sizin eşlerinizde böylemii

Konusu 'Gebelik' forumundadır ve eyif tarafından 11 Nisan 2008 başlatılmıştır.

    11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eyif
  1. eyif

    eyif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    slm arkadaşlar bi taraftan yumurtlama günlerini hesapla bi taraftan eşimi ikna et çok zorlanıyorum.adetim bittikten sonraki gün bi gün arayla ilişkiye girmek istiyorum ne zaman yumurtalama olur bilmediğim için ama eşim bi iki kere yaptıktan sonra yan çizmeye başlıyo kendini mecbur hissediyomuş adapte olamıyomuş :) sizin eşlerinizde böylemi kaç aydır uğraşıyoruz olmadı daha bebek kızıyorum artık onaaaaa
     
  2. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eyif
  3. eyif

    eyif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bu arada bi tane dünyalar güzeli çok tatlı sağlıklı bi kızımız var ona kardeş için bütün çabamız ama hala nasip olmadı
     
  4. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eyif
  5. SUDENAZ222

    SUDENAZ222 evli,mutlu,ikiz çocuklu Üye

    Katılım:
    27 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.548
    Beğenildi:
    17
    Ödül Puanları:
    146
    CANIM BENİM ŞAHSEN BEN HİÇ ZORLANMIYORUM BU KONUDA...VALLA BENDEN ÖNCE DAVRANIP BUGÜN ÇALIŞMAMIZ LAZIM DİYO..İŞİNE GELİYO TABİ...AMA DEDİĞİN GİBİ ERKEKLERDE KONSANTRE ÇOK ÖNEMLİ O YÜZDEN ONA BUNU BİR GÖREV OLARAK DEĞİLDE GERÇEKTEN AMAÇ BU DEĞİLMİŞ GİBİ HİSSETTİRMEK VE ÖYLE DAVRANMAK LAZIM...Bİ YERDENDE DUYMUŞTUM İKİ TARAFTA İLİŞKİDEN ZEVK ALMASI LAZIMMIŞ ...Bİ GÖREV OLARAK BENİMSENİRSEDE OLMAZMIŞ...TABİ ZOR İŞ SANA DÜŞÜYOR..ONU HAZILAMAN GEREK..yerimseniben

    BU ARADA ALLAH BAĞIŞLASIN CANIM..İNŞALLAH İKİNCİYİDE NASİB EDER...a.s.
     
  6. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eyif
  7. belenay

    belenay Sena'm Taha'm sol yanım şükürler olsun rabbim Pro Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    5.310
    Beğenildi:
    79
    Ödül Puanları:
    148
    canım bizde aynen böyleydik ben uğraşıyorum o sıkılıyordu bende bıraktım artık bunu onada söyledim aradan çok geçmeden şimdi o başladı ne zaman yumutlama zamanı ne zaman yapcaz aşılama deneyelim tüp bebk yapalım demeye yani işler tam tersine döndü ben bıraktım o başladı birazda rahat bırakmak lzazım erkekleri çok çabuk sıkılıyorlar şimdi ben zamana bırakalım diyorum olmaz deyip ısrar ediyor yani tatlım kafana fazla takma oluruna bırak rabbim istedikten sonra bir kerede yapsan on kerede yapsan olur bence sen rahat olursan eşinde bazı şeylewrin farkına varacaktır hem allah bağışlasın bir tane varmış rabbim ömrünü versin zamana bırak
     
  8. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eyif
  9. batxix

    batxix Aktif Üye Üye

    Katılım:
    19 Mart 2008
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    canım sen de söyleme bu gün yumurluyorum falan diye strese giriyor olabilir. biraz işve biraz cilveyle götür işi hesaba dökme. romantik anlar hazırla gerisi gelir diye düşünüyorum
     
  10. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eyif
  11. eyif

    eyif Popüler Üye Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    338
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    çok sağolun arkadaşlar bu ay geçti artık galiba 18 inde adet olmam lazım yumurtlalamam bitmiştir galiba öbür ay kısmet nasip olursa öyle yapıyım söylemeyim oluruna bırakayım
     
  12. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eyif
  13. axsxkitom

    axsxkitom Konyanın Gülü :) Üye

    Katılım:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    496
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    86
    bizde hiç böyle sorunlar yok. adet olduğum gün başlıyorum yumurtlama günüm şu gün. ona göre hazır ol diye..zaten oda dünden razı :) bu ay gün aşırı ilişki oldu çoğunuda eşim istedi yani..
     
  14. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eyif
  15. emilii

    emilii Aktif Üye Üye

    Katılım:
    26 Mart 2008
    Mesajlar:
    46
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    1-Cnm yumrtlama günlerini adet gününün ilk gününden itibaren sayıcaksın 12.14.16.18. günler yumurtlama günlerin. 2-eşine bunu sölemiceksin çünkü şartlıyolar kendilerini ve başarısız oluyolar sıradan bir günmüş gibi hissettiriceksin. 3-ilişkiden sonra sabaha kadar yerinden kıpırdamıcaksın. sonrası hadi hayırlısışutarafagitti
     
  16. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eyif
  17. bedef

    bedef Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.162
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    148
    canım vallah ben hamiş kaldığım ay bi çok arkadaş bilir bunu ben hamiş kaldığım ay belki 3 belki 4 bazen mecburiyetten yapamamıştık yani hiç hesap yapmadım eşimede hiç sölemedim yumurtlama şu gün bu gün diye çünkü hesap yapmadığım için bende bilmiyordum eşim istediği zaman oluyordu ilişki ama neden se hamiş kalmışım hiç beklemiyordum...yani sende düşünme ne zaman isterseniz o zaman olsun zamana bırak hem arkadaşımın dediği gibi bu işler görev mahiyetli değilde her iki tarafında istemesiyele daha kolay oluyo..öbür türlü yok hesap yok kitap derken hamiş kalmak daha da zorlaşıyo bunu unutma
     
  18. 11 Nisan 2008
    Konu Sahibi : eyif
  19. Angel...baby

    Angel...baby Kızım&Oğluşum Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.331
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    canım benim sen adama keci boynuzu yedir bak kacacak yer arasın jeyyarjeyyar denenmiştirsırnaşık şeysırnaşık şey