sonu iin yardm..

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve karamel86 tarafından 8 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

    8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : karamel86
  1. karamel86

    karamel86 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    860
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    8.gun kan testı yapıpta sonucunuz kac cıktı yapan varsa yazabılırmı acaba benım 2 cıktı banan umut olacak ınsan varmı acaba offfff alllahım yaaaaaaaa
     
  2. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : karamel86
  3. penses

    penses Popüler Üye Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.455
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    106
    canım ben yazmıstım ama tekrar yazayım barı kımse bısey yazmamış benım hiçbişey çıkmamıstı yanı o dı 10.gün 116 çıktı kan testım bilmiyorum senınkı hakkında bı yorum yapamayacagım 2 gün sonra tekrarla derım
     
  4. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : karamel86
  5. zuzumkuzum

    zuzumkuzum ALLAHIM SEN KORU Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Benım 31 ÇıkmıŞtı canım
     
  6. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : karamel86
  7. aymes

    aymes Popüler Üye Üye

    Katılım:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7.268
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    146
    Benim 0,01 çıkmıştı ne yazıkki negatifti mafoldumben mafoldumben mafoldumben mafoldumben mafoldumben
     
  8. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : karamel86
  9. zuzumkuzum

    zuzumkuzum ALLAHIM SEN KORU Üye

    Katılım:
    18 Şubat 2009
    Mesajlar:
    107
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    Ama bence 12 gÜn tekrar yap canım
     
  10. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : karamel86
  11. PINARY

    PINARY Aktif Üye Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2008
    Mesajlar:
    361
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    6 ve sonrası pozitife giriyor.
    ama 12.günü bekle derim
     
  12. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : karamel86
  13. Gelbecan

    Gelbecan Aktif Üye Üye

    Katılım:
    1 Nisan 2009
    Mesajlar:
    57
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    Çok bunaldıysan 10. günde yapabilirsin. Sonuçta değerin artması gerekiyor.
     
  14. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : karamel86
  15. karamel86

    karamel86 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    860
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    offffffff kızlar bılıyomusunuz sonucumu ogrendım ya hıc aglamadım uzgunum herkese karsı agresıfım belkı umut yarından sonra umutlarım ya cıkar ya uzulurum ama cok umutsuz bı sekılde yapıcamı bılıyom bıde sız ne kadar erken alıyosunuz ben bı verıyom 6 7 sa anca verıyorlar malesefffffffffffffff
     
  16. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : karamel86
  17. deniz0509

    deniz0509 Birgün geliceksin bebeğim Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2009
    Mesajlar:
    742
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    86
    özel lablar 1 saatte vermesi lazım
    ben birdefa şüphelenip yaptırmıştım 1 saatte aldım
    bence 8 de erken ben 10 u bekleyecegim
    sende bekle tatlım cuma gunu tekrar yaptır
     
  18. 8 Temmuz 2009
    Konu Sahibi : karamel86
  19. karamel86

    karamel86 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    26 Haziran 2009
    Mesajlar:
    860
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    108
    ben ozzelde yaptırdım canım boyle alındı yarın 10 olcak ıste bakıcam mutlaka yukselmesı lazım bı sey varsa