Sizce haksız mıyım? Kötüyüm yorumlarınız en büyük yardımcım olacak

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve utmeras tarafından 11 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

    11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : utmeras
  1. utmeras

    utmeras Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sorun kardeşimle...
    kıştı,kar yapğdığı zaman dı... ailem şehir dışından beni ziyarete geldi kardeşimde ünviversitede 5.sınıfta (1 sene uzadı) oda okuldan yanımıza gelecek ve tüm aile buluşacaktık bir arada olacaktık...be güzeldi

    benim kardeşim 86 doğum lu 24 yaşında aramızda baya yaş farkı var ablası değil annesi gibi oldum ben onun tüm ergenliğinde yanındaydım destek oldum yanında olmaya çalıştım ama yaş farkından dolayı çok çatışmamız olurdu ama sonra düzelirdi nede olsa ben ablaydım düşünüyorumda ben ünüversitede bile çalıştım hep kendi ayaklarım üstünde 24 yaşındayken bi iş yerinde yönetici olmuştum bile..gelelim soruna yorumlarınız çok önemli biraz uzun olabilir şimdiden teşekkürler

    evime geldi ... annem babam eşim ve çocuğum

    kardeşim
    1-bütün gün uyudu ben bu uyuma olayından hiç hoşlanmıyorum sabaha kadar otur gündüz uyu onada dedim zaman geçirelim gündüz uyuma gece uyu .. cevabı ne o seni rahatsızmı ettim defolup gideyim istersen ve ben sustum
    2-kapıyı kızımın eline kıstırdı , kızımın eli kapının arasındaymış bende nasıl olsa teyzesinin yanında diye öbür odadaydım bir çığlık ama ne acı bir çığlık ve bu çığlığa rağmen kapıyı açıp kızımın elini kurtarmadı yatakta yatmaya devam etti ben koşup kapıyı açtım ve kızımı içeri alıp aprmaklarını öptüm buz koydum oynadım unutturdum o sonradan söylediği suçluluk duygusuyla sözde yerinden kıpırdayamamış sustum
    3-sevgilisiyle tartıştığını duydum yanına gittim paylaşmak istediğin bişey varsa konuşalım (bana anlatır herşeyini çünkü) belki ben yönlendirebilirim seni dedim ne o dedi ben salakmıyım kendim çözemezmiyim gibi sözlerle tersledi hemen çıktım yanından

    hamileliğim sonlarında yanıma gelmişti yardım için çok ağladığımı hatırlıyorum bide doğum yaptıktan sonra annemin ona bu kızın sütü bi kesilsin senden bilirim dediğini demekki bu tarz olaylar hep vardı .. silmişim kafamdan o benim kardeşimdi... bende zamanında bu tarz hareketlerinden sdolayı ona sert çıkmışlığım vardı bağırıp kızdığım neyse....

    ve 4-kızım uyuyordu ve o bir odadan diğerine bağırıyordu dedim sesini kısarmısın biraz bebek uyanacak ve o bu şekile sese alışkın değil bana uyanmaz dedi aaaa dedim nasıl uyanmaz sen ne kadar vakit geçirdin ne kadar tanıyosunki onu biliyosun uyanmayacağını benim kzıım uyuduğunda herkez cep tel kapatırki uyanmasın öyle alıştı bi kere.. tekrar dedi uyanmaz uyanır dikkat et dedim bana nefretle baktı ben misafirim sen bana bu şekilde sus diyemezsin ,sen dedim benim kardeşimsin eğer misafir oslaydın bütün gün o odada uyuyamazdın ve bana dediki demek benden rahatsızsın o zaman bende gidiyorum .. ve küfretmeye başladı kulağıma kulaklık koydum ama radyonuns esini açmadım ne küfürler .... olup gidiyorum falan cebinde beş kuruş para yok ve burası istanbul annemde kızdı git dedi ben durdurmak için yanına gittim eğer gidersen senle ömür boyu konuşmam yemin ederim ve kolundan tuttum .. bana vurdu ben ellerini tutmak için uğraşırken o bana vuruyordu dayanamadım yatağa yatırdım ve sen artık benim kardeşim değilsin dedim o an nefret ettim ondan ve bıraktım gitti
    kapıda uzun süre babamı bekledi ondan para almak için babamda çok kızdı ama ona yol parasını vererek ünüversitedeki evine gönderdi

    eşim halimi görünce anlatmak zorunda kaldım dediki bi daha o bu eve giremez (biliyorumki onun eve girmesini istesem ikna ederim)
    işte böyle ocak ayınan beri görüşmüyoruz konuşmuyorz ve ben onla yüzyüze gelmek nefesini dahi duymak istemiyorum benim için bitti o
    ama yaz geliyor ve yaz tatilinde annemler çağırıyor o da orda olacak anneme bunu söyledim o da belki yüz yüze gelmeniz iyi ömür boyu birbirinizden kaçacakmısınız dedi üzüntüyle

    bilmiyorum kaçacakmıyım onu affetmem zaten oda af falan dilemiyor

    kötüyüm yorumlarınız en büyük yardımcım olacak

    okuduğunuz için çok teşekkürler
     
  2. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : utmeras
  3. utmeras

    utmeras Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bu yaz tatili meselesi olmasaydı ben bunu gömmüştüm içime aslında orda durması iyidi ama şimdi neden ağlamak istiyorum onu görmek istemiyorum ama annem ve babamıdamı görmeyeceğim...onun buz gibi suratıyla birbirimizi görmezden gelerek nasıl bi tatil olurki bizim için .... eşim huzursuz olmazmıı..kafam çok karışık çok mutsuzum
     
