Slimlipo Yaptırdım bayanlar :)

Konusu 'Vücut Estetiği' forumundadır ve gymlova tarafından 8 Haziran 2010 başlatılmıştır.

    8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gymlova
  1. gymlova

    gymlova Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    ]Öncelikle beni diğer topikte merak eden herkese çok teşekkür ederim. Dün saat 12.00 da oradaydım önce çok şeker bir hemşire geldi ve beni giydirdi ( soydu desem daha dağoru olur aslında ::KK1: ) sonra damaryolu açıp sakinleştirici yarım iğne yaptı. Sonra anestezi doktoru geldi lokal olucak operasyon ama ara ara uyuyabilirsin dedi ok dedim. O da çok sıcakkanlıydı. Doktorum Coşkun bey geldi çizim yaptı ve fotoğraf çekti,hazır olunca alalım dedi hemşireye. 13.00 civarında beni ameltayhaneye indirdiler ama orasıda öyle soğuk kasvetli biyer değildi. ışlem sırasında hiçbirşeyi hatırlamıyoum ama sanki ara ara bişey batıyomuş hissi oldu onada emin dilim tabi :)

    Uyumuşum 14.30 saat boyunca bana korse giydirirken uyandırdılar bide çok titredim üşüdüm sanırım onu hatırlıyorum ama hemen korseyi giydirip odama götürdüler. 1 saat kadar odada kaldık ablam,ben ve nişanlım. Sonra eve döndük ben günümü normal yaşadım hiç birşey olmamış gibi. ŞÖYLE SÖYLıM ANNEM HALA ANLAMADI HABERı YOKTU SÖYLEMEYE DE NıYETıM YOK :) çok kolaymış gerçekten gece uyudum gayet iyi kahvaltımı yaptım,bugün sadece nasıl diyim çok ara verip spor yaparsınızya tuhaf bir ağrınız olur et kesiği olmuş denir öyle bir ağrım war. Onun dışında çok şükür iyiyim.
    10 unda sargılarım çıkıcak çıktıktan sonra fotoğraflarımıda paylaşırım sizlerle. Yaptırmayı düşünen herkese şimdiden tavsiye ederim. Normal liposuction yaptırsaydım pişman olurdum sanırım. Çok teşekkür ederim DR. COŞKUN LEVENT TAŞÇI ve ÇALIŞANLARINA. Fotoğraflarımı alır almaz hemen paylaşırım sizlerle...
    zemuszemus
     
    moder bunu beğendi.
  2. 8 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gymlova
  3. sHiRiNeee

    sHiRiNeee Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    25 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Gecmis olsun Canim hangi bölgelere uygulandi?
    Ve kaca diye sorsam ayip olmaz umarim..:kedi:
    Sonuclar güzel olur inSllahboshayallersmile
     
  4. 9 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gymlova
  5. gymlova

    gymlova Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Saol canım. Göbek ve bel çevreme yaptırdım.
    Yoo ayıp olmaz zaten tek fiyat 4000 tl taksitli 3500 tl de peşin fiyatı canım.
    İnşallah sonuçlar güzel olr Perşembe günü çıkacak bandajlar o zaman fotoları koyucam zaten :KK46:
     
  6. 9 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gymlova
  7. jayjay

    jayjay Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.590
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım cok gecmıs olsun ben de bugun telle gorustum kendılerıyle
    sargıların 3 gun sonra acılacak ve 7 gun korse gıyıceksın dımı?
    ölüm riski var diye feveran edenlerı gordum tv de, meger yalanmıs bunda normal liposuctiondaki
    emboli ve ölüm riski yokmus
    3 ay ara ıle omur boyu ıstedıgın kadar yaptırabılıyorsun
    tek dezavantajı fıyatı denebılır o da parası olana vız gelır
    pekı canım mesela sen gobek ve basen dısında bır de kollarıma da yapın deseydın
    kol cabuk sarkıyor ya acaba aynı ucretı mı ısterdı dr? yanı fıyatı neye gore belırlıyorlar?
     
  8. 9 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gymlova
  9. gymlova

    gymlova Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
    Çok saol canım. Ölüm riski olayını ilke kez duyuyorum açıkçası Slimlipo da. Sana tavsiye edebileceğim tek şey yaptırdıktan sonra bol su içmen. Çünkü yağ ile birlikte su kaybıda oluyor ve tansiyon düşmesi gibi bişey hissediyorsun. 2. gün bana oldu hemen aradım doktor bey bol sıvı tüket çok normal dedi. 2 gündürde çok şükür iyi hissediyorum. Evet sargım yarın çıkıcak inş. randevu aldım.7 gün korse giymek bişey diil bence çünkü normal lipoda yanılmıyorsam sadece sargı süresi 48 gün. ben 1.70 boyunda yıllardır 60 kg yum ama belim,göbek ve basenim hep ölece kalıyordu bakalım sonuç ne olacak çok zor bekliyorum bandajın açılmasını. Basenimdende Ağustosta olmak istiyorum kısmetse.


    Diğer konuda şöyle oluyormuş şimdi lazerde kullanılan nasıl diyim uzun bir iğne war bu iğne paketli durumda. Her operasyondan önce bu paket üzerindeki barkod bir cihaza okulutuyor ve kaydediliyor. Max. yağ çekme kapasitesi 2 kg mış. Mesela bn kendimden 1.800 gr yağ çıkacağını hiç düşünmüyordum. neyse bu şırınganın fiyatı zaten oldukça yüklüymüş. yani sen ister kola ister gıdına yada basenine yaptır önemli olan o iğnenin bir kez açılıp işlem yapmasıymış.Ama sen yinede git bi muayne ol derim canım. baska sormak istediğin bişey olursa bildiğim kadarıyla yardımcı olurum.olumunekankayizsmile
     
  10. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gymlova
  11. gymlova

    gymlova Üye Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2008
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    18
  12. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gymlova
  13. jayjay

    jayjay Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.590
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım cok gecmıs olsun bayagı ıyı olmus karnın yanların bayagı ıncelmıs
    özür dileyerek birsey sorabılır mıyım?
    karnında catlak varmıydı yoksa ızler sargı nedenıyle mı olustu?
    ben kg da alsam versemde karnım bacagım kalcam kolum hıc catlamıyor
    acaba bu cıhaz o tarz bır ız yapar mı catlak gıbı?

    bır de ıgne bızde mı kalıcak?
    o zaman 2. 3. seanslarda da aynı ıgneyı kullanabılır ve fıyat daha mı dusuk oluyor?
    hanı sımdı karnımza yapsa
    1 ay sonra basene
    basen daha mı ucuz olacak 2. uygulama ve aynı ıgne oldugundan?
    o tansıyon dusme ısını dusundum ben de, cunku ben daha once mezoterapi,
    lesitin enjeksiyonu vs yaptırdıgım ıcın bılıyorum
    bu tarz enjeksıyonlar bıle bas donmesı yapıyor
    normaldır bence

    pekı operasyon oncesı ılac veya vıtamın alımını yasakladı mı drun?
    ve doktorun cep telefonu sende var mı canım
    bugun yıne aradım bı ton soru yazdırdım, ama kendısıne ulassam daha ıyı olacak
     
  14. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gymlova
  15. jayjay

    jayjay Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.590
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım bır de seyı sormustum, kulotumuzu fılan da cıkarıyorlar mı?
    o amelıyat odasına gıderken verdıklerı yesıl elbıse yanları acık ya
    annem oyle gıtmıstı
    ınsanın her yanı gorunuyor
    bır de dra ayaktayken o sıs karnımızı gostermesek
    uzanmısken muayene etse olmaz mı hoff neden şiş karnımızı dra gosterıp karızmayı cızdırıyoruz kı???
     
  16. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gymlova
  17. sHiRiNeee

    sHiRiNeee Geçici Olarak Hesap Pasiftir ! ÜZGÜN

    Katılım:
    25 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    434
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    süper olmusss.. göbüsünde belinde ayni benimki gibiymis.. :))
    Sonucu begendim.. dahada incelme imkani varmi? sonucta yaglar eritiliyor bi kismi su tüketerekde vicüttan atilabiliyromus dogru mu?

    birde jayjay arkadasin dedigi gibi o catlaklar sonradan mi olustu acaba..? gecicidir umarim
     
  18. 11 Haziran 2010
    Konu Sahibi : gymlova
  19. tugce32

    tugce32 Yeni Üye Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2007
    Mesajlar:
    277
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaş o kadarda çok kilolu değilmişki biraz rejim,spor sağlıklı bir şekilde zayıflardı zaten. gazetede bir bayanın böyle yağ aldırma işleminden sonra komaya girip öldüğünü okumuştum. bu yöntemler yerine sporu az yemeyi tercih etseniz daha iyi. gidip gidip yağmı çektireceksiniz ömrünüz boyunca.
     
Benzer Konular: Slimlipo Yaptırdım
Forum Başlık Tarih
Vücut Estetiği SMART,SLİMLİPO Yaptırmak istiyorum ama FİYAT:( 9 Mart 2013
Vücut Estetiği bursada dr mesut özcan beye slimlipo yaptıran varmı? 25 Haziran 2011
Vücut Estetiği Slimlipo 28 Haziran 2010
Vücut Estetiği Basen bölgesi liposuction yaptırdım 1 Mayıs 2014
Vücut Estetiği Laser Lipo ve Laser Slim yaptirdim 28 Ocak 2013