Şoktayım,iki erkek,nasıl iki kız oldu?

Konusu 'İkiz gebelik ve çoğul gebelikler' forumundadır ve Hymarry tarafından 22 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Hymarry
  1. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.113
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    Kızlar şoktayım,birileri beni bu fikre alıştırsın ne olur.12.haftada prof. bir perinatolog tarafından ense kalınlıkları ölçümü esnasında ikiz bebeklerimin erkek olduğunu söyledi.Tabi tedavi sonrası hamile kalmış bir anne ve çift olarak bizim için asla cinsiyetin önemi yoktu.Hatta eşim kız olsaydı diye de çok istedi.Fakat biz o esnadan sonra kendimizi bu olaya çok alıştırdık.Alışverişler,kıyafetler,ayakkabılar,hastane çıkışlarından, battaniye, havlusuna, uyku setlerinden isimlerine kadar pek çok şey aldık,düşündük.
    Veee dün kendi doktorumuz kesin olarak iki kız olduğunu söyledi:1shok:.Bu zamana kadar da bir prof la ters düşmemek adına sessiz kaldığını ama durumun bugünkesin olarak böyle göründüğünü söyledi.
    Bu durumu yaşayan ve bana bişeyler söylemek isteyen var mı?
     
  2. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Hymarry
  3. wavy

    wavy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.716
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    hymarry canım inanamıyorum ya. seni uzun zamandır takip ediyordum. doktorlarımız aynı olduğu için daha çok ilgimi çekiyordu..
    nasıl şimdi erkekler kız oldu yani kesin değilse söyleme dimi. yani vadiyle ovayı ayıramayan doktorlara nasıl güvenebileceğiz. insan kendini hazırlıyor bide. ama önemli olan sağlıklı olmaları bitanem. varsın pembe yerine biraz da mavi giysinler:))
    sen ense kalınlığını nerde ölçtürmüştün serdar beyin önerdiği bi doktorda mı?
     
    Son düzenleme: 22 Mayıs 2009
  4. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Hymarry
  5. pitos25

    pitos25 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.447
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    106
    hymarry merhaba canım benim üçüzlerim için doktorum üçüde kız büyük ihtimal dedi sonra ikisi erkek biri kız dedi bende şaşırdım çok erken haftalarda söylüyorlar sonrada yok değilmiş diyorlar ben ozaman kıyafet falan almamıştım ama tuhaf olmuştum genede insan kendini alıştırıyor dediğin gibi her gittiğimde soruyorum şimdi cinsiyetlerini neyse sağlıkla gelsinlerde
     
  6. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Hymarry
  7. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.113
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    Canım benim teşekür ederim.Benim sıkıntım Serdar Beyle olmadı,diğer doktor da onun tavsiye ettiği bir doktordu,uzmandı.O zaman bizimle gerçekten çok ilgilenmişti.Ama of ya nasıl oldu anlamadım işte.Sen de Serdar Bey de mi tedavi görüyorsun?Tedavide ne durumdasın?
     
  8. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Hymarry
  9. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.113
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    ama olmaz ki,yani biz cinsiyetlerini neden öğreniyoruz,o zaman hiç sormayalım, bekleyelim madem yanlış oluyor.Sonra herşeyi illaki sona bırakmak mı gerekiyor.
    Tabi ki sağlıkla gelsinler yeter ki ama diyorum ya,şoktayım.
    Teşekkür ederim canım,Sana da hayırlı sağlıklı evlatlar diliiyorum..
     
  10. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Hymarry
  11. wavy

    wavy Popüler Üye Üye

    Katılım:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.716
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım sorunun serdar beyle olmadığını anladım... ben tedavi olmuyorum daha önceleri tüp için görüşmüştük ve bazı muayenelerimi rahim filmimi falan çekmişti. çok memnun kalmıştım. o yüzden gebelik takibimi onun yapmasını istedim. şu an gebelik takibimi yapıyor.. beni hakan bey diye bi doktora yönlendirdi. sanırım o prof değil ama.. o yüzden sordum aynı doktor mu diye...bebişlerimiz süprizlerle dolu dimi. bi gidiyoruz ikiz şoku. bi gidiyosun iki erkek ve şimdi iki kız:) değişken bızdırıklar. hayatımıza aksiyon kattılar:))
     
  12. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Hymarry
  13. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.113
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    ışte dün yine kendisindeydik.Biz de hiç başka bir doktor düşünmedik,hala onda devam ediyoruz hamileliğe de.Sağolsun.Beni gönderdiği doktor Fulya daydı.Mehmet Bey,soyadı kalsın.Ondan da çok memnun kalmıştık o zaman diyorum ya,of kısmet yaa.
    Ya ben ölürüm yavrularıma,o ayrı,cinsiyete de takılmıyoruz dedim ya,ama bu çok değişik oldu yaa,anladın sen beni.
    Arkadaşlar ikiz gebelik nasıl geçiyor topiğimize de takılsana:eek:
     
  14. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Hymarry
  15. Hera

    Hera Popüler Üye Pro Üye

    Katılım:
    16 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    5.981
    Beğenildi:
    78
    Ödül Puanları:
    153
    ay cnm ya nasıl şok olmusunuzdur şimdi ama olabiliyor işte bizim ocak annelerinde ilk başta erkek söylenip sonra kız oldugunu öğrenenler oldu ama senin ikisinde de yanılması entrasan olmuş üstelikte prof. yanılan. neyse olan alısverıslerıne olmus umarım ortak kullanılabılecek seylerınde vardır arasında. sağlıkla al bebeklerine kucağına önemli olan bu.
     
  16. 22 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Hymarry
  17. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.113
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    kıyafetleriiiiiiiiiiiimmm bööhüüüüüüsenağlama.
    Bi görsen canım yaa, ne pantolonlar,ayakkabılar görmemiş gibi aldık söylemesi ayıp:eek:
    acaba o doktoru arayı sorsam mı böyle böyle dediniz böyle çıktı diye dedim,sonra arasan sorsan ne olur,herşeyin bir bahanesi var,söyleyiverir bişey daha çok canım sıkılır diye vazgeçtim.Bi de uzamana gittik sözde,sorunsuz yanlışsız,sürprizsiz olsun diye..
    Eşim bu eminlikle eğer doğunca ikisine kız deselerdi kesin karıştırmışlar der inanmazzdım diyor,o kadar emindik,alıştırmıştık kendimizi.Bi de kız deseler önce sonra erkek deseler ay hadi pipisini görememiş bilmem ne bahanesi olur,ama erkek demişken kıza nasıl dönüşüyor yaw:uhm:
    Ah canım yaa,Allah biliyor işte herşeyi.
     
  18. 23 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : Hymarry
  19. Hymarry

    Hymarry SOLDAKİ SAREE'NİN, SAĞDAKİ HALE'NİN ANNESİ :) Pro Üye

    Katılım:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    7.113
    Beğenildi:
    32
    Ödül Puanları:
    148
    Dün bir başka doktora gittim,o da birini kız gördüğünü,diğerinin bacaklarının kapalı olduğu için göremediğini söyledi,10 gün sonra gel dedi.Ben de bu 10 günde bir gel diyen doktorlardan kıl kapıyorum nedense.Bence ikisi de kız vesselamkaydirigubbakcemile.
    Allah sağlık sıhhat versin yavrularımız ve ailemize:Saruboceq:..