sizdede varmi?

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve Zxuxmmin tarafından 10 Ocak 2008 başlatılmıştır.

    10 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Zxuxmmin
  1. Zxuxmmin

    Zxuxmmin RABBIMIN EMANETISINIZ Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.918
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Benim 4-5 günden beri peynirimsi bi akinti geliyor. Herkeste olan seymi yoksa bu neyin nesi....? :çok üzgünüm:

    Bide bizim takvimler niye olmiyor, bilen varmi?
     
  2. 10 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Zxuxmmin
  3. EU1

    EU1 Guest

    Canim peynirimsi derken cokmu putur putur yani islaklik cokmu az.Eger normal duzeydeyse islaklik bendede oluyo beyaz peynirimsi.Bence endiselenecek birsey yok.Normal korkma canim.

    Takvimler simdilik kaldirildi.Buyuk imzalar nedeniyle sitede sorunlar yasaniyormus.Ve gerekli olanlar silinecekmis heralde sonra tekrardan geri verilecekmis imzalarimiz takvimlerimiz.Yani suan bakimda site.
     
  4. 10 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Zxuxmmin
  5. burcuavcxix

    burcuavcxix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    248
    Beğenildi:
    22
    Ödül Puanları:
    88
    bendede var normal dedi doktorum.senin kaç haftalık
     
  6. 10 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Zxuxmmin
  7. EU1

    EU1 Guest

    burcucum senin az kaldi dimi.Nasil geciyo son zamanlarin.Beni sorduysan benimki 26 haftalik
     
  8. 10 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Zxuxmmin
  9. kibela24

    kibela24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.278
    Beğenildi:
    14
    Ödül Puanları:
    148
    canım bende oldu ben doktorumdan ıdrar testı ıstedım ıltıhap cıktı ..ıdrar testı yaptır bence
     
  10. 10 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Zxuxmmin
  11. Zxuxmmin

    Zxuxmmin RABBIMIN EMANETISINIZ Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.918
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    cok sagol cevabin icin
    putur putur degil, böyle islak af edersin sümüksü gibi. Yok korkmiyorumda hic yoktu...haftayada terminim var.

    insallah takvimler yakinda gelir....
     
  12. 10 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Zxuxmmin
  13. Zxuxmmin

    Zxuxmmin RABBIMIN EMANETISINIZ Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.918
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    ben 27+5 haftaligim.... sırnaşık şey 86 günüm kaldi......
     
  14. 10 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Zxuxmmin
  15. EU1

    EU1 Guest

    ben 31 haftalık hamileyim canım bende başından beri var..süt kesiği gibi bi akıntıysa,yanma varsa bi doktora görün mantar olabilir bende var ve tedavi edilmezse suyun erken gelmesine sebep olabiliyo..tamamen tedavi edemiyo doktor ama..azaltıcı bi tedavi uyguluyo..krem ve fitille..bana iki kerede alttan müdahalede etti......alttan temizledi sonra ilaç sürdü..inşallah mantar değildir seninki..çok zor çünkü
     
  16. 10 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Zxuxmmin
  17. EU1

    EU1 Guest

    Birsey degil guzelim. canim eger putur putur deseydin o sanirim mantara isaretti ama anlattigin sanirim normal akinti.Bende de yeni yeni oyle basladi.Baska bir etkide yok yani kasinti agri falan.Bence bu hamilelikten gelen bir akinti.
     
  18. 11 Ocak 2008
    Konu Sahibi : Zxuxmmin
  19. Zxuxmmin

    Zxuxmmin RABBIMIN EMANETISINIZ Üye

    Katılım:
    16 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.918
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    kasintim yok, agrida yok, yanmada yok. Tek iste o akinti var. Pazartesi günü zaten doktor der, insallah kötü bisey yoktur...