Sizce Dizinin Hangi Kanal da Oynadığı Önemli mi

Konusu 'Diziler Genel Paylasim' forumundadır ve AzRASILAM tarafından 2 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    2 Kasım 2010
    Konu Sahibi : AzRASILAM
  1. AzRASILAM

    AzRASILAM Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19.122
    Beğenildi:
    4.204
    Ödül Puanları:
    238

    kızlar bir dizinin hangi kanal da oynadığı sizce önemlimi
    reytingleri ,izleyip izlememenizi etkilermi
    örneğin deli saraylı kanal d de gösterilse daha çok mu tutardı yada diğer diziler
     
  2. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : AzRASILAM
  3. benEceA

    benEceA Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.163
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    71
    azracım bence çok önemli
    mesela ben starda dizileri izleyemiyorum kalıcı değilmiş gibi bir his doğuyo
    keza show tv de de aynı şey var
     
  4. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : AzRASILAM
  5. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.444
    Beğenildi:
    32.075
    Ödül Puanları:
    463
    ay bende de bi dizi fox da çıkıyosa kötüdür diye bi algı var
     
  6. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : AzRASILAM
  7. birpaketcigara

    birpaketcigara Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenildi:
    45
    Ödül Puanları:
    93
    evet,kesinlikle.star,fox,atv,hsow,kanal d....kötüden iyiye doğru sıraladım.
    mesela aşk-ı memnu star da ya da atv de olsaydı aynı işthala seyretmeyebilirdim.ekranın rengi boğuk,karanlık geliyor bana.en iç açıcısı kanal d bence.
     
  8. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : AzRASILAM
  9. chess

    chess Guru Editor

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    48.444
    Beğenildi:
    32.075
    Ödül Puanları:
    463
    evet ya kanal d nin bi büyüsü var, düşündümde takip ettiğim tüm diziler kanal d deydi geçmişte, avrupa yakası dışında
     
    Son düzenleme: 4 Kasım 2010
  10. 4 Kasım 2010
    Konu Sahibi : AzRASILAM
  11. AzRASILAM

    AzRASILAM Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Nisan 2008
    Mesajlar:
    19.122
    Beğenildi:
    4.204
    Ödül Puanları:
    238
    ama hatırlarsanız kızlar eskiden
    atv dizi kanalı diye bilinirdi
    sonra kanal d ye el verdi şimdi kanal d zamanı
    ama bn star da hiç dizi izlemedim desem yeridir
    showu severim izlediğim diziler var
    ama fox la özellikle star tv de diziler pek tutmuyor
    belki o yer gök aşk dizisi atv de kanal d de yada show da olsa bile bnce çok daha fazla tutardı
     
  12. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : AzRASILAM
  13. backwood

    backwood Sakin ol şampiyon!!! Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    5.168
    Beğenildi:
    31
    Ödül Puanları:
    153
    show tv kesinlikle bi dizi katili hangi güzel dizi varsa resmen reyting için katlediyor diziyi. 23.00 koyuyo 20.00 izlenmenmeyen dizi 23.00 hiç izlenmiyo ve yayından kalkıyo dizi. show tv deli saraylı içinde öyle yapıyor 23.00 a kadar attı diziyi doktorlarda bu saat yüzünden bitmişti güneydoğudan öykülerde 22.45te onuda 1-2 bölüm sonra bitirirler
     
  14. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : AzRASILAM
  15. life_city

    life_city 22.11.2009 evlendik :) Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.182
    Beğenildi:
    132
    Ödül Puanları:
    153
    bende fox takileri kaliteli bulmuyorum
     
  16. 9 Mart 2011
    Konu Sahibi : AzRASILAM
  17. cemre25

    cemre25 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.681
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    kalite ve siyasi açıdan farkediyo benim için..

    deli saraylı kanald de olsa daha iyi tutardı mesela..

    atv izlemiyorum bazı dizileride kanald de olsa izlerdim...
     
  18. 9 Mart 2011
    Konu Sahibi : AzRASILAM
  19. sbaran

    sbaran Yeni Üye Üye

    Katılım:
    26 Kasım 2010
    Mesajlar:
    3.629
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    bence en kalıtelı KANAL D ve STAR :KK62::KK62::KK62::KK62::KK62: bu kanalları izlerim... haber olaraktaa en kaliteli yine CNNTURK :KK9::KK9::KK9::KK9::KK9::KK9: