Sizce Bu olayda benim payım nedir.

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve melisanur tarafından 2 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : melisanur
  1. melisanur

    melisanur Guest

    Merhaba arkadaşlar ailevi bi sorunumuz için sizlere danışmak istiyorum.
    sorunum ( Kuzenim halamın kızı )her ailede olduğu gibi aynı yaşlardaki kızlar veya erkekler birbirleriyle akrabalık dışında arkadaşlık edilir bi çoğu ailede sizinde bildiğiniz gibi.Bizde öyleydik bütün sırlarımızı bilirdik.Çok iyiydik taki son 2 yıla kadar.
    Fazla uzatmadan asıl soruna geleyim:Kuzenimin 4 yıl görüştüğü bir çocuk vardı ailesinin istemediği aynı şekilde benimde sevgilim vardı halen de aynı kişiyle beraberim benim ailemde istemiyordu.biz birlikte ailelerimize ayrıldık deyip ikimizde görüşmeye devam ediyorduk.Aramızdan su sısmazdı,Kuzenimin görüştüğü çocuk kendi mahallerinden bi arkadaşının yengesinin kardeşi oluyor arkadaşı vasıtası ile tanışmışlar o şekilde çıkmaya başladılar.Bende 1 yıl sonra bi yerde işe girdim bundan 5 yıl öncesini anlatıyorum bu arada.çocukda tesadüf benim çalıştığım resmi kurumun üniversitesinde okuyordu yaz sezonunda staj görmeye geldi.Dolayısıyla aradan 1 yılda geçse benim bu birlikteliğin başlangıcında payım olduğunu düşündüler.böyle bir şey kesinlikle yoktu 1 yıl geçmişti aradan yaz sezonu gelmişti tabiki tanıştık sohbetimiz vardı nede olsa kuzenimin sevgilisi üstelik çok ciddi idiler.kuzenim ailesindeki problemlerden dolayı ve istemedikleri için kaçmayı düşündü çocuk büyüktü kuzenimden askerliğini yapmış okula öyle başlamıştı kuzenimin 18 yaşına girmesini bekliyorlardı.Daha sonra ne oldu bilmiyorum bir kaç ay kala 18 yaşına girmesine çocukdan ayrılık teklifi geldi ayrıldılar.KUZENİM ÇOK ÜZÜLDÜ YIPRANDI daha sonrasında biriyle çıkmaya başladı 2 yıl bir birlikteliği oldu bu kişiylede.Eski sevgilisinin okulu bitti bu arada.Resmi kurumlarda bilirsiniz büyük defterler olur defterdeki bilgileri bilgisayara aktarmak için bi ekip geldi yine sezonluk,aralarında eski sevgilide vardı.Kuzenim benim yanıma gelirdi arada karşılaşırlardı konuşmazlardı,zaten ikisininde sevgilisi vardı.3 aylık dönem bitmişti kuzenimle msnde konuşurken söz eski sevgiliye geldi bugün taşınıyorlar bitti işleri dedim eskilerden konuştuk ayrılık nedenini bilmiyordu çok isterim bilmek dedi.Msn,ye çağırsanda görüşsek dedi bende espri yaptım eski eniştemi çağırayım tabi filan.Kuzenimin güzel bir yaşamı olsun istemiştim.Babasıda vefat etmişti,her zaman yardımcı olmak istemiştim kim ister bi yakının heleki hem arkadaş hem kuzeni iyi anlaştığı bi yakınının kötülüğünü,Aklında soru işareti kalmasın herşey geç olmasın içten içe sevdiğinide biliyordum sevgilisi olmasına rağmen.Neyse çağırdım ben çocuğu görüştüler o gün ertesi gün buluşmuşlar ve kaçmışlarfisfisfisÇok şaşırdık.Herkesden çok ben şaşırdım ve bu kaçma olayı benim başıma kaldı.Geri aldılar kuzenimi ve alelacele başkasıyla evlendirdiler 2 ay içerisinde.Halamlar bizimle irtibatı kestiler.Görüşmüyoruz 2 yıldır.Ve ben kendi vicdanımı sorguluyorum bunda benim bir suçum varmı diye.Bana kalırsa yok.Birde sizlerin fikirlerini almak istedim,üzerinden çok zaman geçti ama içimde ukte kaldı :1no2:
     
  2. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : melisanur
  3. meel

    meel Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    103
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    canım benim anladığm kadarıyla senin bi suçun yok ki...
     
