Soru....Portmanto

Konusu 'Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler' forumundadır ve 1234tamam tarafından 7 Ekim 2008 başlatılmıştır.

    7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : 1234tamam
  1. 1234tamam

    1234tamam Aktif Üye Üye

    Katılım:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    2 m2.bı alanım var burasının degerlendırmek istıyorum gırıs kapısının tam arkasında kalıyor hem ıvır zıvırımı toplasın hemde sık gorunsun camasır makınemı içine koymak ıstıyorum utu masamıda ,kırlı sepetımıde cok oldum galıba ayakkabılarımı ve motlarımı falan da...dısıda aynalı olsun boyle ya da buna benzer modeller var mı ınternette benım istedıgım gıbı bı model bulamadım kişiye ozel yapılıyor dıye duymustum yaptıran varsa bana yardımcı olabılırmı? tşk:uhm::enbuyukkk:
     
  2. 7 Ekim 2008
    Konu Sahibi : 1234tamam
  3. XOXzlem

    XOXzlem İNŞALLAH BİR GÜN........ Pro Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2008
    Mesajlar:
    14.958
    Beğenildi:
    11
    Ödül Puanları:
    196
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]us/img139/62033500120963747581596ko5.jpg/1/w400.png[/IMG][/URL]
    buyur şekerim.inş işine yarar.
     
  4. 24 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : 1234tamam
  5. asmin2010

    asmin2010 Aktif Üye Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2010
    Mesajlar:
    38
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    86
    2.model çok güzel oldu forumda gezinirken gördüm çok teşekkürler...
     
  6. 25 Mayıs 2011
    Konu Sahibi : 1234tamam
  7. umran80

    umran80 Zayıflamalıyım Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    3.341
    Beğenildi:
    637
    Ödül Puanları:
    188
    ben özel yaptırdım canım ben anlattım adama örnek bi resimle ne istediğimi oda bana fikir verdi 3 parça ayrılabilen dışı aynalı kocaman bi dolap yaptırdık içine hem ayakkabı hem mont koyucaz yanlarına aksesuar koyucaz inşallah çağırırlar ölçü alırlar sen ne amaçl kullanacağını anlatırsın ona göre bi model çıkar ortaya