Şoka Girmiş ...Ne Yapilabilir ???

Konusu 'Psikoloji - Ruh Sağlığı ve Hastalıkları' forumundadır ve eylul166 tarafından 22 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : eylul166
  1. eylul166

    eylul166 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2008
    Mesajlar:
    10.715
    Beğenildi:
    833
    Ödül Puanları:
    238
    merhaba arkadaşlar ;

    eşimin kuzeninin karısı şoka girmiş ,büyük bir korku yaşamış ,yani doktorun dedikleri bunlar ,Arif Verimli'ye götürdüler teşhis derin depresyon hali ,şok ...

    bahsettiğim kişi çok sakin ,naif ,gelinlerin içinde en hamarat ,en hanım olanıdır ,çok severiz ...kayınvalidesi çok iyi anlatır ,zaten görünen köy kılavavuz istemez ,hepimiz biliyoruz ...eşiyle arası iyidir ,maddi durumları da iyi .. birde 6 yaşında kızları var..

    geçen yıl 5 aylık hamileyken bebeğin down sendormlu olduğu ve alınması gerektiği söylendi ve aldılar,bu olaydan sonra çok vicdan yapmıştı acaba değilmiydi ,acaba sağlıklımıydı diye ..ama atlatmıştı ,iyiydi,ondan olduğunu sanmıyorum,hem bir yıl sonra şok neden olsun böyle bir olaydan sonra ..

    iki gün önce herşey gayet normalken ,eltisiyle otururken birden durgunlaşmış ,noldu filan demişler bişey yok demiş ,ama halinden belliymiş ,akşama da fenalaşmış ,eşi hemen hastaneye sonra da işte arif bey'e ve sonuç belli ..

    pazar gününden beri yatıyor ,gözleri kapalı ,tek lokma yemiyor ,tepki vermiyor ilaçlarını içmiyor ,tek kelime konuşmuyor ..hafta sonu görmeye gittim ,kapıdan baktım yüzünü de örtmüş yatıyor ruh gibi...çok üzüldük ,ailesi ,eşi perişan ,birde küçük kızı var o bile yavrum çiçek toplayıp bahçeden getirmiş annesinin başına iyileş annecm diyomuş..
    bugünkü şok tedavisine cevap vermemiş hala aynı ...
    diyeceğim şu ki biz neler yapabiliriz yakınları olarak ,doktor geçicek diyomuş ama nasıl ,ümitsiz gib duruyor..yani konuşulanlara tepki yok ,kimseyi tanımıyor ,öylece bakıp bakıp geri kapıyor gözlerini ..bu gibi bir durum yaşayan varmı yada yakınlarında gören duyan ,neler yapabiliriz iyi olması için...???
     
  2. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : eylul166
  3. Gxuxlsxuxm Sultan

    Gxuxlsxuxm Sultan Popüler Üye Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    6.226
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    146
    Ah canim...yazik allah sifasini versin insallah...:Saruboceq:

    Hic bir bilgim yok malesef....ama yaninda olmanizi ziyaret etmenzi tepki vermese bile hissediyordur....

    Yavrum kizina cok üzüldüm...annesini böyle görmek nede acidir onun icin.:çok üzgünüm:

    Ne oldu kadincagiza acaba?
     
  4. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : eylul166
  5. EU3

    EU3 Guest

    benimde görümcemde olmuş buna benzer bişey ama onun uzun süre hastanede yatma falan gibi durumları olmamış
    valla derler ya dışı seni içi beni mutlaka vardır bi sıkıntısı ya kendi ailesiyle ilgili ya eşinin ya dışarıdan birileri
    sadece birileriyle ilgili değil bi olayla ilgilide olabilir tanık olduğu yada yaşadığı içine attığı paylaşamadığı
     
  6. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : eylul166
  7. akidem

    akidem KUZEYİM... Pro Üye

    Katılım:
    21 Nisan 2009
    Mesajlar:
    5.003
    Beğenildi:
    2.995
    Ödül Puanları:
    238
    Beş aylık bebek alınır mı ya cinayet.Kadın haklı depresyone girmekte..
     
  8. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : eylul166
  9. PurpleRain

    PurpleRain what if i'm the bad guy? Üye

    Katılım:
    29 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.294
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    146
    çok büyük geçmiş olsun canım, doktor geçecek demiş; bu durumda size düşen panik yapmadan beklemek, sabırlı olmak ve küçük çocuğun bu günleri zararsız atlatmasını sağlamak sanırım...
     
  10. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : eylul166
  11. emcan01

    emcan01 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.662
    Beğenildi:
    9
    Ödül Puanları:
    148
    geçmiş olsun.umarım tez zamanda atlatır ve yavrusunu mutlu eder
     
  12. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : eylul166
  13. lostsun

    lostsun Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.239
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    146
    okuyunca inanın çok üzüldüm.
    kızının durumuna ayrıca üzüldüm.
    Allah tez zamanda şifasını verir inşallah..
    ınşallah en kısa zamanda kızını kucaklar..
     
  14. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : eylul166
  15. DerinSu

    DerinSu Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    20.893
    Beğenildi:
    34
    Ödül Puanları:
    198
    çok çok geçmiş olsun canım..doktor düzelecek dediyse düzelir o zaman korkmayın sabır sadece:KK43:((
    ben böyle bir olay hiç duymadım ama depresyonun değişik bir türü sanırım...
    bence mutlaka bebek olayını sürekli taktı ve düşüncelerin bittigi noktaya geldi sonunda şoka girdi sanırım...
    kolay olmasa gerek 5 aylık bebegi mecburen aldırmak...
    inşallah hemen iyileşir...bunlar birikimin eseri canım...Allah korusun hepimizin başına gelebilir.
     
  16. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : eylul166
  17. TheShe

    TheShe Guest

    Geçmiş olsun, ne zor birşey ya, bu şekilde bir depresyon hiç duymadım,
    sürekli içine atmış yada şok yaşamış olmalı allah şifa versin :Saruboceq:
     
  18. 22 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : eylul166
  19. ssengun

    ssengun Bal Böceğim SeLeNiM Pro Üye

    Katılım:
    8 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    7.607
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    146
    böyle deprosyon olmazkı yaw bu nasıl depısyon bu şok yaşıyo ama sebebı belli değil