  4. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : melisanur
  5. melisanur

    melisanur Guest

    Benim içinde yok kesinlikle.Ben kendimi bilen biriyim,insanaların çift yüzleri o kadar çokmuşki.Bunları genç yaşta öğrenmem ilerideki hayatımda yapacağım kötü şeylere engel oldu.Herşeyde bir hayır vardır allahdan iyisini bilemeyizde bu konu yaşanmasaydı keşke,Gerçekten inanılmaz üzülüyorum.Herşeyden kötüsü Kardeşim gibi gördüğüm kuzenim biz çok iyiyken paylaştığımız konularımızı ailesine anlatıyormuş.Herşey bozulunca konuşma esnasında benim hakkımda ki bazı durumları yüzüme vurunca anladım.inanılmaz kötü bir durum.Kimseye yaşatmasın allahım
     
  6. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : melisanur
  7. gulara

    gulara En büyük fener ulenn:) Pro Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    469
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    Sıkma canını kabakımm senin bi suçun yok dert etme kendine... :teselli:
     
  8. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : melisanur
  9. essmeralda

    essmeralda pamuklara sarsam seni... Pro Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.835
    Beğenildi:
    33
    Ödül Puanları:
    148
    bence sizin payınız yok.
    sonuçta arabaya siz bindirmek için plan yapmadınız.
    koskoca kız kendi aklı fikri var.
    hem ayrıca madem kaçmış ne diye geri dönüp başkasıyla evleniyor?
    silah mı dayadılar kafasına evleneceksin diye, evlenmeseydi.
    ailenin sizi suçlaması yanlış bence..
     
  10. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : melisanur
  11. melisanur

    melisanur Guest

    Kabakım ayy ayy :1hug:Naber canım ya görüşemiyoruz ne zamandır kzıın büyüdümü :KK46:
     
  12. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : melisanur
  13. Saruboceq

    Saruboceq İki Kız Annesi :) Pro Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    12.405
    Beğenildi:
    102
    Ödül Puanları:
    198
    bencede siz de bir suç yok gibi görünüyor..
    ailenin malesef cahilliği..
    siz kendinizi sorgulamayı bırakıp kendi hayatınızı yaşayın.gerisini sallayın:a.s.:
     
  14. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : melisanur
  15. melisanur

    melisanur Guest

    Kaçtığı yere gitti ailesi benim babamda gitti ben kendim isteiğimle kaçtım diye kendini savunmuş sonra annesi hastaneye kaldırıldı diye oyuna getirip eve getirdiler kızı bu mesele sonra konuşulsun dediler.Hem vermediler daha sonrasındada beni kullandılar kurban ettiler kendi çıkarlarına.Ben çocukla işbirliği yapmışım benim iş yerimden ki benim işyerim kapının girişnde ilk benim odam vardı daireye gelen benim odamın önünden geçer içeriyi görürdü.Bu kadar mantıksız bir yerde sizinde söylediğniz gibi silah dayayıp benim yanımda kaçırılmış.Bu kadar şeye değermiydi bilmiyorum.Kaçtığı çocuğun annesi rahatsızdı sara hastalığı vardı halam o kadınla dalga geçerek hastalığını kinaye ederek konuştu.Öteki gelin bırakmış ayrı ev tutmuş sen küçük gelin olacaksın o kadına bakacaksın neler neler.Allahın sopası yok 2 yıl içinde halamda kanser hastalığına yakalandı.Ah etmedim ama çok üzüldüm.Sonuçta bende bir genç kızım değermiydi bunca şeye bilmiyorum.
     
  16. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : melisanur
  17. gulara

    gulara En büyük fener ulenn:) Pro Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    469
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    Özeline yazdım kabak kafa kızarlar sora sositososito
     
  18. 2 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : melisanur
  19. melisanur

    melisanur Guest

    Tşk ederim.Ben azaten bakıyorum kendi hayatıma ama insan ilişkilerine çok önem veririm.Sorumluluklarımı yerine getirmeden rahat edemem.Kişilik olarak rahat biri değilimdir.Bu yüzden aklıma takılır sürekli bundan sonra hiçbirşey eskisi gibi olmayacak kesinlikle onlarla ilgili.