sizde de böyle mi. al al bitmiyor.

Konusu 'Kadın Giyim' forumundadır ve kelebek2005 tarafından 13 Kasım 2010 başlatılmıştır.

    13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  1. kelebek2005

    kelebek2005 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    213
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    41
    ya kızlar ben bıktım usandım artık. al al bitmiyor. her zaman bir eksik var. kılık, kıyafet, ev eşyası, mutfak malzemesi, makyaj, krem , takı vs.... bıktım artık. sürekli bir eksiğim var. mesela bu aralr mutfak havlularımın çok eskidiğini farkettim. 10 yıldır kullanıyorum, onlar alınacak, 1-2 tencere almam gerek. iç çamaşırı alışverişi yapmalıyım. kremlerim de bitiyor. bunları alsam başka bir yerden eksik çıkıyor. bir tek ben mi böyleyim.
     
  2. 13 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  3. skopca

    skopca Elma yanak:) Pro Üye

    Katılım:
    21 Ekim 2010
    Mesajlar:
    29.309
    Beğenildi:
    21
    Ödül Puanları:
    198
    hayır canım ben yenı evlıyım oyle havlu tencere tabak vs yonunden eksıgım yok ama muhakkak oluyor dedıgın gıbı al al bıtmıyor her gun yenı bır sey cıkıyor
     
  4. 14 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  5. month

    month Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Eylül 2010
    Mesajlar:
    5.007
    Beğenildi:
    52
    Ödül Puanları:
    148
    aynen benimde cnm ya açıyorum dolabı ay giyicek bişey kalmamış alısveriş lazım diyorum alıyorum ama yine aynı bu aralar çanta istiyorum alamyı bakalım cnm eşimde bişey demiyo napsın gerekli değince alıyo ama gercektende öyle boşa para harcamam asla gereksiz dolapta bekliycek şeylerde almam ama yinede eksikler bitmiyo yaaa
     
  6. 29 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  7. vegann

    vegann Popüler Üye Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2010
    Mesajlar:
    859
    Beğenildi:
    291
    Ödül Puanları:
    113
    ben de her zaman düşünürüm ben niye böyleyim diye ama herkes aynı sanırım.. Sürekli eksiklerim vardır hatta takıntı olur bazen gece yatağa girdiğimde telefonu alıyorum elime başlıyorum aklıma ne glirse not etmeye ihtiyaç listesi gibi bişey oluşturuyorum. Alıyorum bitmiyor ve sanırım hayatım boyunca böyle olacak zaten evim de eşyadan geçilmeyen bi ev olacak korkarım, annemin evi gibi aynen
     
  8. 29 Kasım 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  9. leloss

    leloss Nolur Allahımmm :( Üye

    Katılım:
    26 Mart 2009
    Mesajlar:
    2.102
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hayatın ta kendisi bu kızlar her şey tam olsa olmazki yaşama sebebi olmaz yanii
    12 yıllık evliyim ev degişti eşyalar degişti araba degişti haa şunuda alim tamam dedim yok anacım bitmez çamaşır makinesi gözüme batar oldu bu aralar :KK1:
    Allah heriflere hayırlı işler versin onlar getirsin biz alışveriş yapak :KK66:
     
  10. 3 Aralık 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  11. ironihayat

    ironihayat Popüler Üye Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2009
    Mesajlar:
    1.561
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    aynı ben daha dun dunya kadar kıyafer aldım bugun oyle arası gomlek aldım ıhtıyacımmı var hayır ama gencken gıymıcemde ne zaman gıyecem dıyorum kendı kendımın aklına gırıp alıyorum offff offff :KK53:
     
  12. 6 Aralık 2010
    Konu Sahibi : kelebek2005
  13. baby_dilay

    baby_dilay Yok olmak istiyorum!.. Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2007
    Mesajlar:
    5.238
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    Canım bende öyleyim.
    Bende en çok paramı makyaj ve kıyafete yatırıyorum ve hiçte eksiğim bitmez hele ki makyaj malzemeleri.Ayda 1 parfüm değiştiriyorum hastalık gibi benimkisi:KK53: