size kim yardim edicek??

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve ozturyu tarafından 16 Şubat 2008 başlatılmıştır.

    16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ozturyu
  1. ozturyu

    ozturyu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2007
    Mesajlar:
    439
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    Kizlarr insallah bebeklerimize kavusmamiza az kaldi... peki dogumdan sonra yaninizda kimler durucak genelde herkesin ilk bebegi benim annem 37. haftadan itibaren bana gelcek ve insalalh ters bisey cikmazsa 3 ay kalmayi dusunuyo. yoksa bende korkarim zaten hic tecrubem yok...

    peki size yardima kim gelcek, ya 3 ay gecince ben napcam tek basima off korkusu basdi simdiden
     
  2. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ozturyu
  3. EU1

    EU1 Guest

    Valla benimde doguma 15 gun kala annemle babam gelicek.Ve bebegin kirki cikana kadar durucaklar.Ondan sonra ne halt edicem onu dusunuyom valla hem ayrilik hemde kizima tek basima bakmak zorunda kalicam :KK43:(
     
  4. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ozturyu
  5. elma xsxekeri

    elma xsxekeri Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Ekim 2007
    Mesajlar:
    563
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    yaa kızlar sizin işiniz bana göre çok zor tabi yurtdışında olduğunuza göre ailenizin türkiyede olduğunu düşündüm ben annemle çok yakınım o yüzden hiç biyere kaçma şansı yok beni tedirgin eden tekrar işe dönmek nasıl bırakıcam miniğimi yaaaa çok zor geliyo bana
     
  6. 16 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ozturyu
  7. sevhan

    sevhan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.458
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Sanırım bende bu konuda çok şanslıyım.Annem yanımdaki apartmanda oturuyor bana yardımcı olucak.
     
  8. 17 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ozturyu
  9. gulec11

    gulec11 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    187
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    evet ya bunu düşünmemiştim nasıl tutarım ben o minicik şeyi bide cibi cibi yaptırmak aaa uzaktan izlerken bile korkarım.annem doğuma gelirim dedi ama en fazla 1 hafta kalabilir babam ç.alışıyo çocuklar filan..annesiyle aynı ilde oturanlar ne şanslı.Allah kolaylık verecektir inşallah.eşimde yapamaz iki acemi oğluşumuza bi zarar vermeyiz umarım..
     
  10. 17 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ozturyu
  11. EU1

    EU1 Guest

    Benimde İzmir'den annem gelicek doğuma 10-15 gün kala aslında kendi başıma ne kadar idare edersem o kadar iyi çünkü doğumdan sonra annem daha fazla yardımcı olur. Okullar yaz tatiline girince ablamın okulda işleri bitince annemle nöbet değiştirecekler şimdiki programımız bu şekilde.
     
  12. 17 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ozturyu
  13. Viola

    Viola Yiğitim bitanem.. Pro Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    148
    merhaba kızlar,
    biz annemle zaten 5 dakikalık mesafede oturuyoruz.yanımda olucak sürekli..ev işleri ve ütü içinde bir tanıdıkla anlaştım,haftaiçi günde 4-5 saat gelicek.temmuz gibi de zaten oğlumu da alıp annemle yazlığa gidicez.benim programım şimdilik böyle:)))
     
  14. 17 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ozturyu
  15. xoxmrxuxm

    xoxmrxuxm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2007
    Mesajlar:
    864
    Beğenildi:
    168
    Ödül Puanları:
    93
    benimde mart ayının 15 den sonra annem daha sonrada kayınvaldem gelicek kırkım çıkana kadar kalacaklar.
     
  16. 18 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ozturyu
  17. ozturyu

    ozturyu Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2007
    Mesajlar:
    439
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ayy kızlar annesı yanında olanalr cok sanslı masallah. annelerınızın kıymetını bılın derım sıze....
     
  18. 18 Şubat 2008
    Konu Sahibi : ozturyu
  19. sule-46

    sule-46 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.403
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    106
    Benim de annem gemek istese de gelemez çünkü engelli kardeşim var:KK43:
    Kayınvalidem burda ama gelip kalacağını sanmam.
    Teyzemi çağırcam sanırım,teklif gelmedi ama,olmasa da artık napcaz,elti görümce gelir 1-2 gün.Kimsesiz olanlar nasıl hallediyor sanki.Allah kerim hele bi doğsunlar da...