Sizde de aynisi oluyor mu?

Konusu 'Sivilceli Ciltler ve Çözümleri' forumundadır ve ..MELEK.. tarafından 17 Nisan 2009 başlatılmıştır.

    17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ..MELEK..
  1. ..MELEK..

    ..MELEK.. O artik 3. sinifta =) Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    638
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Herkese selam
    Bir sure once tek tuk cikan sivilcelerim ve birkac sivilce izim icin cildiyeye gittim. Bana 3 tane ilac verdi. Kullandim 2 hafta kadar.. Farketmisti, cildim cok daha iyi gorunuyordu ama sonra yuzumu tahris etmeye basladi bu ilaclar, gozeneklerimin genisledigini farkettim (belki de bana oyle geldi). Neyse yuzum gerildi , kizarmaya ve acimaya basladi. Ilaclari kullanmayi biraktim. Sonra aniden yuzumu sivilce kapladi. oteki sivilceler gibi degil, daha cok isilik gibi sivilceler, ve daha once sivilce cikmayan yerlerde bile sivilce doldu; gozlerimin hemen altinda filan. Acaba ben mi yanlis yaptim, bunun yolu boyleydi de sabredip tedaviyi bitirse miydim, yoksa ilaclari kesmekle iyi mi yaptim bilmiyorum. Bu arada ilaclari kullandigim surede hic nemlendirici kullanmadim, belki de bu yuzden yuzum cok tahris oldu.
    Ne dersiniz? Sizin tedavi surecinizde yuzunuz boyle tahris oldu mu hic?
     
  2. 17 Nisan 2009
    Konu Sahibi : ..MELEK..
  3. e0wyn

    e0wyn Guest

    bence tedaviyi bırakmamalıydın tedaviyi devam etseydin keşke... ama tekrar başlayabilirsin gec oolmadann kaydirigubbakcemile5
     
  4. 19 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ..MELEK..
  5. _lara

    _lara eşimi çok seviyorum! Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    229
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    61
    3 ilaç çok fazla yaa onlrda çkarır
     
  6. 20 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ..MELEK..
  7. melisdeniz

    melisdeniz ıkı erkek annesı :) Üye

    Katılım:
    5 Kasım 2009
    Mesajlar:
    20.224
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    198
    sen tekarar cildiye dr girr benceee
     
  8. 22 Nisan 2010
    Konu Sahibi : ..MELEK..
  9. ..MELEK..

    ..MELEK.. O artik 3. sinifta =) Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2008
    Mesajlar:
    638
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Konuyu acali 1 yil olmus. Gittim doktora, baska ilac verdi. Ve artik nemlendirici ve gunes koruyucu kremler de kullaniyorum. Bu tur bir sorunum kalmadi.
    Anladim ki benim esas sorunum hic nemlendirici ve gunes koruyucu kullanmamakmis. O tahris edici sivilce kremlerini surup disari, gunese cikiyordum, suratim cayir cayir yaniyordu tabii, dusunsenize..
    Herkese cevaplar icin tesekkurler!