slm kızlar lütfen bana yardım edin kulak estetiği olacağım

Konusu 'Yüz Estetiği' forumundadır ve gungor tarafından 25 Ağustos 2010 başlatılmıştır.

    25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gungor
  1. gungor

    gungor Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    mrb arkadaşlar ben 1 hafta sonra kulaklarımdan estetik operasyon olmak istiyorum evlet hastanesinde ücretsiz olma imkanım var mı bursa da hangi doktorları önerirsiniz plastik cerrahisi yapıyor diye bir duyum aldım doğrumu lütfen yardım edin...
     
  2. 25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gungor
  3. yellowbomb

    yellowbomb günün birinde!!! Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2.900
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    61
    canım yaa benimde ablamın bugün yatışını yaptılar kepçe kulak ameliyatı olucak yarında ameliyat yapacaklar lokal anesteziyle olucak ve devlette ücretsiz yapılacak....
     
  4. 25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gungor
  5. gungor

    gungor Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    hangi hastanede olacak hastahane ismi verebilir misin acab acaba birde doktorun adını biliyorsan verebilir misin çok heycanlıyım yaaa beni neler bekliyor hiç bilmiyorum açıkçası aydınlatılmaya ihtiyacım var
     
  6. 25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gungor
  7. yellowbomb

    yellowbomb günün birinde!!! Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2.900
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    61
    canım malesef bursa da değiliz samsundayız o yüzden isim vermemin bir anlamı olmayacak ama burada biraz seni motive edebilirim ablamdan bilicem artık çünkü....buarada nezaman olıyosun ameliyat
     
  8. 25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gungor
  9. yellowbomb

    yellowbomb günün birinde!!! Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2.900
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    61
    pardon 1 hafta yazmışsın zaten doktor ne dedi lokal mi dedi....heyecan yapma ya kurtuluosun işde o kulaklardan benim ablam çok çekti ama kurtuluo die heyecan yapmıo doktor 1 haftada yatacan hastanede demiş bugün ama bundan öncede hemen salıcam demişdi karar değiştimiş bilemiyoruz
     
  10. 25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gungor
  11. gungor

    gungor Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    1 hafta hastanede yatmak mı neden öyle bir şey yapacak ki ben forumda okduğum ameliyat sonrası hemen taburcu edildiği yönündeydi....
     
  12. 25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gungor
  13. yellowbomb

    yellowbomb günün birinde!!! Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2.900
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    61
    EVET BİZDE ÖLE biliyorduk ama bugün haber geldiki doktor 1 hafta yatacaksın demiş neden olduğunu bilmiorum yarın sorarım sana yazarım ama tahlil sonuçlarında bişe yüksek çıktı bir sorun olur die gözteim altında tutmak istiyor olabilirler
     
  14. 25 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gungor
  15. gungor

    gungor Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    aa anladım çok teşekkür ederim bilgilendirme için umarım bende şu sıkıntıdan kurtulurum
     
  16. 31 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gungor
  17. manken

    manken Aktif Üye Üye

    Katılım:
    20 Mart 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Arkadaşlar tavsiyem sizi fazla rahatsız etmiyorsa cerrahi müdahaleden uzak durun.Gereksiz acı ve ilerde soğuk havalarda sıkıntı, ağrı olur.
     
  18. 31 Ağustos 2010
    Konu Sahibi : gungor
  19. gungor

    gungor Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    14
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    31
    yellowbomb sana bi şey daha sormak istiyorum öncelikle ablan ameliyat oldu mu olduysa çook geçmiş olsun...benim ameliyat bayramdan sonraya kaldı bende bu arada doktor araştırmasına devam ediyorum..bana doktor isimleri vermen mümkün mü bursa da ve ablan ameliyat olduysa durumu nasıl merak ediyorum...tekrar tekrar çok geçmiş olsun canım...