slm arkadaşlar hamile olupta sancıları uzun süren varsa cevap yazsın lütfen

Konusu 'Hamilelerden Haberler: Soru ve Sorunlar' forumundadır ve tugyann tarafından 24 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : tugyann
  1. tugyann

    tugyann sehle84 Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    merhaba arkadaşlar benim nerdeyse hamile olduğumu öğrendiğim günden beri çok sancım var. olur diyolarda korkuyorum başımdan bir düşük geçti o yüzden nasipte herşeykaydirigubbakcemile2
     
  2. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : tugyann
  3. zeynepb

    zeynepb 2 mayıs hedef 68 Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    9.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    canım adet sancısına benzer sancıları ben de cektım cogu hamıle de cektı. doktorum bana cok sıddetlı degılse beraberınde kanama yada lekelenme yoksa korkma demıstı. ama madem basından boyle talıhsız bı olay gectı o zaman doktorunla gorus ıhmal etme derım ben. ıyı haberlerını beklıyoruz...
     
  4. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : tugyann
  5. tugyann

    tugyann sehle84 Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    sağol canım yok çok şükür koyu renkli akıntılarım ilaç kullanıyorum düşük için nasip artık hayırlısı neyse
    kaydirigubbakcemile5
     
  6. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : tugyann
  7. zeynepb

    zeynepb 2 mayıs hedef 68 Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    9.119
    Beğenildi:
    15
    Ödül Puanları:
    146
    oyle tabı dunyada yıyecek ekmegı varsa onunde hıcbısey duramaz... Allah senın ıcın hayırlısı neyse onu versın...
     
  8. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : tugyann
  9. firuze-1524

    firuze-1524 Bal kız & Bal oğlan Üye

    Katılım:
    30 Mart 2008
    Mesajlar:
    7.693
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    146
    canım sancılar bende de çok oluyordu
    aynı senin gibi korkuyordum bende bir düşük yapmıştım
    ama endişe etme
    bak meleğim kollarımda şimdi
    umarım sana da almak nasip olur
     
  10. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : tugyann
  11. tugyann

    tugyann sehle84 Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    amin canım çok sağol içime su sertin yarın doktora gidecem der zaten yerleşip yerleşmediğini ona göre yat kalkma diye inşallah tutunmuştur bebeğim Allhın izniyle:1hug:
     
  12. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : tugyann
  13. pinkaya87

    pinkaya87 varlığın öyle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bendebde var canım sancı bazen uzun uzun oluyor bazen kısa. bende onun için doktor progestan verdi.
     
  14. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : tugyann
  15. tugyann

    tugyann sehle84 Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    ben onu ilk baştan beri kullanıyorum o ilacı ilk hamileliğimde düşük yaptım ben bu hamileliğimde kalır kalmaz verdi ama yine de sancıyo senin akıntılarında bir sorun varmıydı. :sm_cool: ne kadarlık hamilesin canım
     
  16. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : tugyann
  17. pinkaya87

    pinkaya87 varlığın öyle bi sevinçki Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.424
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    bende geçen ay düşük yaptım canım şimdi4+4 banada hem düşük hemde sancı için verdiler.
     
  18. 24 Eylül 2009
    Konu Sahibi : tugyann
  19. tugyann

    tugyann sehle84 Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    258
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    canım düşükten sonra korunmadınız mı hiç ben 2 ay korundum çok şükür 3 ay da hamile kaldım doktorum korun dedi.ikimiz içinde hayırlısı olsun ne gibi belirtilerin var canım uyku hali baş dönmesi mide bulantısı benim belimde de ağrı var canım.:teselli: