son ,spariş bohçalarım(kurdela nakışı)

Konusu 'Kendi El Emeklerimiz' forumundadır ve tijeen tarafından 9 Haziran 2009 başlatılmıştır.

    9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tijeen
  1. tijeen

    tijeen www.tijeence.blogspot.com Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.959
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    ay ben nickimi değiştirsem mi acaba ? bohçacı güzeli nasıl ama sanırım yakışırrr:))
    ilk bohça;
    desen; mehalim in yayınladığı desendir, tekrar tşkler mehalim
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    ikinci bohça
    desen kendi uydurma çizimim :))

    [​IMG]

    [​IMG]
    nasıl olmuşlar ?bence ilki çok hoş oldu ama ikinci karanfilerden pek hoşlaşmadım
    rengisini sevmedim sanırım
    neyse ,kızlar yeni çalışmalarımla yakında buluşmak üzeree
     
    Son düzenleme: 21 Haziran 2009
  2. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tijeen
  3. gullerdiyari

    gullerdiyari hayat beni nden yoruyosun Pro Üye

    Katılım:
    30 Mart 2009
    Mesajlar:
    3.334
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    146
    canim hepside birbirinden güzeller:nazar: ben hic yapmadim ama böyle görünce cok hosuma gidiyor hevesleniyorumkaydirigubbakcemile5
    emek vermissin canim ellerine emegine saglik güle güle iyi günlerde kullanopuyorumnanaktana.s.
     
  4. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tijeen
  5. tijeen

    tijeen www.tijeence.blogspot.com Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.959
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    çok tşkler güllerdiyarı, beğenmene sevindim ama kendime değil müşteriye işledim :)))
     
  6. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tijeen
  7. zehra26

    zehra26 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    663
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlar..bende senin fikrine katılıyorum birinci çok hoş olmuş:nazar::nazar:ama ikincide renkler hiç uymamış birbirine ama yinede güzel emek verilen herşey güzedir demi...allah ol müşteri versin:teytey:
     
  8. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tijeen
  9. Sersoy

    Sersoy www.ebruhane.blogcu.com Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    3.183
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    pişttt bohçacı guzeli
    hep bohçaları gösteriyosunda içindekileri ucundan azıcık göruyoruz ama olmazki :))
    gözumuzu gönlumuzu dolduruyorsun sağolasın opuyorumnanaktan
    ellerin dert görmesin tatlım yine super olmuşlar, ayrıca karanfilleri çok sevdim
     
  10. 9 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tijeen
  11. huznumm

    huznumm Aktif Üye Üye

    Katılım:
    9 Haziran 2009
    Mesajlar:
    29
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    :nazar:kurdela nakışı gerçekten çok zevkli bir iş bende yapıyorum özellikle havlu ve seccadelerde çok güzel duruyor tabi örneklerinde kumaşa yakışır tarzda olması renklerin birbiriyle uyuşması çok önemli ben kurdela nakışını yaparken büyük bir zevk duyuyorum üstelik insan tüm sinir ve stresinide atıyor:eek:klava:
    emeğine sağlık hepsi çok güzeller :içelim:
     
  12. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tijeen
  13. tijeen

    tijeen www.tijeence.blogspot.com Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.959
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    he valla bocacı güzeli oldum kikikikiki
    canım yaa çok tşkler güzel sözlerin için,ayrıca beğenmiş olman benim için bi onurdurŞeniz
     
  14. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tijeen
  15. tijeen

    tijeen www.tijeence.blogspot.com Üye

    Katılım:
    27 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.959
    Beğenildi:
    4
    Ödül Puanları:
    148
    evet canım aynen katılıyorum acayip zevkli ve huzur veriyo insana renkleri ayarlamak desen seçimi falan filan derken bi mutluluk kaplıyo içimi :)
    umarım seninde yapmış olduğun el işlerini görebiliriz, bizlerle paylaşırsan sevinirim:)
     
  16. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tijeen
  17. kortakal

    kortakal Popüler Üye Üye

    Katılım:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    154
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    108
    vallahi süper.
     
  18. 10 Haziran 2009
    Konu Sahibi : tijeen
  19. avsa_gi

    avsa_gi sevdiceğiyle cok mutlu:) Üye

    Katılım:
    6 Nisan 2009
    Mesajlar:
    104
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    ellrine kolarına sağlık harikalar hepside kaydirigubbakcemile3