Sizce saçlarımı yine siyaha mı boyasam,yoksa beklesem mi?

Konusu 'Saç Rengi ve Saç Boyama' forumundadır ve asya23 tarafından 23 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : asya23
  1. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    kızlarr benim şuanda saç rengim siyah..asıl kendi rengim kestane tonları ben onun üzerine röfle yaptırmıştım çok yaşlı gösterdiğini düşünek düz kızıl yaptım kızılıda kullanamadım çok akıyordu başa çıkamadım düz sihay yaptım daha sonra değiştiremeyeceğimi anlayınca sürekli siyah boyadım hatta değişiklik yapamıyorum diye mavi siyah ve böğürtlen siyahınıda denedim fakat böylede başa çıkamıycam sanırım siyahta çok güzel duruyor aslında herkes çok beğeniyor kaşlarımda çok koyu siyah zaten gözlerimde yeşil normaldede saçıma göre koyuydu kaşım,fakat dipler 1 ayda kumral kumral çıkıyor napıcam böylee :KK43: hep siyaha nasıl boyıycam değişmiyorda eşimde bırak doğal rengin çıksın diyor nasıl beklerim yaa kızlarr bayram için yine çaresizce siyah düşünüyordum ne yapayım pekii bu durumda bi fikir lüften :uhm:
     
  2. 23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : asya23
  3. melekberke

    melekberke Serseri aşığım..... Üye

    Katılım:
    15 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.347
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Canım katlanacaksın artık.Madem öyle hoşuna gidiyo. yada şampuan boyalardan alıp sen uygulayacaksın diplerine.
     
  4. 23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : asya23
  5. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    o nasıl güzelm hiç duymadım
     
  6. 23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : asya23
  7. aylin86

    aylin86 eymenim Üye

    Katılım:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    sadece dip boya yaparsan sorun kalmaz....
     
  8. 23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : asya23
  9. derinxx

    derinxx Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2008
    Mesajlar:
    110
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    yine boyaya devam bence çünkü kendi saçoına bırakıop beklersen çok beklemen gerekiyor yani o şekil saçla dolaşmak seni rahatsız etmiycekse bırak ozman kendi saçın uzasın
     
  10. 23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : asya23
  11. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    haklısın cnm rahatsız edicek bencede offff bir daha mı siyahhh aslaaa :KK43: bence öyle bi renk seçmek lazım ki değişimede açık olması gerek insan sıkılabiliyor
     
  12. 23 Eylül 2008
    Konu Sahibi : asya23
  13. miele

    miele Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Şubat 2008
    Mesajlar:
    95
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    eğer kendi rengini seviosan o renge boyat.zamanla kendi saçın gelirsositososito
     
  14. 24 Eylül 2008
    Konu Sahibi : asya23
  15. asya23

    asya23 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    546
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    güzelim kendi rengim kestane benm şuanki saçım simsiyah altındada belki 10 kat siyah boya var aslaaa kendi rengim olmazz yinede fikirleriniz için tşkler kızlarr... sanırım hiç boyamıycam böyle bırakıcam biran önce bu renkten kurtulmak adına adım atmam lazım işlemle açtıramam çünkü boyalıda olsa sağlıklılar o şekilde yıpranıcak yanıcak en iyisi beklemek