevgilisi var ailesi istemio moduna girmiş herkez. Dayanamıyorum olmıyacak dedi. Bitti dedik. Kıbrısa döndü oda bende yapamadık tekrar birleştik herkezden gizli daha dikkatli yaşamaya başladık. Bu ayın 16sında geldi görüştük çok güzeldi öyle çok özlemişimki kokusunu tenini herşeyini o benim sevgilim canımmm. Ertesi gün buluşucaktık kuzeninin yanına gitti. Ki ben kuzenini hiç görmedim. Demişki z abi ve ben sen kıbrısa döndükten 10 gün sonra bi erkekle el ele göz göze gördük demişler. Bitti olmicak nie böyle fln dedi. Telefınumu kapattım artık dayanamadım sinirlerim çok gerilmişti. Telefonumu açtım araıodu sürekli bende meşgule attım uyurken açtım teli benden özürdiledi çok pişmanım sensiz birkaç saat bana haram oldu boğulucak gibi hissediorum kendimi nolur bırakma beni affet dedi. Yine ağla zırla affettim. Buluşmak için sözleştik öğlen bi mesaj daha fazla zarar vermeyelim birbirimize seni gördüğümde dayanamıcam sana sarılıcam boynuna böylesi daha iyi demiş. Ben koptum nasıl ağlıyorum. Nasıl kötü oldum. Ne halin varsa gör dedim bıktırdınız yıldırdınız beni ben sana ne yaptımda bana bunu layık gördün. O istedi die hiçbir arkadaşımla görüşmedim. Şuan yapayalnız kaldım. Kimsem yok :KK43: Dayanamayım akşam üzeri aradım. Dışarıdaymış göreyim seni dedim. Oda imkansız gelemem arkadaşım var yanımda dedi. Erkek arkadaşıydı oda gelsin dedim imkansızzz dedi başka arkadaşlarıda gelicekmiş kim onlar dedim kız erkek karışık dedi düşünmem gerek demişti bana neyse tmm dedim hadi by by dedim yalnış anladın beni nolur yapma fln dedi tmm tmm by by dedim amann ii tmm ya dedi kapadı. Mesaj attım gerçekten çok güzel düşünüyorsun bende burada mal gibi ağlayayım yazıklar olsun sana dedim telefonumu kapadım. halada kapalı uzun bi süre açmicam telefon kullanmıyorum şuan. 3 gündür ne uyku ne yemek bi ruh gibi işşe geliyorum bi ruh gibi eve dönüyorum. Ağlama krizleri geçiyorum. Aklımı kaçırıcak gibiyim.
    Yalvarırım bir fikir istiyorum sizden size bir psikolağa gitmeli miyim ne yapmalıyım nasıl atlatıcam ne yapıcam hiç bilmiyorum yalvarırım yardım edin!senağlama
     
  2. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : bitkin
  3. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    hiç bir psikolog sana senden fazla yardım edemez...
    ilaç mı kullanmak istiyorsun??
    kendini uyuşturmak
    o lanet haplara bağimli olarak suni gülücükler saçmak...
    hayır canım hayır...
    ilk zamanlar zordur
    kanın çekilir sanki
    nefes alamazsın boğulacak gibi olursun
    bi süre devam eder bu
    zamanla alışır sonra unutursun...
    aşktan ölmemiştir kimse

    hiiç boşuna msjlar atip arayip da kendini yıpratma
    herşey olacağına varır
     
  4. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : bitkin
  5. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    sadece kafanı topla gerek yok bence psıkologa felan.senin ilacın sensin
    akııllı ol erkek milleti için değmez bu kadarına.
    zaman sadece biraz zman iistee kendıne oaly buuu
     
  6. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : bitkin
  7. bitkin

    bitkin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Çok haklısın ama okadar kötü durumdayım bunları düşünemez hale geldim. Kimseyede anlatamıyorum söyleyemiyorum. Aklıma burası geldi illaki bana yardım eden biri çıkar diye düşündüm. Teşekkür ederim :KK43: ama çok umutsuzum nasıl gelicem üstesinden hiçb bilmiyorum
     
  8. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : bitkin
  9. bitkin

    bitkin Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2008
    Mesajlar:
    17
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    selin_as çok teşekkür ederim! Fikirlerini paylaştığın için inanın çok çaresizim ne yapacağımı ne düşüneceğimi bilemiyorum :KK43:
     
