Sizin hisleriniz doğru çıktımı K/E ?

Konusu 'Bebeklerimizin Cinsiyetleri ve İsimler' forumundadır ve lilywater tarafından 16 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

    16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : lilywater
  1. lilywater

    lilywater Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    89
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Bugun Dr'a gidcem coook heycanlıyım suan 12 hafta 2 günlük hamişim kız mı erkek mı ögrnenecegim sanırım içimde kız olcakmış gibi bi his var sizin hisleriniz dogru cıktımı ???
     
  2. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : lilywater
  3. ---***AppLE***---

    ---***AppLE***--- Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    669
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ayy canım ısın kötüsü ben hiçbirşey hissetmiyorum erkekte olabilir kızda diyorum doktora gıtmeme 2 hafta var nasıl gecıcek bılmıyorum bızım bıcırık belkı gostermez
     
  4. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : lilywater
  5. a.s.kızlar ben rüyamda hep erkek görüyorum o kadar tatlı ki yiyesim geliyo valla o bebişi ama eşim kız olacak diyo kontrolum haziranın 9 unda ama ben böyle giderse bugün yarın gidecegim dr a acayip bi baş dönmesi yaşıyorum yanlız yola bile cıkamıyorum artık.bu sıralar gidersem dr aumarım gösterir bi taraflarını bizim ufaklık ta cinsiyetini de ögrenmiş oluruz...cok merak ediyorum yaaaCADIARZU
     
  6. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : lilywater
  7. seha

    seha Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Mart 2008
    Mesajlar:
    340
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bende ruyalarımda kız görüyorum.beni görenler kızın olcak içime öyle doğuyor diyorlar.eşim erkek diyor.hayırlısı...
    14 haftalıkken gitmiştim.göremedi doktor.haziranın ilk haftasını merakla bekliyoruz.inşallah pozisyon verir.
     
  8. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : lilywater
  9. deryahakan

    deryahakan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2007
    Mesajlar:
    506
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    henüz cinsiyetini öğrenemedim belki bende 22 mayısta öğrenirim ama daha ilk günden buyana rüyalarıma bile giriyor bebeğimi görüyorum bakalım doğrumu çıkacak
     
  10. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : lilywater
  11. ---***AppLE***---

    ---***AppLE***--- Aktif Üye Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2007
    Mesajlar:
    669
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    bende rüylarımda doktor esıme erkek diyormus ama ben duymuyormusum kız kardesımde kız olsun ıstıyor dua edıyormus bılmıyorum hayırlısı olsun
     
  12. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : lilywater
  13. hale87

    hale87 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    420
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    kızlar valla ben rüyalarımda erkek görüyordum ve beni gören herkes oğlun olcak diyordu ama dr %90 kız dedi.belli olmuo yani.
     
  14. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : lilywater
  15. deryahakan

    deryahakan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2007
    Mesajlar:
    506
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86


    hale cim benide gören herkes oğlumuz nasıl diye soruyor bende rüyamda hep erkek çocuğu görüyorum hemde pipisine kadar demekki tersi çıkıyor sağlıklı olsunlarda erkek kız hiç önemli değil
     
  16. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : lilywater
  17. Sakura

    Sakura Popüler Üye Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    Canım,
    İnşallah herşey gönlünce olur, tabii ki hayırlısıyla.
    Doktorumuz 12+2’de bilerek birsey soylemedi. Ben de ısrarcı değilim bu konuda. Allah hepimize hayırlısını versin. (Tabii sarp ve derin bizim yılar önce koydugumuz isimler oldugundan simdilik bu isimlerle devam ediyoruz yolculuga)
     
  18. 16 Mayıs 2008
    Konu Sahibi : lilywater
  19. hale87

    hale87 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2008
    Mesajlar:
    420
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    aynen bana da öle oluo du işte hatta kusenlerim falan mavi patikler almıs :):) aman dediğin gibi sağlıklı olsunda gerisi hiç önemli değil..