Sleeper Otomatik Sallanan Beşik Kullananlar

Konusu 'Bebeklerimiz ve Cicileri' forumundadır ve ayxsxegxuxl çelik tarafından 4 Ağustos 2008 başlatılmıştır.

    4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl çelik
  1. ayxsxegxuxl çelik

    ayxsxegxuxl çelik doğaç efe &duru ela Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.972
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    hanımlar ben dün sleeper otomatik sallanan beşik siparişi verdim netten oğlum durmadan uyanıyo durmada sallamaktan yoruldum valla hem gazı içinde iyi diye duydum elden düşme bi sleeper aldım 2gün içinde gelcek kullanan arkadaşlar varsa nasıl faydalımı yararı oluyomu anneler için ?:bbo:
     
  2. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl çelik
  3. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.435
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Bende çok merak ediyorum bu sleeper i ya.
    Hiç kimse mesaj yazmamış, pek yaygın kullanılmıyor anlaşılan.Sıfırı 300 ytl civarında fiyatı.Geçen hafta toyikide onun daha basitlerini gördüm 50-60 ytl ye satıyorlardı bilmem işe yararmı titreşimli ve müzikli yazıyordu üstünde nasıl tittiriyosa artık..CADIARZU:bbo:
     
  4. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl çelik
  5. ayxsxegxuxl çelik

    ayxsxegxuxl çelik doğaç efe &duru ela Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.972
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım bu benim bahsettiğim titreşimli değil baya sallanıyo ileri geri gidiyo o ucuz olanlar basit usulden bişey sanırım benim beşiktede var öyle titreşim veren bi cihaz ama hemen bozuldu
     
  6. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl çelik
  7. sefamolsun

    sefamolsun radyoda yine sezen çalıyo Üye

    Katılım:
    5 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.435
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Bende öyle tahmin etmiştim zaten canım.Sleeper baya orjinal bişeye benziyor.İkinci el almaya iyi cesaret etmişsin doğrusu, inşallah hayrını görürsün.
     
  8. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl çelik
  9. kalemkitap2

    kalemkitap2 Kapsama Alanı Dışında ! ÜZGÜN Üye

    Katılım:
    22 Aralık 2006
    Mesajlar:
    2.004
    Beğenildi:
    6
    Ödül Puanları:
    146
    Eğer almayı düşünüyorsanız Fisher Price Akvaryum Salıncak daha iyi.
    Ay olarak daha uzun süre kullanılıyor bilginizea.s.
     
  10. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl çelik
  11. ayxsxegxuxl çelik

    ayxsxegxuxl çelik doğaç efe &duru ela Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.972
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım zaten bozuk çıkarsa geriiade hakkım var kargo gelince kontrol ediyosun anında geri veriyosun kargoya sorunluysa bozuk çıkarsa sıfırını alırım aslında sıfırını alırdım ama bide işe yaramazsa boşuna 400 ytl vermiş olcaktım 125ytlye aldım bunu bebeğim beğenmezse elimde patlarsa fazla içim yanmaz yerimseniben
     
  12. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl çelik
  13. ayxsxegxuxl çelik

    ayxsxegxuxl çelik doğaç efe &duru ela Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.972
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    canım onuda düşünmüyor değilim açıkcası bi bakıyım işe yaramazsa beşik onuda deneriz :Saruboceq:
     
  14. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl çelik
  15. aybuke07

    aybuke07 İKİ AŞK ANNESİ ZAYIFLIYOR Üye

    Katılım:
    14 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    6.635
    Beğenildi:
    88
    Ödül Puanları:
    153
    benim için çok erken biliyorum da, ilerde ben de almayı düşünüyorum, bacakta sallayamam ben, en iyisi sallanan beşik,,hem onların taşınanları da oluyor, misafirliğe gittiğinde yanına al, kullan, oh ne rahat...
     
  16. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl çelik
  17. çixgxdem-xoxzal

    çixgxdem-xoxzal Aktif Üye Üye

    Katılım:
    8 Ocak 2008
    Mesajlar:
    581
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    cnm benimde bebgiim süreklii
    sallanmakk istiiyoo vallal
    bendemii alsammkiii?vallla işee yarrarmıı bilimiyorum
     
  18. 4 Ağustos 2008
    Konu Sahibi : ayxsxegxuxl çelik
  19. ayxsxegxuxl çelik

    ayxsxegxuxl çelik doğaç efe &duru ela Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.972
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    arkadaşlar ben bi kullanayım sizehaber vereyim iyiyada kötü diye sizde ona göre alırsınız