Şok Diyet...

Konusu 'Diyet Listeleri' forumundadır ve KardelenMasaliM tarafından 26 Haziran 2007 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
    26 Haziran 2007
    Konu Sahibi : KardelenMasaliM
  1. KardelenMasaliM

    KardelenMasaliM Musmutlu:) Üye

    Katılım:
    24 Mart 2007
    Mesajlar:
    1.039
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    106
    Püsküütüm tabiki saka yapiyorum.Sadece senin yazdigin diyete cok benzedigi icin öyle bir baslik attim.Umarim yanlis anlamazsin.a.s.
    Şok Diyetler adı verilen ve kısa sürede çok kilo verdiren diyetlerin en büyük özelliği, insanı açlığa mahkum etmeleri ve gereken besinlerden mahrum bırakarak insanın sağlığıyla oynayabilmeleri. Sağlığınızı riske atmadan, gerekli besinlerden mahrum kalmadan ve sıkılmadan da hızla kilo vermek mümkün. Ben bu diyeti uygulayarak gerçekten de çok kilo verdim. Bir çok insan da bendeki sonuçlarını görerek denedi, gerçekten abartmıyorum çevremde kilolu insan kalmadı. Hızlı kilo verdiren diyetler genelde doğal olarak sağlıksız oluyor, kimseye önererek riske girmek istemem. Ama bu diyette alınması gereken tüm besin gruplarına yer var, üstelik miktar sınırlaması da yok. Hadi bakalım!

    1. gün: Sadece haşlanmış patates yiyeceksiniz. Sabah, öğlen, akşam. Başka bir şey yok. Ama istediğiniz kadar, kusana kadar yiyebilirsiniz.
    2. gün: Yalnızca haşlanmış sebze. Ama aklınıza gelebilecek her tür sebzeyi yiyebilirsiniz. Yağsız olmak kaydıyla her tür çiğ salata, yine yağsız haşlanmış sebze yemekleri, türlüler... Sabahtan itibaren.
    3. gün: Bugün et günü. Yine sabahtan başlayarak haşlanmış, ızgara ne çeşit olursa olsun, yağsız et. Yağsız ton balığı, ızgara balık, tavuk...
    4. gün: Özellikle de hazır yaz gelirken en sevdiğim gün bugün, yani meyve günü. Yine yiyebildiğiniz kadar her tür meyveyi tüketin.
    5. gün: Yalnızca yumurta. Tamamen hayalgücünüze bırakıyorum. Yumurtadan yapılan herşeyi yiyebilirsiniz.

    6. ve 7. günler bu diyetin bayramları yani dinlenme günleri, yani 5 gün boyunca mideyi dinlendirdikten sonra istediğiniz gibi yorma günleri diyebiliriz. Hafta başında yine aynı sırayla diyeti uygulamaya başlamak şartıyla.
    Tabii deneyimli diyetçilere söylememe gerek yok:
    Şekersiz çay, kahve, yeşil çay ve diyet meşrubatlar her daim serbest.
    Not: Sakarin benzeri şeyler yerine çayınızı, neskafe'nizi şekersiz içmenizi öneriyorum. Böbrekleri daha fazla çalıştırarak su kaybını belirgin ölçüde arttırıyor.
    Bu 5 günlük diyette özellikle de ilk başlarda vücut çok çabuk su kaybettiği için hızla kilo veriliyor insanın morali düzeliyor, motivasyonu artıyor. Ben şahsen çabuk kilo veren (ve alan) bir yapıya sahip olduğumdan diyetten hiç sapmamayı becerirsem bu 5 günde 5 kilo verebiliyorum ancak bunun 1-2 kilosu su oluyor ve 6.,7. günler yediklerimle zaten 2 kiloyu genelde geri alıyorum. Yani 5 ileri, 2 geri, haftasonu bol bol yiyerek haftada 3 kilo rahat rahat verilebiliyor. 6. ve 7. günlerde biraz aşırıya kaçmamın tek nedeni oburluk değil biraz da düşük kaloriyle idare etmeye kolayca alışan vücudu şoke etmek istemem. Uzun süren rejimlerde arasıra aşırı yemek yiyip tekrar aniden kesmek gerekir ki, metabolizma duruma uyum sağlamasın.
    Kolay gelsin!
    Alintidir!
     
    Son düzenleme: 4 Temmuz 2008
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.