  10. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : bitkin
  11. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213

    canım
    iyi bir "dost" en iyi psikologtur
    varsa şayet paylaşabileceğin bir dostun ona anlat sıkıntını
    onunla vakit geçir
    bunalım müziklerden uzak dur
    asla slow şarkı dinleme bi süre

    aşk acısı için ölüm acısından sonraki en büyük acı derler...
    ölüm acısı bile unutuluyorken aşk nasıl unutulmasın??
    yaşadıklarını, neler hissettiğini çok iyi anlıyorum inan...
    hepimiz geçtik bu yollardan
    ama bak ne ölenimiz var ne bi tarafı eksilenimiz...
    Allah öyle bir mükafat vericek ki sana ilerleyen zamanlarda
    şükrediceksin
    iyi ki o adamla olmamışım diyeceksin
    cunku daha yaşın ufak
    önünde daha aşık olacagın yeniden seveceğin bi ton yıl var

    seni kaybetmeyi göze almış birini kazanmak için uğraşma...

    gururunu asla ayaklar altına alma
    gecicek bu günler inan bana :teselli:
     
  12. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : bitkin
  13. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    rica ederim canım nedemek bu yüzden burdayız hepsi geçer merak etme
    hatta ilerde bunlara güler geçersin
    olgun davranmaya çalış
     
  14. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : bitkin
  15. KarKralicesi

    KarKralicesi hoppppp Gümmmm (: Pro Üye

    Katılım:
    16 Eylül 2006
    Mesajlar:
    23.291
    Beğenildi:
    17.132
    Ödül Puanları:
    488

    3-4 ay psikolaga gittim ben. İlaç vermişti bana.
    Beni sadece uyuşturuyor hafızzamda yer olan kötü günler ve yaşadıgım acılar silinmemişti. Silinir diye gitmiştim ama yanıldım.
    İlaçda cok etkilemiştim. Biriyleriyle konuşurken tepki bile veremz olmuştum.
    Bazen yaşıyormuyum ben yoks abaşka yerdemiyim diye kendimle savaşlarım oldu.
    Yapamadım kısacası olmadı..İlaçıda doktorumuda bıraktım.
    İlaç mı? arıosun kendine gel. Herşeyi unutmak mı? istiosun kendinle ilgilen.
    Kitpa okumaya başladım. Kitabı elime aldıgım anda sanki hiç bir şey yaşamamışım ben.
    Ve sanki kitabla kimsenin duymucagı şekilde konuşur gibi oldum.
    Kitap bana bi dost bi arkadaştan öte oldu. Her akşam okumak için can atıyorum:1closedeyes:

    Yada günlük tut.
    İçindekileri bi şekilde bitirmeye calış. Bitirmeyip bekletirsen kendi kendini bitirmiş olursun.

    Onu unutmak için önce zamanla anlaş ve daha sonra kendinle.
    Her acının ilaçdıa sendedir:teselli:

    Gecen hafta bende sevgilimden ayrıldım. Şuan ayaktayım ve sana yazabiliyosam işte bu benim içimde yıkılmayan diğer benden kaynaklanıyordur. Ailem için ve bazı şeyler yüzünden seve seve ayrıldım. Hala ayrıldım mı? ayrılmadım mı? onun muhasebesini yapıyorum kendimle.
    Hayatın sonu değildir sevgidiğinden ayrılınca. Canın acır her yerde onu görürsün. Bunu atlatmanda zamanla birebirdir.





     
  16. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : bitkin
  17. selda_berrak

    selda_berrak GÜLÜMSE KADERİNE Üye

    Katılım:
    31 Mart 2009
    Mesajlar:
    175
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım ailesinin tutumu hakkında ne düşündüğünü sana açıkca ifade edip yanında olduğunu sana hissettirmeli
    bu konuda tepkini koymalısın
    uzak durmalısın biraz sana değer veriyorsa o senin kaygılarını giderip yanına gelmeli
    sevgiler..
     
  18. 20 Nisan 2009
    Konu Sahibi : bitkin
  19. aylin90

    aylin90 facebook/AyLinFotografie Üye

    Katılım:
    18 Mart 2009
    Mesajlar:
    7.482
    Beğenildi:
    201
    Ödül Puanları:
    163
    insan asik olmaya korkuyo yaaaa,....... baksaniza sonu nasil bitiyor.
    canim inan bi kac hafta sürer sonra sakinlesirsin, ben bunalimdan 3 ayda ciktim ve taaki baskasina asik olana kadar. yoksa zor oluyor valla... hayirlisi olsun hakkinda. üzülme canim