sızce tekrar acırmı

Konusu 'Bir Bilene Sorun !' forumundadır ve yaseminsen tarafından 10 Temmuz 2008 başlatılmıştır.

    10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  1. yaseminsen

    yaseminsen rabbım sen evladımı koruu Üye

    Katılım:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.499
    Beğenildi:
    10
    Ödül Puanları:
    106
    meraba kızlar ben bundan 4 gun once havuza gıttım ve cok yandım su andada cok az acıyo yarın tekrar gıdıcez ve ben gunese cıktıgımda ve havuza gırdıgımde yanmaktan cok korkuyorum sızce yanarmıyım ılkı gıbı yada yanmamak ıcın ne yapmalıyım
    cocuk korumalı nıveanın kremını aldım bu sefer 50 faktöryel pekı baska ne yapmam lazım golgode durucam
    eee sizde fıkır verın banaŞeniz
     
  2. 10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  3. bence gitme. bende öle yaptımö şemsiye altında dururum dedim bişey olmaz ona rağmen bütün vücudum su topladı..önermem yani bekle geçsin bi kaçgündaha
     
  4. 10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  5. TMYy

    TMYy *T&M* Pro Üye

    Katılım:
    15 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.348
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    aynen katılıyorum...


    bende öle yandım bidaha gittim vede omuzlarım hep yara oldu ve o yaralar çil olarak bende kaldı. hemde koruyucu sürmeme rağmen. gitme derim ben. bekle bikaç gün daha.
     
  6. 10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  7. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    gitmemen gerektigini dusunenlerdenim ben de.
    bu sekilde 2 kez üst üste yanan arkadaşımın vucudunda 3. dereceden yanıklar olustu ve bütün yazı ağzı sizi içinde geçti neredeyse :kahve:
     
  8. 10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  9. swethome

    swethome mis kokulum,DEFNEM Üye

    Katılım:
    11 Nisan 2008
    Mesajlar:
    3.144
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    148
    gitmayiver.
    güneşin ışınalrı artık çok tehlikeli bu kadar yaşam kalitemizi ve sağlığımız tehlikeye atan olayalr varken bir den sen kendim ettim kendim buldum deme
    birazcık sabır sonra , her şey özgür
     
  10. 10 Temmuz 2008
    Konu Sahibi : yaseminsen
  11. Schirin

    Schirin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.014
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    evet canım canın cok yanar sonra ogluşunu naptın peki onuda getirdinmi havuza