sizce haksız mıyım?

Konusu 'Bir derdim var : (' forumundadır ve nasirem tarafından 8 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nasirem
  1. nasirem

    nasirem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    yaaa kimse bana hak vermiyor tarafsız olarak siz söyleyin gerçekten haksızmıyım?

    benim eşimin çoook çalışıyor ama öyle böyle değil 7\24. ne bi pazarı var ne bi senelik izin. kendiişi olduğu için çalışmayı abarttıkça abartıyo. gece 24 den önce eve gelmiyo pazarda çalışıyo. mesela daha gelmedi eve. o gelene kadar ben uyuyorum kızımda uyuyor. sabahda erkenden gider işe. ne bi akşam oturup tv izleyebiliyoruz ne bi pazar kahvaltısı yapabiliyoruz beraber. tek başıma yaşıyor gibiyim evde. şükür maddi problemimiz yok ama ben bıktım bu durumdan isyanlardayım artık. ama kendi aileme yada onun ailesine öyle laf arasında çok çalışıyo görüşemiyoruz falan deyince "bırak çalışsın" "çalışacak tabi" "adam çalışıyo diye şikayet edilir mi" gibi sözlerle kızyolar bana


    ayyy siz söyleyin bıkmakta haksız mıyım?:kızgın::çok üzgünüm:
     
  2. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nasirem
  3. Tiryandafila

    Tiryandafila Çok ŞÜKÜR. Pro Üye

    Katılım:
    6 Aralık 2009
    Mesajlar:
    5.323
    Beğenildi:
    581
    Ödül Puanları:
    188
    İnsan eşini hiç göremezse ,nasıl bir evlilik olur ki.
    Haklısınız tabi ki.
    Ama eşiniz ne iş yapıyor, bu nasıl bir iş,
    düzene koyamıyor mu?
     
  4. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nasirem
  5. hasretim34

    hasretim34 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.041
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    bence haklisin canim,calismaninda bi ayari olur o ne öyle 7/24 saat calisilirmi aileler anlamaz zaten,aslinda yasamayan kimse anlamaz beim esimde calisirken 3.5 sene üni okudu sabah ise gider aksamlari okula giderdi hafta sonuda ders calismaya,bisey söyliyecek olsam baslarlardi bla bla bla hic anlamaya calisan yoktu ölyle oluncada bi yerden sonra insan kendini bencillikle suclamaya basliyo ama alakasi yok iste anlayana,Allah yardimcin olsun benim gene okul bitti kurtuldum senin isin zor kendi isiymis bide bi yardimci filan alma imkani yoku´mu ki?
     
  6. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nasirem
  7. nasirem

    nasirem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    klima işi yapıyor elemanlarıda var ama benim eşim iş kolik anladım bunu ama geç oldu sevgiliyken böyle değildi her pazar kapıda beklerdi akşamları erken çıkmya çalışırdı görüşelim diye
     
  8. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nasirem
  9. burcu_01

    burcu_01 Yeniden Başlamalı =) Üye

    Katılım:
    20 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    3.485
    Beğenildi:
    163
    Ödül Puanları:
    163
    yaşamak için çalişmiyor, çalışmak için yaşiyorsa haklısın taBi.. hem de çoook haklısn.. Bi çözüme kavuşursunuz inşallah
     
  10. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nasirem
  11. zeynebada

    zeynebada Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    6.264
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    146
    çok zor ya 7günde full olunca sizi çok iyi anlıyom eşimde 12saat çalışıyo haftada allahtan bir gün iznimiz varda birbirimizi görüyoz oda ayakta çalışıyo die tüm gün işten gelir gelmez uyuya kalıyo sohbet ederken kıyamıyomda uyandırmaya ama sizinki çok agır kızını sizi ihmal ediyo kendinide tabikide
     
  12. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nasirem
  13. Madamiks

    Madamiks Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7.397
    Beğenildi:
    48
    Ödül Puanları:
    153
    Haklısın tabiki ama bu işsizlikte bir işi olduğu için bu durumada şükür eder olduk..
    suç sizin değil,bu durumu kullanan iş verenlerde..
    daha uygun bir iş bulana kadar yapacak bir şey görünmüyor malesef..
     
  14. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nasirem
  15. nasirem

    nasirem Aktif Üye Üye

    Katılım:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    74
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    31
    inşallah ama pek sanmam en fazla 22 de gelir eve pazarda yarım gün çalışır
     
  16. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nasirem
  17. benkibele

    benkibele Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    4.944
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    106
    Iste tam da bu yzuden arkadasim bosanmaya karar verdi, cunku konus konus fayda yok.

    5 senelik evliler daha beraber tatile gitmislikleri yok balayi haric:)

    kendine tatil koyunden yer ayirtti donunce acacaklardi davayi, anlasmali olarak./

    adam bakti duurm ciddi kos kos gitti tatile. simdi ne durumdalar bilmiyorum ama ben tavrimi koyardim.

    tutsun profesyonel bir adam, aileden daha mi onemli.

    sosyal hayat ozel hayat diye birsey olmali. bugunler gider gelmez.
     
  18. 8 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : nasirem
  19. Nihil

    Nihil Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    5.355
    Beğenildi:
    715
    Ödül Puanları:
    188
    Hırs sorumlulukların önüne geçebiliyor, bir de kendi işi olunca denge ihmal edilebiliyor.

    Diğer yandan, uzaktan ahkâmvari konuşmaları hiç anlamamışımdır,
    siz eşiniz ev adamı olsun diye şikayetlenmiyorsunuz ki,
    ama kendi evlâtları olunca kendi üzerlerinde de sorumluluk hissediyor olabilirler,
    rahatsızlık veriyordur bu his. Eşinizi haklı görerek de kendilerini rahatlatıyorlardır.

    Eşinizden ikinize,üçünüze özel vakit ayırmasını istemeniz çok normal.
    Haksız değilsiniz bence.