slm

Konusu 'Jinekoloji / Kadın Hastalıkları' forumundadır ve lady85 tarafından 21 Ağustos 2009 başlatılmıştır.

    21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lady85
  1. lady85

    lady85 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    12 Mart 2009
    Mesajlar:
    1
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Merhaba. Ben bekar bi kızım 15 aydır gynelle adlı doğum kontrol hapı kullnmaktayım.
    Hormon bozukluğu, tüylenme ve adet düzensizliği nedeniyle kullanmaktayım. Doktorum ultrasondan baktığında normal görünüyor ama kan tahlillerim sonucunda hormon bozukluğu görülmekte. İlacı bırakmak istiyorum sıkıldım artık kilo yapıyor çok aşırı değil kilom ama 2-3 kiloda olsa vermek istiyorum ama olmuyor ne yapmam gerekiyor kararsızım :KK43:((
     
  2. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lady85
  3. pptya87

    pptya87 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    4.033
    Beğenildi:
    268
    Ödül Puanları:
    153
    canım bunu doktorunla konuş ve öyle karar ver bende yıllardır adet düzensizliği kıllanma vs vs için doğum kontrol hapları hormon ilçları kullandım ve kilo aldırdığı doğru doktorum devam etmek zorundasın ilaçlara ama diyet yapmak zorundayım diyorsan çünkü ne kadar kilo o kadar zor tedavi demişti doktorum yani böyle bir hastalıkta çok kilo tedaviyi imkansızlaştırıyor.diyet için en iyisi bir diyetisyene başvurmak onlar sana uygun diyeti veriyorlar ben böylece kilomu sabitlemiştim.inş herşey düzelir canım ne kadar sıkıcı bir durum olduğunu çok iyi biliyorum.
     
  4. 21 Ağustos 2009
    Konu Sahibi : lady85
  5. sirkencubin

    sirkencubin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2008
    Mesajlar:
    10.492
    Beğenildi:
    104
    Ödül Puanları:
    203
    Merhaba . Ben de ilk olarak gynelle kullanmıştım ancak ayın 25 günü kanamam oldu. Bu da gynelle in yan etkileri arasndaymış ve başka bir hapa geçtik. Bu ilaç değil ama diğer ilaç bende biraz kilo yaptı ; ancak önemle söylemek isterim bizim bahsettiğimiz kilo sandığımız şey aslında ödem. ılacı bıraktıktan belli süre sonra ödem geçiyor.