Sizce Hangi Marka?

Konusu 'Mutfak Araç ve Gereçleri' forumundadır ve mecbue tarafından 19 Aralık 2009 başlatılmıştır.

    19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : mecbue
  1. mecbue

    mecbue se sipşaşe fokaye reğuğ:) Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.690
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar ben fırın almak istiyorum blue house baktım hem kekçi hem börekçi fakat ebatları küçük gibi geldi luxel baktım oda börekçi onun boyutları iyi ama markasına güvenemiyorum mikrodalga fırın istemiyorum sizin kullanıpta memnun kaldığınız bi fırın markası varmı yada bu fırınlardan hangisini önerirsiniz
     
  2. 19 Aralık 2009
    Konu Sahibi : mecbue
  3. esqer

    esqer ⏳☝ Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2009
    Mesajlar:
    1.345
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    cnm biizm ewde kulladıgımz fırın luxel we arkası cbk pişriio onu gec pişio pek memnun deiliz yani..ama ananemnki de luxel onda bi sorun yok gayet ii..elektronik esyalar pek bellii olmuo yani birazda sans işi bence zemuszemus
     
  4. 20 Aralık 2009
    Konu Sahibi : mecbue
  5. mecbue

    mecbue se sipşaşe fokaye reğuğ:) Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.690
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    benim görümcemde luxel almış ama kek hiç yapamıyorum yakıyo diyo bende kararsız kaldım kayınvalidemde en iyisi davul fırınlar diyo ondanmı alsamkaydirigubbakcemile2
     
  6. 23 Aralık 2009
    Konu Sahibi : mecbue
  7. Sihirlikurabiye

    Sihirlikurabiye Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2009
    Mesajlar:
    65
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben arçelikten aldım. Ama pişmanım turbo fırının özelliklerini sevmiyorum. Ablam teka kullanıyor inanılmaz güzel bir fırın ısı derecesi ve kullanımı artı birde dizaynı çok şık.
     
  8. 23 Aralık 2009
    Konu Sahibi : mecbue
  9. mechul_mim

    mechul_mim Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.080
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    148
    luxel aldım kek i bırak ne yapsam yakıyorrr fırının başında beklemek zorunda kalıyorum :eek:lmaz:
     
  10. 11 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mecbue
  11. profitorol

    profitorol Aktif Üye Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2009
    Mesajlar:
    25
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    merhaba bende arçelik midi fırın var harika pişiriyor arkadaşlar hem çok küçük de değil bir sürü kalabalık misafirimi ağırlıyabiliyorum kesinlikle tavsiye ederim büyük turbo fırınımı artık hiç kullanmıyorum
     
  12. 11 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mecbue
  13. TozToprak

    TozToprak 06.07.2013 hedef-79 Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.203
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    148
    mikrodalga fırınımı kek yapmada ve ekmek ısıtmada kullanıyorum smiley midi fırınımıda börek poğaça yaparken kullanıyorum.Orijinal Flavor Wave Turbo fırın var reklamlarda çıkıyo ondan almak istiyorum güzel bişeye benziyo.mikrodalga ve normal fırın olarak kullanabiliyosun.
     
  14. 12 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mecbue
  15. mecbue

    mecbue se sipşaşe fokaye reğuğ:) Üye

    Katılım:
    20 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.690
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar ben bursada yaşıyorum ve inanmazsınız hangi yere sorduysam kendi mağaza sahipleri bile bana sorarsanız davul fırın alın diyolar ve büyük küçük tüm mağazalarda davul fırın var ben daha önce hiç kullanmamıştım annem hep termikelin kare fırının kullandı yengem vestel falan ama burda acayip derecede davul fırın yaygın bende snunda bugün gittim davul fırın aldım kendi kendine dönüyomuş tepsi içinde o yüzden yakma olayı hiç olmuyo şikayetin olursa gel deyiştiririz dediler bakalım yarın açılış yapcam
     
  16. 17 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mecbue
  17. tourmaline

    tourmaline Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.298
    Beğenildi:
    82
    Ödül Puanları:
    148
    canım sen hangi marka davul fırın aldın bir de kaç tl?
     
  18. 21 Ocak 2010
    Konu Sahibi : mecbue
  19. doddy

    doddy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    Annemde AEG var 17 sene oldu hala annem asla değiştirmem diyor:)

    Bulsam ben de alırım vallahi. Bosch'un midi fırınları çok güzel ama biraz pahalı.