sizce hangi isim güzel...

Konusu 'Bebeklerimizin Cinsiyetleri ve İsimler' forumundadır ve ada67 tarafından 22 Ekim 2009 başlatılmıştır.

    22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ada67
  1. ada67

    ada67 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.527
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    selam arkadaslar...bebeğimin cinsiyeti kesınleşti..erkek olacak...cok kararsızım hangi isim güzel...kuzey..atlas...tuna...asrın çınar...ayaz...aras...uras...
     
  2. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ada67
  3. seliss

    seliss umuda yolculuk Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    409
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    hepsi çok güzel asrın süper derim çınar bir arkadaşımın oğlunun adı atlas kaba geliyor bana tuna da kulağa hoş geliyor diğerleri için bişi diyemicem..
     
  4. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ada67
  5. BebisKoM88

    BebisKoM88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.214
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bence en güzeli ARAS benimde oglum olursa düsünüyordum ama esim Türkce olmadigi icin istemiyor. Ama bence cok güzel bi isim.:lepi:
     
  6. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ada67
  7. melekberke

    melekberke Serseri aşığım..... Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.347
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Asrın....
     
  8. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ada67
  9. MeLiSimmm

    MeLiSimmm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.219
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    bende oğlum olursa kuzey istiyorum arasa deli oluyorum ama kociş istemiyo...
     
  10. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ada67
  11. MaSaL24

    MaSaL24 rabbime binlerce şükür Üye

    Katılım:
    17 Ocak 2009
    Mesajlar:
    738
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayaz opuyorumnanaktan
     
  12. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ada67
  13. BebisKoM88

    BebisKoM88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.214
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Bende aynimafoldumben
     
  14. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ada67
  15. ayse38

    ayse38 canımın ta içisin sen:) Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.000
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    2009 un moda isimlerinden kuzey,ayaz,asrın aras uras............aras karizmatik duruyo anlamı ne?
     
  16. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ada67
  17. BebisKoM88

    BebisKoM88 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    4.214
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    Doğu Anadolu’da bir ırmak. 2. Kendisininmiş gibi sahip çıkılan, bulunmuş mal. Demek mis Aras.
     
  18. 22 Ekim 2009
    Konu Sahibi : ada67
  19. ada67

    ada67 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.527
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    aslında ben hamıle kalmadan önce bellıydı ısmı erkek olursa poyraz olacak demıstık..esımınde benımde cok hosumuza gıtmıstı bu ısım..ama yasadıgımız yer kucuk bı yer ve burdan bırısı 2 ay önce bu ısmı koydu..şimdide hiçbir isim poyraz kadar icimize sinmiyor ama onlarla aynı ismi koymus olmakta istemiyorum...çok karıstı kafam yaaa...yardım edın...