Sizce Grmcemin dnne gitmelimiyim?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve sevdemer tarafından 13 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : sevdemer
  1. sevdemer

    sevdemer Popüler Üye Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    1.233
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    merhaba arkadaşlar,temmuzun 11 ine kadar bu konu beni bayağı meşgul edeceğe benziyor.Şöyle başlayayım anlatmaya.
    Eşim öğrenciyken evlendik 4-5 yıllık bir flörtün ardından.Eşimin ailesi istemedi evlenmemizi.Aslına bakarsanız artık bende istemiyordum fakat birlikteliğimizin uzun sürmesi çevre faktörü falan filanla evlendik.Zira o kadar yıl beraberliğin getirdiği alışkanlık,tabi sevgi yoktu diyemem.Ben annemin yanında kalacaktım okulu bitene kadar.O da okul bitince Ankaraya gelecekti.Öylede oldu.Hatta okulu benim sayemde bitirdi diyebilirim.Çünkü eşim ilk üniversitesini maddi sebeplerden bırakmak zorunda kalmıştı.Bu son üniversiteyi de bırakmayı çok istedi ama ben hep yanında maddi manevi destek oldum.Hatta okuduğu şehre gidip ev tuttum.Onu okula tekrar alıştırmak için neler yaptım.Yaşıda geçtikçe istemiyor insan tabi.Neyse konudan uzaklaşmayayım.
    Bu arada aile bana yine hep ters tavırlarla geldi,onlarla bir araya geldiğimizde sen olmasaydın okul bitmezdi dediler ama yinede beni sevmediler sevemediler.Ama şunu söylemeden geçemeyeceğim her fırsatta benden para bile istediler yüzsüzce.Eşimin eniştesi bile kumar borcu için aramıştı bi kez.Şimdi diyeceksinizki ooo sendede çok paramı var,yook nerde tek çocuk olduğum için bi kaç gayrimenkul gözlerine battı o kadar.
    Geçen yıl haziranda eşim mezun oldu ama öncesinde eylülde okula gitme zorunluluğu kalmamıştı ve sadece sınavlara gidiyordu.Bu arada bi işede girmişti.Temmuzda bir bebeğimiz oldu.Ve bir hafta sonra 23 yaşında canım kadar sevdiğim yeğenim vefat etti.Dünyam başıma yıkılmıştı.Hayatımda bir anda çok büyük olaylar olmuştu.Tabi bir taraftan lohusalık derken ben bayağı kafayı yiycektim.Ailedeki herkes cenaze evinde ben küçücük bebekle nerde duracağımı şaşırmış durumda öyle ortalarda geziniyorum,evde dursam sürekli ağlıyor korkuyorum bir taraftan sezeryan oldum hiç bi şeyi tam yapamıyorum.Dedimki eşime kardeşin memlekette evde oturuyor,çağırda bari gelsin en azından yanımda dursun,bende sürekli küçücük bebekle cenaze evine gitmek zorunda kalmayım,banyo bile ne kadar problemdi bilemezsiniz.Eşimin babası aradı iki gün sonra,neden çağırıyorsunuz falan diye bir sürü hesap sordu.Bi kaç gün sonra binbir naz niyazla görümcem geldi.Geldi tabi ama tahmin edeceğiniz gibi çağırdığımada pişman etti.Daha geldiği ilk günden gelen her telefonda "buraya gelmeseydim işe girecektim,neyse artık kısa süre sonra döneceğim zaten,bulduğum işin patronuda inşallah o güne birini bulmaz"gelen her telefonda bunu söylüyordu.Artık bi gün dedimki biz sana mani olmayalım istersen git sen.Tabi atladı hemen ve ertesi gün gitti.Güya kırkım dolana kadar bekleyecekti.Bir hafta falan kaldı kalmadı gitti yani.Zaten 40 dolmasınada 1 hafta flan kalmıştı ama bekleyemedi.Bu arada bizden direk memlekete de gitmedi,bu şehirde eşimin bir abisi var oraya gitti ve işe girecekti güya ama orda 15 gün kaldı sonra memlekete gitti ama işede girmedi.Geçen günlerde buraya geldi zaten bi kaç aydırda abisindeymiş yani bi kaç ay sonra aklına gelmişiz biz bebeği merak etmişmiş.Bir gün kaldı ertesi gün giderken eşim onun yanında artist tavırlar sergiledi hatta beni dövecekmiş gibi davrandı .Bende bekledim akşam oldu .Dedimki bu tavırdan sonra bana asla düğüne gitme teklifiyle gelme çünkü bu hakkını sen bugün bitirdin.Bendede böyle bir hatır bırakmadınki eşimin hatrı var ne olursa olsun gideyim diyemem bu saatten sonra.Şimdi düşünüyorum,eşim bu teklifle gelmez büyük ihtimal.Ama düğüne yalnız giderse bu kez eşimle aramızda büyük bir uçurum olur.Yani sonrası beni biraz düşündürüyor.Sizce gideyimmi,birde şu var ordaki herkes bana karşı tavırlı iki arada derede hep laf sokarlar benimde öyle her lafa karşılık verecek bi kişiliğim yok.Çok eziliyorum onların arasında oraya gittiğimde eşimde onlarla bir oluyor ,beni koruma ve sahiplenme tavırlarından hiç birisini sergilemiyor.Düşüncelerinize ihtiyacım var(düğünü olacak olan kişi bu anlattığım görümce)
     
