sonunda çatlaklarımıza çözüm buldum

Konusu 'Doğum sonrası Annelerin Sorunları' forumundadır ve banuefe tarafından 13 Kasım 2009 başlatılmıştır.

    13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : banuefe
  1. banuefe

    banuefe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kızlar benim ikinci doğumum .ilki 7yıl onceydi.ikiniicden sonra iyice arttı.cok kafama takıyordum.eşim eczanede rastgele görmüş.almış sürdüm ve daha ikinci gunden atki etti.isim vermem ne kadar doğru bilmiyorum ama bunu paylaşmayı bi borç biliyorum:KK70:krem sera ve fiyatıda çok uygun4lira.günde 6kez falan temiz cilde sürülüyo.ben deneyin derim.en derin çatlaklarım bile rengi değişti son doğumumda olanlar kayboldu.sonuçları yazalım.:teytey:
     
  2. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : banuefe
  3. guzelimm

    guzelimm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.748
    Beğenildi:
    135
    Ödül Puanları:
    153
    Kullan bakalım,iyi gelirse bizde kullanalım.Senin cilt yapın nasıl?Benim cildim çok hassas ve çok kuru.Ufacık bişeyden kızarır hemen.
     
  4. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : banuefe
  5. banuefe

    banuefe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    aynen benimde öyle. her kremi kullanamam .önce dcenedim ufak bi yerimde.yan etkisi olmadı.2aydır kullaıyorum.valla epey duzeldi.bikini giycem bu yaz:KK70:
     
  6. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : banuefe
  7. tubilay

    tubilay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2008
    Mesajlar:
    91
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    internetten baktım pişik kremi die geçio cidden etkili oldumu ? hemen alırım valla
     
  8. 13 Kasım 2009
    Konu Sahibi : banuefe
  9. butterflydsd

    butterflydsd oğlum kayram herşeyimsin Üye

    Katılım:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.114
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    106
    kızlar bu krem hamileliktede sürülürmü acaba 5 aylık hamileyim düzenli olarak vazelin sürüyorum ama karnımda çatlaklar çıkmaya başladı şimdiden:KK43:(
     
  10. 14 Kasım 2009
    Konu Sahibi : banuefe
  11. Sezen

    Sezen O, Artık Anne:)) Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.269
    Beğenildi:
    8
    Ödül Puanları:
    106
    kremin adı sera mı
     
  12. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : banuefe
  13. banuefe

    banuefe Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2009
    Mesajlar:
    52
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evet krem sera yani nasıl anlatim yok oldu diyebilirim.derin catlaklarım kaldı sadece onlardada epey düzelme var.
     
  14. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : banuefe
  15. guzelimm

    guzelimm Popüler Üye Üye

    Katılım:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.748
    Beğenildi:
    135
    Ödül Puanları:
    153
    Vazelin hiçbir işe yaramıyor.
     
  16. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : banuefe
  17. Esmer Gxuxlcin

    Esmer Gxuxlcin ♥αℓуα ∂υ&#9 Üye

    Katılım:
    6 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.322
    Beğenildi:
    12
    Ödül Puanları:
    106
    Benim hic bir tane catlagim yokdu, o kadar cok seviniyordum ki..
    Amma velakin, 9.ayda catlaklar cikti sokdayim sormayin arkadaslar.
    Karnimin sol tarafin da,kalcam da, bacaklarim da hayret icindeyim.. =(
    36.haftamda bir ciktilar karnimin sol tarafi, kasikdan baslayan catlaklar beni cildirtiyor..
    Amma velakin, bebegimiz saglikli dogsun diye simdilik kendimi kandiriyor gibiyim ama...
    Icimden, gelinde bana sorun =(
     
  18. 15 Kasım 2009
    Konu Sahibi : banuefe
  19. SiBeL

    SiBeL oğlum ve kızım herşeyim Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2009
    Mesajlar:
    518
    Beğenildi:
    7
    Ödül Puanları:
    86
    bu kremi merak ettim bende de son ayda ortaya çıktılar ve doğumdan sonrada çok kötü oldu en çok karnımda var çözüm düşünüyordum başka alıp deneyecek olan var mı acep ?zemuszemus