Sonunda bende ameliyat oldum...

Konusu 'Burun Estetiği' forumundadır ve EU2 tarafından 5 Eylül 2009 başlatılmıştır.

    5 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU2
  1. EU2

    EU2 Guest

    03.09 da ankara tıp fakültesi doktor hakan gence tarafından ameliyatım yapıldı bir gun hastanede gözetim altında kaldım ve şu an evimdeyim müthiş derecede şişlik ve morluk olduğu için ve alçılarım bantlarım durduğu için bişey diyemiyorum iyi yada kötü diye eskisinden iyidir sanıyorum sadece aklıma takılan bişey var sizlerdede oldumu lütfen bu konuda yardımcı olurmusunuz sanki burnumla dudaklarım arasındaki mesafa biraz geniş gibi geliyo bize şişliktenmidir yoksa nedir bilmiyorum sizlerdede oldumu bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim
     
  2. 5 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU2
  3. EU2

    EU2 Guest

    gecmiş olsun cnm oncelikle ...
    telaşlanma hiç bişi için daha alcıların bile alınmamıs ...
    bende burnumu alcılıken bile garipsedim kople burnumu almıslar sanki dedim :)
    o koca burunlardan sonra insana oyle gelio ama açılınca daha guzel seler gorebilirsin ...
     
  4. 5 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU2
  5. kucukask

    kucukask Yeni Üye Üye

    Katılım:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    393
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    canım geçmiş olsun inşallah sonuçtan memnun kalırsın. Sorun etme şimdi çok yeni garipsemen normal :))
     
  6. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU2
  7. EU3

    EU3 Guest

    gecmis olsun canım, orası sislikten öyle bende de öyle olmustu gecio eski haline dönüyo cok sis daha
     
  8. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU2
  9. SezosSs

    SezosSs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    435
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canim cok cok gecmis olsuna.s. hic meraklanma su an cok tuhaf gelicektir hersey sana cok taze henüz burnun..... banada acaip geliyordu burnum, ucu hele kocaman gibi duruyorduhersey zaman gectikce güzellesiyor....
     
  10. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU2
  11. EU2

    EU2 Guest

    teşekkur ederim ilginize arkadaşlar peki bu gözlerimde şişliklerin biir an önce geçmesi için ne yapabilirm ben buz kullanmadım çünkü bayağı bi şişti
     
  12. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU2
  13. melmell

    melmell Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    60
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar sormak istediğim birşey var 3 estetikli kişininde horladıgına rastladım acaba burun estetiginden sonra horlama gibi bir sorunlamı karsılasılıyor?
     
  14. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU2
  15. SezosSs

    SezosSs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    435
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    evet canim, malesef horul horul horluyorsunkaydirigubbakcemile3 benim 1 ay kadar sürdü horlama, ablam yazik uyuyamiyordu yanimda, kulaklari eziyet cekiyorduşutarafagitti
     
  16. 6 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU2
  17. SezosSs

    SezosSs Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    435
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canim buz kullansanda kullanmasanda morluk oluyor ve sisiyor, 1 hafta veya 10gün sürer sonra gecer canim takma sen yerimseniben
     
  18. 7 Eylül 2009
    Konu Sahibi : EU2
  19. melmell

    melmell Aktif Üye Üye

    Katılım:
    16 Haziran 2009
    Mesajlar:
    60
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    76


    :))geçici ama degil mi? şuan horlama yok yani