Sizde mi böylesiniz?

Konusu 'KK Vitrin - Üyelerinden Seçmeler' forumundadır ve selin_as tarafından 20 Şubat 2009 başlatılmıştır.

    20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : selin_as
  1. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    kızlar mrb.malum yarın cumartesi diğer günde pazar yanı:roflol:
    neyse uzatmıcam hafta snları sevgilimle buluşuyorz normal olarak.ama her hafta ne giyceğimden bıktım.onu taksam o olmuyor onu gysem altına ayakkabı.birsürü kıyafetim var ve aldıkça da alasım gelıyor.hep değişik giyinmek istiyorum.sizde bnm gibimisiniz:roflol:alışveriş manyağı oldum çıktım.maaşım kıyafete aykkabıya çantaya gidiyor?birde ne kadar harcıyorsunuz bunlar için?neyse uzun oldu öptüm hepnizi:lepi::nazar:
     
  2. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : selin_as
  3. Kxoxmxuxr Prenses

    Kxoxmxuxr Prenses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.350
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    off ne sen sor ne ben söyleyim
    annem en son bi parça daha alırsan seni bunlarla beraber çöpün yanına koyucam dedi
    geçen haftadan beri hiç bişey almıyom:kızgın::çok üzgünüm:
     
  4. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : selin_as
  5. rzme

    rzme öpmeye kıyamadığım..... Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    4.455
    Beğenildi:
    13
    Ödül Puanları:
    148
    aslında bende öleyim hep farklı giyinsem falan harcarım ama gereksiz paramızı hep çula çaputa veriyouz....
    bunun hiç faydası yok.....
     
  6. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : selin_as
  7. D'arbanwille

    D'arbanwille geliyorlar bazen Pro Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.467
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    108
    yok ben bişi demicem :))))
    allah hepimize akıl fikir versin başkaçada bişi demicim :))
    bütün ay deli gibi çalış didin koştur bilmem ne , aldığın maaşı götür büyük bir heves ve istekle , gözlerinin içi parlayaraktan yatır çul çaputa gel :)))
    akıl mantık işi mi allaaşkınakaydirigubbakcemile2-tatlicadiarzu-
     
  8. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : selin_as
  9. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    valla ne bilim yaaa:roflol:annem bende bıktım artık al al al:roflol:her hafta bişey alıyorum almazsam aklım kalıyor hep.alışveriş kolık oldum.birde okadar çalış çalış çalış git parayı dediğin gibi çula çaputa yatır ah ah....
     
  10. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : selin_as
  11. nanelinargile

    nanelinargile Popüler Üye Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    378
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    108
    Ben bunun çözümünü kendimce şöyle bulmuştum, almanın sonu olmadığını kabullendim. Vitrinde süper bir hırka gördüm diyelim, hemen kendime soruyordum: "Buna gerçekten ihtiyacım var mı yoksa sadece beğendiğim için benim olmasını mı istiyorum?" Cevap ikincisiyse bi süre bakıp geçiyordum. Hırkayı aldığımı farzedelim, 2 gün sonra ona çok uyacak bi etek görürüm onu alırım, sonra bi de ayakkabı, çorap derken... Baktım ki yeni bir parça beraberinde diğerlerini alma isteği uyandırıyor, daha ilk parçayı almadan kendime ona gerçekten ihtiyacım olup olmadığını soruyorum.. Bende işe yarıyor. :sm_cool:

    Funnyda, merak ettiğim bir şey var, Pembe Dolap'da aldıklarını görüyorum, aldıklarının hepsini giyebiliyor musun? Zamanın oluyor mu yani hepsini giymeye? Hepiniz çok zevkli parçalar seçiyorsunuz ama içiniz yanmıyor mu o kredi kartı ekstrelerini öderken.. :uhm:
     
  12. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : selin_as
  13. nix

    nix birgül<3beliz Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    5.490
    Beğenildi:
    1.755
    Ödül Puanları:
    238
    aynen bende öyleyim.. maaşımı alınca en az 2 parça bişey almazsam içim rahat etmiyo ama 3 aydır iyice abartmıştım...kredi kartı ekstresi ödemekten elimde para kalmıyo..eşimde cok kızdı...şubat başından beri hiçbişey almadım...yaz sezonu kıyafetleri cıkana kadarda hiçbişey almıcam... kızlar almanın sonu yok.. bu krizde düşünün üstünde kıyafeti olmayanları...allah akıl fikir verir hepimize inşallah...
     
  14. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : selin_as
  15. selin_as

    selin_as mutluyum :) Pro Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2008
    Mesajlar:
    5.802
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    almanın sonu yok gerçekten anneme çizme alıyorduk kendimede çanta aldım çünkü dayanamıyorum almasamda rahat edemem hastalık oldu artık.o gün almasam gider başka bir gün kesın alırım dayanamıyorum...şuanda aklıma çok güzel bir elbıse var poloda belkı görmüşsünüzdür karelı uzun süveter trzında yakadan kurdelelı almasam çıldırcam yaa:roflol:
     
  16. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : selin_as
  17. D'arbanwille

    D'arbanwille geliyorlar bazen Pro Üye

    Katılım:
    11 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.467
    Beğenildi:
    24
    Ödül Puanları:
    108
    aynı durumdayız bacım..hastalık resmn..eve donduğumde elimboşsa böle bigarip hissedıyorum kendimi..sanki bi tarafım eksik delikafaduldendelikafadulden

    canımnargile,ben o kendime soru sorup ta cevabını sorguladığım süreçte zaten o hırkayı almış oluyorumdelikafadulden hani okadar beklemeye bile sabrım yok sen hesap et gerisinihihoyyyt ve dediğin gibi bişey alınca devamı gelıyo ona uygun canta ayakkabı çizme takı toka bıncık cıncık ayyyyyyyyyyyyyy çığlık atmak istiyorum
    aldıkalrımın hepsini kullanıyorum eve çünkü çalışıyorum ben h.içi dısardayım hep .. e gezmek tozmakta bende :))) c.rtesi pazar gece gündüz farketmıyo paso gideriz biyerler..aldıkalrımdan faydalnıyorum tabi ama kaç kez gıyosun dersen en fazla 3 kezdır.
    sonrası olmuyor , hadi gelsin yenisi diyosun/diyorum:)



    benım de aklımda kalıyo seln yaa :))) sonra diyorum ki kendime , aklımda kalıcağına yanımda kalsın .))) -tatlicadiarzu-
     
  18. 20 Şubat 2009
    Konu Sahibi : selin_as
  19. kk-delisi

    kk-delisi Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    184
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ben bu konuda feci derecede hakimim kendime özellikle son bir yıldır. Zaten evin borcu yüzünden zor günler geçiriyoruz zorunlu olmadıkça bişey almıyorum. Bazen şeytan dürtmüyo değil hani ama çıkıp çarşıda bir geziyorum alıcı gözüyle bakıyorum ama biraz daha sıkmam lazım dişimi diyorum. Dediğiniz gibi almanın sonu yok .Bir ay önce çok beğendiğim bir şeyin yerine iyiki almamışım diyeceğim şeyler çıkıyor. Şimdilik bu moddayım. Bakalım borçlar bitince ben de ipin ucunu kaçıracak mıyım?