Soru....Zevkine güvenen hanımlar.. Lütfen yardım edin

Konusu 'Sorular, Sorunlar, Tavsiye ve Öneriler' forumundadır ve KÂTİBE tarafından 4 Eylül 2008 başlatılmıştır.

    4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KÂTİBE
  1. KÂTİBE

    KÂTİBE Guest

    arkadarlar, fransız balkonu olan, yani yere kadar camı olan bir pencereye nasıl bir tül perde uygulamalıyım. şu stor katlamalı olanlar uygun olur mu. onlarında yere kadar olması saçma mı durur acaba ? evin karşı manzarası çok açık. kimsenin içeriyi görme durumu yok. o yüzden hep yukarıda mı tutmam lazım.
    yoksa yere kadar tül, kenarlara da yere kadar perde mi yaptırmalıyım..böyle yaptırırsam tül hep kapalı mı duracak ? aklım çok karıştı.. ne olur bana yardım edin.. ne yapacağımı bilemiyorum.. şimdiden hepinize teşekkürler..a.s.
     
  2. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KÂTİBE
  3. mavi_ay

    mavi_ay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    774
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86

    canım bence en iyisi internetten araştır google dan arat değişik çok hoş modeller bulursun..Sana fikir verir.Baktın oda olmadı bi iç mimara danış bence güzel bi dekorun olur
    hadi kolay gelsin canım inşallah gönlüne yatan bişey bulursun
     
  4. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KÂTİBE
  5. KÂTİBE

    KÂTİBE Guest

    iç mimar ikisinide seçebileceğimizi söyledi..
    yani benim karar vermem gerekiyor.
    bende saf saf düşünüp duruyorum, ne yapayım arkadaşlar söyleyin ne olur..
     
  6. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KÂTİBE
  7. mavi_ay

    mavi_ay Aktif Üye Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    774
    Beğenildi:
    1
    Ödül Puanları:
    86
    canım stor perde olabilir istersen bi bak...güzel olur aslında değişik de olur

    stor perde olarak netten bak göreceksin bi sürü çeşidi var...
     
  8. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KÂTİBE
  9. Azeri kizi

    Azeri kizi Türkiye'mmm Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2007
    Mesajlar:
    5.722
    Beğenildi:
    5
    Ödül Puanları:
    148
    Burada cok sahane bir perde cesidi cikmis ve boydan boya.
    Ama nette arastirdim,maalesef Türkiye'de yok galiba.
    Bulamadim bir türlü.
    yere kadar camlar icin o yapiliyor artik burada.
    Bulsaydim iyi olacakti ama maalesef canim.
    Ama "japon perde" de güzel olabilir mesela.
     
  10. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KÂTİBE
  11. KAYAKIZI

    KAYAKIZI Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    88
    Bence katlamalı çokta estetik durmaz güzelimsüprizzzzz yere kadar katlamalı olduğunu düşünürsen hoş durmuyor kanımcaa.s Ama düz stor krem bi perde hem sade, hemde çok şık duracaktır yerimseniben
    Yani ben olsam krem rengi stor güneşlikleri tercih ederdim kenarları dilimli yaptırırdım bide delik işi gayet hoş olurdu tabi yine karar senin :kahve:[​IMG]
     
  12. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KÂTİBE
  13. KAYAKIZI

    KAYAKIZI Aktif Üye Pro Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    127
    Beğenildi:
    23
    Ödül Puanları:
    88
    [​IMG][/URL][/IMG]
     
  14. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KÂTİBE
  15. ikircikli

    ikircikli Yeni Üye Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2007
    Mesajlar:
    629
    Beğenildi:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kesinlikle japon perde çok şık durur ...sengözlerimebaksanab
     
  16. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KÂTİBE
  17. gurbaa prenses

    gurbaa prenses KK'nın Haylaz Kızı Pro Üye

    Katılım:
    23 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    11.253
    Beğenildi:
    190
    Ödül Puanları:
    213
    fikir olması acısından :nazar:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. 4 Eylül 2008
    Konu Sahibi : KÂTİBE
  19. Arsima

    Arsima mamutun tavuğu Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2007
    Mesajlar:
    7.631
    Beğenildi:
    3
    Ödül Puanları:
    146
    stor perde yaparsan uzun camda pek hoş durmaz
    kısa camlarda daha narin duruyor

    tül olup yandan perdeli olursa artık çok klasik bi model oldu

    bence japon perde hoş durur
    bikaç örnek ekliyorum senin için
    [​IMG]

    [​IMG]

    tabi kullanacağın eşyaların ne tarzda olacağıda önemli :uhm:

    kolay gelsin umarım karar verir güzelce yerleşirsin