Sizce Erken mi?

Konusu 'İkiz gebelik ve çoğul gebelikler' forumundadır ve zambakl tarafından 11 Şubat 2010 başlatılmıştır.

    11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zambakl
  1. zambakl

    zambakl Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    19 haftalık ikiz gebeyim..

    Bebeklerimin alışverişlerine başladım kızlar sizce erken mi?

    Bir sorum daha var cvp verirseniz sevinirim.

    Gebeliğimin başından beri yeşil-sarı karışımı bir renkte akıntım var yoğun ..Bazan de su geliyor ..Bi fikri olan var mı?
     
  2. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zambakl
  3. Kayra

    Kayra Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.106
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    108
    alışveriş için erken değil.... yavaş yavaş başla...24 haftadan sonra sıkıntılar başlayabiliyor...

    akıntını doktoruna sor bence.... mikrobik bişey olabilir......
     
  4. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zambakl
  5. kadesa

    kadesa Manyak Mıknatısı! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    25.909
    Beğenildi:
    29.768
    Ödül Puanları:
    463
    bende 18+6 dayım ama daha başlamadım,hele bi 28 .haftayı geçeyim ınşallah o zaman başlıycam.sen bilirsin ama bana erken gibi geldi,belkide ben çok pimpirikliyim bilmiyorum.şu erken doğum durumları hiç çıkmıyor aklımdan.

    o akıntı içinde hemen doktora git canım,yeşil renkte olması normal değil.kaşıntı ve ağrı var mı dikkat ettin mi?normal akıntı beyaz-sarı arası hafif sulu olur.
     
  6. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zambakl
  7. burcinn

    burcinn Ayşenur ve Çınarın annesi Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.903
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    108
    hiç erken değil çünkü sen 2 bebek taşıyosun ve 24-25. haftalardan sonra birden ağırlaşıcaksın..şimdiden yap ki sonra kafan rahat etsin..

    o renkli akıntıyı şimdiye kadar neden söylemedin ki doktoruna?enfeksiyon, iltihap ya da mantar olabilir..gebelikte çok oluyormuş..bende hiç olmadı ama olan çok var..ilaç kullanman gerekebilir..sakın ihmal etme ve çok çok çok su içmeye çalış..
    su gibi olması önemli değil akıntının zaten sıvı olması makbul o normal ama renkli olması iyi olmayabilir...
     
  8. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zambakl
  9. burcinn

    burcinn Ayşenur ve Çınarın annesi Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.903
    Beğenildi:
    46
    Ödül Puanları:
    108
    canım erken doğum olayı aklından çıkmıyosa neden bekliyosun madem..??
    ya erkenden gelirse bebekler..nasıl olcak o zaman..yap şimdiden alışverişlerini yavaş yavaş..sen gebeliğinin yarısını geçmişin tamam işte..tek bebek beklemiyosun ki 7 ay gibi bi sınır koyuyosun kendine..ben 20-24 arası bitirdim alışverişlerimi rahat ettim..zaten mobilya gelcek, eşyalar yıkanıp ütülenip yerleşicek vs derken geçiyo bi kaç hafta daha evde..sonra illa eksik bişi görüyosun, ya da içine sinmeyen şeyler olabiliyo..bu teferruatlara da vakit ayır..bence yavaş yavaş başla..
     
  10. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zambakl
  11. wavy

    wavy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.716
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım bence alışveriş için erken diyenleri dinleme.eğer cinsiyetleri belli ise ufaktan gez bak uygun bulduğun beğendiğin şeyleri al derim. çünkü banada çok erken hele dur falan çok dediler ama 6.aydan itibaqren çok ağırlaşıyorsun. iyiki almışım diyorum 35 de doğum yaptım. ve 30 dan sonra hiç yerimden kalkasım gelmiyordu..

    yeşil AKINTI MANTAR YADA ıLTıHAP OLABıLR DREUNU ARA DERıM
     
    Son düzenleme: 11 Şubat 2010
  12. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zambakl
  13. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.113
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    hep söyledim söylemeye de devam edeceğim,
    ilk zamanlar evet mobilyaların yada büyük eşyaların alınmasından bahsetmiyorum ama,
    iç badiler,bir iki tulum,yavaştam hastane çıkışlasrının alınmasında fayda var,
    bebek pusetinden,bezlerine,hastane çıkışlarından battaniyelerine alınması gereken o kadar çok şey var ki,
    28.haftadan sonraki göbekle bunları tamamlamayı düşünmek gerçekten işin iç yüzünü ve zorluğunu tahmin edememekten kaynaklanıyor,
    bu yüzden şimdiden yapılan alışveriş keyifli alışveriştir,
    sona bırakılan alışveriş zorunlu alışveriştir diyorumm
    boshayallersmile..
     
  14. 11 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zambakl
  15. kadesa

    kadesa Manyak Mıknatısı! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    25.909
    Beğenildi:
    29.768
    Ödül Puanları:
    463
    kızlar ben erken doğum gibi durumlardan korktuğum için acele etmiyorum.yoksa hamile olduğumu öğrendiğim gündne beri neler yapmak istiyorum bir bilseniz anlatmayla bitmez..
     
  16. 12 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zambakl
  17. zambakl

    zambakl Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    272
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    herhangi bir ağrı yada kaşıntı durumum yok o yüzden önemsemedim ama bu gidişişmde druma söyleyeceğim..Alışverişe gelince erken doğum ihtimaline karşı zaten şimdiden başladım..enazından kıyafetlerine..
     
  18. 12 Şubat 2010
    Konu Sahibi : zambakl
  19. anneoluncaa

    anneoluncaa Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Ocak 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    76
    lütfen akıntı ve suyun gelmesini ihmal etmeyin. mutlaka işin ehli bir dr.a gidin ben bebeklerimi kaybettim. aynı acıları siz yaşamayın inşallah