  4. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : utmeras
  5. yercekimlikaranfil

    yercekimlikaranfil Popüler Üye Üye

    Katılım:
    3 Eylül 2008
    Mesajlar:
    4.449
    Beğenildi:
    35
    Ödül Puanları:
    108
    Bunlar kardeşten vazgeçmek için neden olabilir mi ya?
    Evet bazı noktalarda çok ayıp etmiş size ama ne olursa olsun.
    Belki bir derdi vardı, belki bir sıkıntısı vardı. Yani haklı bulmuyorum davranışlarını ama gene de evimde misafirken kardeşim ben o noktaya getirmezdim tartışmayı. Gitmesine de asla izin vermezdim.
    Eşiniz ise sizi yatıştırmak yerine "Bu eve giremez." diye yangına körükle gitmiş. Ben olsam bu tavrı da gözden geçirirdim. Hiç doğru değil.
    Sonuçta tabi ki yazın gidin ve barışın. Et tırnaktan ayrılmaz, paylaşamadığınız atla deve de değil. Klasik genç kız kaprisi işte.
     
  6. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : utmeras
  7. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.357
    Beğenildi:
    21.598
    Ödül Puanları:
    363
    Her ne olursa olsun yanlış yapmışsınız!
    Kendi aile sorunlarınızı eşinize anlatarak bence iyice olayı büyütmüşünüz..
    Kardeş sizin ister barışırsınız ister ömür boyu küsersiniz..
    Ancak eşinizin kardeşiniz hakkında yorum yapması hoş değil..
     
  8. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : utmeras
  9. utmeras

    utmeras Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım klasik genç kız diye diye 24 yaşına geldi yaptıklarını kaldıramıyorum artık .. evet kardeş ama kardeş olması onun davranışlarında sorumlu olması gerçeğini değiştirmiyor öyle değilmi?
     
  10. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : utmeras
  11. utmeras

    utmeras Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    eşim eve geldiğinde yüzümü gördü demiştim yüzümde gördüğü morluklar ve tırnak izleriydi..gitmesine engel olmak istediğim için o duruma geldim...ne diyebilirdim evde bir kasfet havası kardeşim gitmiş..önce sessiz kaldı .. ben 2 hafta hasta oldum ağzımda yaralar çıktı üzüntüden sana yemin ediyorumki pipetle su ve çorbadan başka bişey yiyemedim vazelin sürüyorduk damaklarıma sırf üzüntünün dışarı çıkmasıydı bu ... ben haketmedim oysaki
     
  12. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : utmeras
  13. piTis

    piTis Emeğe Saygı + Rep ;))) Üye

    Katılım:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    830
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    86
    Kardeşiniz 24 yaşındaymış, hani ergenlik döneminde olur öyle durumlar, çabuk sinirlenir, her şeyi yanlış anlayabilir falan diyeceğim ama çoktan geçmiş ergenlik dönemini. Belki özel hayatında yaşayıp da size anlatamadığı sorunları vardır bir yıl da uzamış okulu demek ki yolunda gitmeyen birşeyeler var... Ama bunun faturasını da size çıkartması da doğru değil tabi, sonuçta bişeyler kırılınca eskisi gibi yerine oturmuyor... Siz yine gidin bence annenizin yanına. Biraz soğuk davranın size karşı mahcup tavırlar falan sergilerse hatasını anlamıştır siz de ona bir adım atarsınız barışırsınız, sonuçta kardeşsniz et tırnaktan ayrılmaz. Ama hiç pişman görünmezse sorun sizinle ilgili olabilir önceden yaşadığınız bir olayı hala hazmedememiş, ya da ne bilim çok kötü bir kavganız falan olduysa hala size kırgındır. En iyisi zamana bırakmak, zaman herşeyi kolaylaştırır fazla takmayın kafanıza bebişinizle ilgilenin... opuyorumnanaktan
     
  14. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : utmeras
  15. mechul_mim

    mechul_mim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.080
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    Bu sebepler yüzünden kardeşinizi gömdünüz öyle mi? Kardeşiniz çok hatalı evet ama sizde yaşça oldukça büyük olduğunuzu yazmışsınız böyle düşünmeniz çok yanlış bence.Kardeş o sonuçta insanın vazgecemeyeceği parçası.
    Bende ablamla çok savaştım zamanında cok yanlışlar yaptım oda yaptı ama hiç gömmedik birbirimizi,Allah eksikliğini göstermesin .ınşallah düzelir aranız herşeyi unutursunuz.
     
  16. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : utmeras
  17. Laale

    Laale Aşikârdır Zat-ı Hak Pro Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    19.357
    Beğenildi:
    21.598
    Ödül Puanları:
    363
    Oyyyyyy..
    Çok geçmiş olsun..
    Aileniz sizi görmeye gelse daha iyi olur bence..
    Kardeşinizle bir süre karşılaşmamanız daha hayırlı gibi görünüyor..
     
  18. 11 Mayıs 2010
    Konu Sahibi : utmeras
  19. utmeras

    utmeras Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    121
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kolay değil inan 8 yaş fark var aramızda küçükken bile o olmadan kapının önüne çıkamazdım yürümeye başladığından beri yanındayım hep onun sorumluluğunu taşıdım .. erkek arkadaşlarıyla hep tanıştım tanıyayım nasıl insanlar diye onun için neler yaptığımı yazmayacağım..fakat o benim vazgeçilmeyen parçamsa eğer ben onun neden vazgeçilecek parçası oldum neden yanımda değil .. arkadaşlarıyla kahkaha ile konuşurken neden bizim yüzümüze hep somurtarak bakıyo ve onun için yaptığımız herşey için teşekkür etmek yerine zorunlusunuz havasına giriyor..çok yoruldum çokkk