    Son düzenleme: 13 Haziran 2009
  2. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : sevdemer
  3. burbuk

    burbuk Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.843
    Beğenildi:
    1.682
    Ödül Puanları:
    163
    Her defasında söylüyorum, bütün her şey eşlerde biter. Şimdi görümceniz yanınızda kalmamış, olabilir kalmak istemeyebilir. Ama eşinize neler oluyor Allah aşkına, ne olduda birden bire ailesinin yanında afra tafra yapmaya başladı. Demekki sorun görümcen değil eşin.
    Malesef erkeklerin bu dengesizliklerine bir anlam veremiyorum, anlam versem olay dengesiz olmaktan çıkar ya neyse.
    Bak güzelim bence sen o düğüne git, eşin yalnız giderse bir sürü laflar edilir ve huzurun iyice kaçar, git ve onların özelliklede eşinin eline koz verme.
     
  4. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : sevdemer
  5. LOCA

    LOCA Kaçıyorum Kovalama! Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2009
    Mesajlar:
    9.738
    Beğenildi:
    260
    Ödül Puanları:
    153
    madem gitmek istemiyorsun gitme derim zaten onların yanında kendim eziliyorum eşimde beni savunmuyor diyorsun hiç gitme o zaman ayrıcada eşin neden seni savunmuyor oda başka :nazar:
     
  6. 13 Haziran 2009
    Konu Sahibi : sevdemer
  7. EU1

    EU1 Guest

    git güzelim zaten uzaktalarmış,arada bir görüşüyorsunuz gönül koymaya gerek yok git görün gel.çocuğun var huzurunu kaçırma.
     
  8. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : sevdemer
  9. pinkystar

    pinkystar Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.084
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    bencede gitmelisin..gitmemen yanlış olur seninde dediğin gibi eşinle aranı açar daha da.ne olursa olsun o eşinin kardeşi.aranız nasıl olursa olsun bu bir düğün , hayatta birkez olan ve bir kez gidilecek bir yer.
    orada çokta mutsuz olsanız bile bulunmalısınız.hem bakarsınız bu hareketinizle sizden bunu beklemeyen eşinizle kalbini yumuşatıp , aranızın ısınmasını sağlayabilirsiniz....
     
  10. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : sevdemer
  11. life_city

    life_city 22.11.2009 evlendik :) Üye

    Katılım:
    8 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.183
    Beğenildi:
    137
    Ödül Puanları:
    153
    bence gidin zaten uzaktalar
    kırk yılın başı görüceksiniz
    söylediklerinede kulak tıkayın gidin
     
  12. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : sevdemer
  13. yagmur25

    yagmur25 KAAN & KEREM Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.197
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    Bencede git zaten küçük bir bebeğin var onla ilgilenir durursun çok fazla muhatap olma...gitmiş olmak için git işte ..en azından gelmedi demezler...eşinede sırf onun hatırı için gittiğinide söyle bilsin....
     
  14. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : sevdemer
  15. ApriL_2007

    ApriL_2007 1.TaKıM KaPTaNı "SPEEDYKİLOS" Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2009
    Mesajlar:
    10.917
    Beğenildi:
    10.819
    Ödül Puanları:
    288
    gitmen lazım canım..boswerceksin yapan yaptıgıyla kalır,,gitmezsen daha büyük huzursuzluklar başlayabilir ne gerek war...
     
  16. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : sevdemer
  17. XtUrkiyem

    XtUrkiyem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2008
    Mesajlar:
    612
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım bence git gitmezsen ilerde hep bunu laf ederler hep bu laf önüne gelir büyüklük sende kalsın sen git hem kocanıda yanlız bırakma arada sogukluk yasamayın baskaları yuzunden esınlede guzellce konus baskalarının yanında sana o sekılde davranmasının yanlıs oldugunu ve kırıldıgını söyle dugune gıderkende bebegını al gır kocanın koluna öyle gır ıcerı emın ol cok gıcık olcaklar
     
  18. 14 Haziran 2009
    Konu Sahibi : sevdemer
  19. beyaz06

    beyaz06 Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2009
    Mesajlar:
    664
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    baştan sevmedilermi sevmiyorlar bende senin yaşadıgın sorunlara benzer sorunlar yaşadım seni çok iyi anlıyorum.
    bunları aşmak için kendini hiç bir zaman kötü etme gelmedide gitmedide gibi laflar verme agızlarına.
    aksine git herşeyide duymamazlıktan görmemezlikten gel.
    allah yardımcın olsun canım.