Sonunda uzuyor:) ok mutluyum......ok.....

Konusu 'Saç Uzatma Yöntemleri' forumundadır ve hayalci_35 tarafından 16 Mayıs 2009 başlatılmıştır.

    16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : hayalci_35
  1. hayalci_35

    hayalci_35 Guest

    arkadaşlar uzun ama çokkkkk uzun süren çalışmalarım sonucunda işe yarar bir tarif buldum...ince telli,elektriklenen saçlarımdan nefret ediyodum..üstelik kendim röfle yapmaya kalkışırkene yaktım tam da uzatmış derken kestirmek zorunda kaldım...umudumu yitirmiştim çok yavaş uzuyodu saçlarım taaki bugüne kadar :) neler yapmadımkii muskat turplu su yağ karışımları çiçekler böcekler terapiler......en sonunda 3gün önce bir tarif denedim ve o günden beri yıpranmış olan saçlarım dalgalarına ahenkine kawuştu...çok uzattın dediğinizi duyar gibiyim ama okdar mutluyumkii..neyse tarifimiz şöyle cezveye göz kararı yani yaklaşık 2 çay bardağı elma sirkesi koyuyoruz tam kaynama derecesinde şööle hafif fokurdar gibi olduğunda yine göz kararı yaklaşık 2 yemek kaşığı ısırgan otu atıyoruz hemen ateşten alıp ağzını kapatıp ılımaya bırakıyoruz sonra onu süzüp ağzı sıpreyli bi şişeye boşaltıp saç diplerimize sıkıp iyice yediriyoruz durulamıyoruz ...biraz kokuyo hatta baya kokuyo ama ben evde olduğum bi gün denedim 2 gün saçımda kaldı sonra pantene le yıkadım saçlarımı siz isterseniz akşam yapın sabah yıkayın...bide ben önceden adaçayı papatya ısırgan otu kekik li su yapmıştım saçlarıma onu sıkıyodum o sudan az bişey kalmıştı bu karışımı onun üzerine boşalttım...haftada birde mutlaka yağ karışımı muskat vs yapıyorum ama arkadaşlar gerçekten ben hiç bukadar uzadığını hissetmemiştim saçlarımın bi mucize gibi deneyin ve görün derim...herkese mutlu haftasonları hihoyyyt
     
  2. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : hayalci_35
  3. kskliyim

    kskliyim Guest

    ben kesin deniycem saçlarım uzuyo ama çok geç uzuo bnm kestirmek isdediğim bi şekil var onun içinde saçlarımın blimde olması lazım 1 haftada ne kadr uzamıştır tahminen ?
     
  4. 16 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : hayalci_35
  5. hayalci_35

    hayalci_35 Guest

    valla canım benim saçlarım ince katlı kesim olmasına rağmen bende baya baya bi uzama olmuş ya en basit örneği ben onca şeeler yaptım yağ vs... ama hiçbirinde bukadar belirgin uzama görmedim ... şuda var bir haftada öyle 3-5 cm zor bence max.2cm dir ki benim daha 1hafta olmadı 2.yi yaptım ...dökülmeyi kepeğide azaltıyo...benim saçlarımda bütün bu olumsuzluklara ve bütün negatifliklerin olmasına rağmen bukadar bariz fark olduysa sağlıklı saçta daha farklı olur gibi geliyo...yinede dene ve gör derim...hiçbir zararı yok..sorularınız olursa burdayım arkadaşlar...:icecream:
     
  6. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : hayalci_35
  7. catgirl24

    catgirl24 Popüler Üye Üye

    Katılım:
    2 Nisan 2007
    Mesajlar:
    296
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    108
    Canım ben muskatı yapıyorum.. Muskatı yaptığım ilk günler saçlarıma form gelmişti yumuşaklığıda çok güzeldi ama sanki uzamıyomuş gibiydi.. İlk günler uzamıyor gibi sanırken ortalama 1.5 yada 2 ay sonra saçımda acayip bir uzama oldu. Yani bir anda saçım uzadı belime yaklaştı nasıl anlatsam bilmiyorum çok mutluyum. Daha da fazla çabalamıyorum artık uzamasından yana şu anda sadece sağlıklı kalmaları için yapıyorum ayda bir.. Dilerim herkes istediği saça kavuşur.. :içelim:
     
  8. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : hayalci_35
  9. olu_gelin

    olu_gelin Popüler Üye Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2008
    Mesajlar:
    1.397
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    106
    muskat nedir?
     
  10. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : hayalci_35
  11. mnrygc

    mnrygc Aktif Üye Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    92
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    adaçayı papatya ısırgan otlu ve kekikli suyu nasıl yapmıştın arkadaşım? Bence sadece elma sirkesiyle ısırgan değil bu karışım da etkilemiştir
     
  12. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : hayalci_35
  13. phrmcst

    phrmcst Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    825
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    canım coook sevındım senın adına.ınsallah bızde de etkısını gösterırr..

    canım ya uzamaya ne zaman kac gun hfta sonra basladı ???
    okudum ama sanırım es gectım
     
  14. 17 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : hayalci_35
  15. phrmcst

    phrmcst Aktif Üye Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    825
    Beğenildi:
    2
    Ödül Puanları:
    86
    bıde ısırganı nerden aldın ıst dan?
     
  16. 18 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : hayalci_35
  17. hayalci_35

    hayalci_35 Guest

    arkadaşlar öncelikle daha dün kardeşim senin saçın ne kadar uzamış dedi okdar mutlu oldumki :) ama benim problemim birde ince telli olması :KK43: onun kolay kolay bi çözümü yok ... neyse gelelim konumuza ben ısırgan otunu aktardan aldım istnbuldan...papatyalı adaçaylı kekikli suyuda kafama göre yaptım yani göz kararı kekik en az adaçayı orta papatya ve ısırgan fazla ...çünkü adaçayının fazlası zarar diye biliorum ...suyumu yaptım dinlendirdim kavanoza koydum kullanıcağım zaman fısfıslı şişeme doldurup masajla kullanıyorum...muskat da gerçekten sanki uzatmıyomuş gibi geldi bana ama bilemiorum belki arkadaşım senin dedğin gibi sonradan etkisini gösterir amaaaannn yeterki uzasınlar düğün yaklaştı erkek gibi saçlarla gelin olmak istemiom ...neyse canlarım istediğinizi sorabilirsinz girdiğimde cevaplarım ..kendinze ii bakınn...öptmmm Şeniz
     
  18. 18 Mayıs 2009
    Konu Sahibi : hayalci_35
  19. ezgiii_

    ezgiii_ Popüler Üye Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2008
    Mesajlar:
    227
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    108
    benim anlayamadım şu elma sirkesi ile ısırgan otu mu yapıyoru sadece yoksa bunları yapıp üstüne bide papatya kekik ada cayı da mı ekliyoruz yoksa sedece ısıganla elma sirkesi canımb biraz detaylı yazarmısın ayıp olmazsa :)bende kesin ayıpıcamda